чоловік шукає коханку на сайті знайомств
Одружені 4 роки , маємо сина 2 років .Я періодично користуюсь електронною поштою чоловіка. Якось відправляла листа і в цей момент прийшло повідомлення що він отримав нового листа на сайті знайомств . Звичайно ж я вирішила заглянути і те що побачила вразило до глибини душі . Живем ми душа в душу і я б якби не прбачила своїми очима не повірила б . В його анкеті чітко вказано що він одружений , шукає жінку для інтимних стосунків і тд. Я зареєструвалась на цьому ж сайті під чужою фотографією і написала йому повідомлення. Він відповів , ми годину поспілкувались і домовились про побачення . Я нафарбувалась , зробила зачіску , одягла нову сукню і ми з сином поїхали до татка на побачення . Для довідки саме в цей день у нас була 4 річниця весілля )) В ресторан ми приїхали першими , коли він зайшов він нас не впізнав і сів за сусідній столик аж поки син його не покликав він не звертав на нас уваги . Бачили б ви його обличчя коли я з посмішкою привітала його з річницею і подарувала свою обручку ))) я кохаю його ,він клянеться що це було в перше і лізно просить вибачення . Я не знаю що мені робити !!!! Допоможіть ! До цього випадку був ідеальним чоловіком та прекрасним любячим батьком (((((((
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Кира Юрьевна Долбня
Здравствуйте, Лиза. Очень забавная история, прямо для сериала. Но в жизни это наверное не смешно. Вы открыли для себя своего мужа с новой, неизвестной вам стороны. Это дает вам двоим повод прояснить ваши отношения. Очевидно вашему мужу чего-то не хватает в семейной жизни, но признаться вам он не может. Почему, спросите у него. Но может он не говорит вам, боясь столкнуться с вашей реакцией? Может в его представлении такое поведение это норма? Теперь для вас обоих есть повод знакомится друг с другом ближе, интересоваться и пытаться понять.