Чи достатньо вона довіряє мені?
Доброго времени суток!
Я хотів би звернутися до вас з одним питанням.....
Досить недавно (тиждень тому) почав зустрічатися з дівчиною...Я вже давно їй пропонував зустрічатися, але вона відмовчувалася...згодом вона таки погодилася і почалося...Ми часто гуляємо, бачимося в школі, але "на людях" вона боїться відкритися. не дає себе обнімати ("морозиться"). Після того, як ми одного разу погуляли вдвох мені стало зрозуміло, що вона соромиться не тільки показних відносин, але й частково мене...Трохи дивно, вона у кінці побачення навіть просить, щоб я її поцілував, але кол ми гуляємо вона забороняє брати себе за руку...Мені здається, що я дав їй замало часу для освоєння нових "кордонів". Таке відчуття, що вона не хоче втрачати мене як хорошого друга...Так, я відчуваю, що вона любить мене: вона турбується про мене, навіть познайомила меен з її батьками(!), але все одно залишаються сумніви...Хочеться збільшити рівень довіри...Можливо, їй не подобається ввесь цей пафос: показні поцілунки, обійми тому вона тримається мене стороною...Всім друзям. з якими ми гуляємо відомо про те, що ми зустрічаємося і постійно її підштовхують і називають "мороженою", поки я не бачу (так вона мені сама розказала). Насправді вона дуже хороша, але також здається. що я на якомусь вищому рівні відносин, ніж вона. Я їй абсолютно довіряю, а вона мене навіть до подруги приревнувала......
Я просто подзвонив до її подруги, яка стояла поруч з моєю дівчиною, щоб домовитися про зустріч. Ця подруга сказала, що Юля (моя дівчина)образилася на мене. Образа тривала досить не довго, я швидко її заспокоїв, але вона сказала. що у складніших випадках може й по-серйозному посваритися зі мною..............
Потім увечері, коли я проводжав її додому, вона подивилася на телефон і вголос (навмисне) сказала:
Юля:"О, а що Олег хотів?"
Я:"Напевне зв’язатися з тобою по телефону..."
Юля:"Занервував, Вікторе? Обідився?"
Я:"Хм, з чого б це я мав обіжатися?"
Юля:"Ну, може ревнуєш?"
Я:"..."
Юля:"Не хвилюйся, Вікторе, я не уявляю себе з ним..."
На початку відносин Юля розповіла, що не зустрічалася зі мною, бо були певні причини (вона розповіла мені про них)...
Коли я був у неї дома, вона показувала свій альбом з дитячими фотографіями, розповідала багато історій з життя і нам обом було комфортно і весело.....а на людях вона боїться відносин...
Вона боїться бути присоромленою(загальної думки)?
Чи просто ще повністю не розібралася в собі?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Анастасия Валерьевна Клименко
Здравствуйте,
Знаете, в чем ваша основная проблема? Вы занимаетесь невозможной неблагодарной работой-пытаетесь угадывать, считывать, предполагать и...все равно находитесь в невединии. Что мешает напрямую спросить ее, что значит тот или иной ее поступок? Ну, например, ситуация с телефоном: спросили бы, зачем она сейчас это делает и что хочет вам сказать этим. Или, если ощущаете, что она стесняется или "морозится", как вы пишете, почему б не сказать ей, как вы себя при этом чувствуете. И самый главный вопрос, который вы задаете нам, доверяет ли она вам, стоит переадресовать ей. Ответ отредактирован автором 10-03-2015 05:24:42Ответ отредактирован автором 10-03-2015 05:25:23Ответ отредактирован автором 10-03-2015 05:26:44
психолог онлайн
Да и честно говоря, неделя отношений-это слишком мало, чтобы делать еакие-то выводы.
психолог онлайн
Соглашусь с коллегой,что и времени мало для выводов и вопросы вам стоит адресовать девушке, только она сможет вам объяснить мотивы своего поведения, если сама понимает. Но хотелось бы еще обратить внимание на то, что все люди разные. И у каждого свои представления об отношениях. Для вас как мне кажется очень важно внешнее их проявление, чтобы все видели, что вы вместе, что у вас все по настоящему, а когда она как вы говорите "соромиться", получается, что нет доказательства, что вы пара и вы как бы разочаровываетесь в своих ожиданиях из-за этого, вы то уже целую неделю вместе, а никто этого не видит и не знает, и получается отношения вам нужны в первую очередь, чтоб другие оценили, чтоб самоутвердиться или доказать свою взрослость. Вполне вероятно, что в отличие от вас, для девушки более важно общение с вами,а не на публику поработать, вы же сами говорите,что вместе вам комфортно и весело, и девушка хорошая и интерес к вам проявляет, когда вы наедине. Возможно, она просто пока не привыкла к публичности, или стесняется, или хочет, чтоб отношения были чем-то личным, только между вами. Думаю вы вполне можете ее спросить об этом, а заодно рассказать, что важно для вас и вдвоем поискать компромисс, чтобы отношения приносили удовлетворения вам обоим...
Дополнение от автора
Дякую за консультацію!......
Я поговорив з нею і вона насправді соромиться...Я її ціную, тому буду діяти обережно....