діагноз F 70
Доброго дня.
Я народився з вродженою патологією товстого кишківника. Але,мені було проведено адекватне лікування тільки в 14 років,знявши осоновну причину всіх симптомів.А до того особливо в період 9-11 років у мене були проблеми з кишечником,які супроводжувались як різноманітними пошрушення шлунково-кишкового тракту так і неврологічними(як пояснили пізніше лікарі це було резільтатом інтоксикації).І лікарі не могли поставити точного діагнозу,особливо це стосувалось симтомів неврології. В десять років мене особливо загострено почались такі симптоми як розсіяність,постійні головні болі,значне погіршення памяті, забудькуваніть, погіршення інтелекту, роздратованість,мялівсть. Один з чергових спеціаістів скерував мене до психоневролога з підозрою що в мене епілепсія. На на прийомі у психоневролога я мав відповідати на задані ним питання.розвязувати завдання на інтелект.Наскількия я памятаю ,мій емоційний стан тоді був не найкращий,тому я вже на перших же питаннях дуже розстраївся і не мав бажанян відповідати дальше.Одним словом емпатичного звязку не було.Але,тим не менш я пройшов обстеження. В результаті такої діагностики лікар сказав шо у мене розумова відсталість,і потрібно зробити ряд обстежень,бо можливо в мене пораження головного мозгу. Але,мама його не послухалась,викинула його заключеня, і припинили ми тему з психоневрологією.
Вопрос от: ; Возраст: 24
Дополнение от автора
В 14 років мені зробиоли операцію,і впринципі всі симптоми припинились.
Але,от та думка шо я розумово відсталий залишилась..Звичайно я себе намагаюсь переконувати шо це не так. Деколи така думка проходисть(перконую себе).Але,тільки настає якийсь невдалий період в житті, думки повертаються. Я вже проходив різноманітні тести на інтелект: Амтхауэра, тест в адаптації В.Намазова,Айзенка, Короткий орієнтовний (відбірковий) тест (КОТ),і ряд інших тестів. Всі вони показують шо у мене принаймні вищий середнього інтелект,хоча деякі методики вказують що високий. І співрозмовники як правило мене характеризують в першу чергу як розумного і ерудованого,бо через думки про розумову відсталість, я намагаюсь гіперкомпенсую це десяткам прочитаних книг).
От зараз в мене один із таких періодів,коли відбулись певні невдачі. І думка про то шо я розумово відсталий не дає мені спокою. Тому я вирішив покінчити з цим звернувшись до спіціаліста, шоб дізнатись його думку, є у мене розумова відсталість чи нема. Але,от тільки не знаю якого. Тому хотів б почути вашу думку до кого варто з початку звернутись,психолога чи може до психіатра?

психолог онлайн
Я думаю, что вам лучше начать с психолога. Если уже у психолога будут какие-то вопросы по поводу вашего душевного здоровья, он сам порекомендует вам обратиться к психиатру.
психолог онлайн
Олег, судя по Вашему письму, Вы достаточно развитый в интеллектуальном плане человек. Вы четко излагаете свои мысли, выстраиваете причинно- следственный связи, анализируете. Имея опыт работы олигофренами, могу рассказать как официальная медицина ставит диагнозы: приводят ребенка (например, с подозрением на аутизм, с нарушением коммуникативных навыков во внешнем мире). Перед глазами ребенка какие-то тети и дяди, который что-то от него хотят, требуют. Первая естественная реакция ребенка - "спрятаться", "закрыться". Дальше эти большие тети и дяди, естественно не желая бесплатно тратить свое время, пишут в карточке "диагноз", который таковым является лишь в некоторых исключительных случаях. И дальше выпускают такого ребенка "с клеймом", который не позволяет дальше реализовываться в социуме.(по моему мнению,диагноз с первого раза не ставиться, необходимо хотя бы 3-5 контактов)
Олег, вопрос не в том , есть ли у Вас отклонения в интеллекте или нет , Вы сами знаете, что все у Вас нормально, вопрос в Вашем эмоциональном состоянии, спровоцированным рядом неудач и,таким образом, "разбудившем" Ваши "навязчивые мысли".
Удачи Вам!
психолог онлайн
Олег, само ваше письмо уже говорит о достаточно высоком уровне интеллекта. Я бы, скорее, говорила о навязчивых мыслях, обусловленных высоким уровнем тревожности и неуверенности в себе, связанных именно с вашей болезненностью и измученностью операциями, лечениями и обследованиями. Все это ОЧЕНЬ психотравмирующие факторы. Они точно влияют на психологическе состояние. А тревожность, навязчивые мысли и неуверенность в себе - это как раз парафия психолога или психотерапевта, с которым вам стоило очно поработать. Про свою "умственную отсталость", думаю, вам стоит забыть))). Удачи.