Переживаю неможу заснути..
Вже 3-тю ніч неможу заснути переживання через сесію, що буде потрібно робити контрольні роботи, сам я нехочу, я дуже важко роблю те що нехочу такий вже я є. От нехочеться і все, а час то йде.Незнаю де на сесії жити буду, це також лякає, я дуже важко сприймаю переміни. В день недумаю якось про то ,а от вночі нервуюсь і неможу спати переживаю, і в одночас нехочу зробити задане. Ця ситуація нагадала мені що в мене таке було і в школі ще змалку, неробив відтягував потім переживав.Якийсь аж страх виникає від того.
Вопрос от: ; Возраст: 21
консультация психолога
Андрію, привіт!
Ти дуже чітко описав свій стан - причини та наслідки. Знаєшь що буде, якщо затягнеш і не зробиш те, що треба, но все рівно не робишь-замкнуте коло. Здається що уникаєшь відповідальності і зайняв таку собі дитячу позицію - "не хочу - не буду". Тоді ти розумієш, що несеш відповідальність за результат - не здана сесія і тоді або перездача, або відрахування.
Як зазвичай приймаєш рішення, береш взагалі на себе відповідальність?
консультация психолога
Ви змалювали ситуацію, в якій у Вас виникає підвищенна тривожність і свою реакцію на неї - пасивне очікування. Очевидно, це є Ваша особистісна риса. Однак, в чому полягае Ваше питання до спеціаліста?

психолог онлайн
Здравствуйте, Андрей.
Складывается впечатление, что в школу вы ходили только потому, что вас заставляли. И учитесь сейчас тоже не по своему желанию.
Но отказаться от этого вы тоже не можете. Перевестись на специальность, которая вам нравится. Или найти работу по душе?
Или - любая работа вызывает аналогичные переживания?
Как раньше вы справлялись с этим? Кто вам помогал преодолеть такое "застревание" и желание оттянуть момент?
Дополнение от автора
Раніше такі випадки тоже зустрічались, якось все собою миналось, так ви праві я відтягую момент і нічого з цим неможу зробити і так уже дуже давно і гризусь через це і буду гризтись і незнаю як це змінити, навіть якшо зроблю задане буду переживати а чи правильно а чи не забув і т.д воно мене зїдає, але пояснити то моїй голові важкувато, не вчусь на помилках чомусь. Ні є робота яка мені по душі, але вчусь тому що треба мати вищу освіту, професія зовсім не подобається.Тай Батьки не зрозуміють мушу довчитись, ну нехочу.
Дополнение от автора
Може можна якимось методом цього позбавитись, як взагалі можливо зробити себе впевненим в собі, і не боятись що буде і як, є методика?
психолог онлайн
Выполнить задание - значит рискнуть в том, что вы можете ошибиться. А не выполнять или оттягивать его выполнение - это отсрочить момент, когда вы неминуемо почувствуете ужас того, что вы ошиблись. Опять.
И, даже если мое предположение ошибочно, есть и методики и методы.
Но для этого все же лучше обратиться на очную консультацию.
Ведь все остальные методы, которые вам всю жизнь предлагали - вы их опробовали и не получили желаемый результат. Вероятно, пришла пора обратиться за помощью к тому, кто не будет вас критиковать за ошибки?
психолог онлайн
Andrey,
для тебе "нелюбов" до твоєї спенціальності, на якій ти навчаєшся переважає над страхом, що тебе покарають. "Нелюбов" заважає виконувати завдання, а страх заважає заснути. Це моє пояснення, чому так. Якщо воно тобі потрібне.
А що робити, залежить від того, чого ти хочеш. Якщо просто ТРЕБА довчитись, бо цього хочуть батьки, то тоді писати контрольні чи інші завдання - це примушувати себе до цього. Проте чи вартий цей примус можливості спокійно спати? Вирішувати тобі.