Що робити в ситуації коли близька людина поводить себе дивно ?
Моя близька людина постійно почала сваритись з сусідами говорити що вони в неї крадуть речі поки її немає вдома , вони крадуть електроенергію і світло хоч це не так , вона постійно виключає і включає щотчик для світла , свариться з іншими сусідами , зі мною не хоче за це взагалі говорити , коли щось починаємо говорити вона мене не слухає і не дає навіть сказати слова , категорично нервується і не хоче розмовляти
Питання від: ; Вік: 23
Доповнення від автора
Також думаю що в телефоні її прослуховують

психолог онлайн
Сколько лет этому человеку? Кто это вам?
Как раньше обстояли дела со здоровьем?
Этот человек один живет или с кем-то?
Хорошо бы обратиться к психиатру для осмотра.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364705 для Валентина Михайловна
51 рік , живе сама зараз, раніше не було такої поведінки
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
ЩО РОБИТИ В СИТУАЦІЇ КОЛИ БЛИЗЬКА ЛЮДИНА ПОВОДИТЬ СЕБЕ ДИВНО ?
Судячи з Вашого допису, поведінка тієї людини, дійсно, дивна.
Ви зазначили, що вона Вам близька. Тому питання, наскільки - хто вона для Вас? Це має значення.
цитата:
зі мною не хоче за це взагалі говорити , коли щось починаємо говорити вона мене не слухає і не дає навіть сказати слова , категорично нервується і не хоче розмовляти
То що Ви можете зробити, якщо вона відмовляється спілкуватись з Вами з певних питань. А щодо інших аспектів взаємин, як вона себе поводить? Про що взагалі розмовляє?
Наскільки Ви самі визначаєте її поведінку адекватною?
Що вона готова і може сприймати від Вас в якості пропозицій або порад?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364708 для Володимир Анатолійович
Це мама , взагалі в спіклуванні зі мною все абсолютно адекватно і досить теплі стосунки ,хор мовляємо про все , якби брат не сказав я б не знала за ці ситуації хоча раніше замічала щось не так але це не було так активно як зараз тому не зверталось уваги , зі мною в розмові якщо теми не стосується цього ,це все абсолютно адекватно , розмовляємо кожного дня , я пропонувала звернутись до спеціаліста але на разі не виходить бо говорить що немає потреби , що здорова
психолог онлайн
Попробуйте убедить маму обратиться к психиатру. Не похожа она на совсем здорового человека.
психолог онлайн
Підозри у поганих намірах та діях оточуючих, маячня про спроби заподіяти шкоду тощо. Це все прояви психічної хвороби. Тому, дуже ймовірно, що у Вашої мами справжня паранойя. Це одна з розповсюджених форм божевілля, хронічний психічний розлад.
Через це навіть лікування не вилікує його повністю, але значно послабить його прояви - і людині буде легше переносити хворобу. Тому бути на контролі у психіатра Вашій мамі вельми бажано - та приймати відповідні ліки.
Далі, психіатрично хвора людина майже ніколи не визнає своєї хвороби. Так що, нічого дивного, що мама не хоче звертатися до лікаря. Більше скажу, людина, що має паранойю, буде панічно боятися психіатрів і по всякому їх пісочити, називаючи їх або нездарами, або психічно хворими, або ще якось. Тільки щоб до них не йти.
психолог онлайн
цитата:
я пропонувала звернутись до спеціаліста але на разі не виходить бо говорить що немає потреби , що здорова
Це і є максимум того, що Ви можете зробити - ЗАПРОПОНУВАТИ мамі скористатись допомогою лікаря.
Примусове обстеження можливе лише в разі загрози здоровью і життю мами або через неї іншим людям.
Звісно, Вам важко і боляче спостерігати як рідна людина поглинається хворобою, але Ваші можливості вельми обмежені.
Тому варто і про себе подбати. Прийняти ситуацію і далі жити своїм власним життям.