Зміна роботи, страх бути лідером, керувати
Добрий день. я вже писала сюда про страх сказати директору про звільнення. Я вже сходила на співбесіду, відчуваю, що вони мені запропонують цю роботу. Я завжди працювала єдиним бухгалтером або головним бухгалтером в підпорядкуванні 1 людина. На новій роботі 3 помічників, яких потрібно буде організовувати, приймати потрібно рішення, взаємодіяти з менеджерами, требувати від них документи. Я вже написала своїй знайомій головбуху, щоб мене направила і підтримала, поділилась своїм досвідом. Але в мене страх, що я не справлюсь через свої страхи. невідомо які там люди будуть, може вони мене не захочуть слухатись. І мені важко впроваджувати щось нове, керувати, бути лідером. Важко спілкуватись з директором на рівні, здається що хтось розумніший за мене, і моє діло мовчати і не казати свою думку. Але якщо я не буду розвиватись, то так і буду сидіти на своїй роботі єдиним бухгалтреом за малу зп. В мене характер неконфліктний, я делікатна, тиха дуже, на одній із робіт де в підпорядкуванні було 2 бухгалтера, мене звільнили, тому шо я була не ініціативна. Питання, чи можно змінити свій характер і рости професійно?
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
Питання, чи можно змінити свій характер і рости професійно?
Пам'ятаю Вашу тему. Як і деякі свої пропозиції.
Можливо, й Ви їх пам'ятаєте. І навіть до чогось прислухались. Ба більше - почали використовувати
Але, менше з тим, відповім на Ваше питання.
Багато чого можна зробити(!)
Наприклад, можна підвищити впевненість в собі. Це ж точно допоможе.
Також реально подолати Ваші страхи
цитата:
я не справлюсь через свої страхи. невідомо які там люди будуть, може вони мене не захочуть слухатись.
Цілком реально скорегувати викривлене уявлення про себе
цитата:
мені важко впроваджувати щось нове, керувати, бути лідером. Важко спілкуватись з директором на рівні, здається що хтось розумніший за мене
Це все від НЕДООЦІНКИ себе(!)
От тільки є одна умова. Сидячи на п'ятій точці і лише листуючись на форумі, можна забути про бажані зміни(!) Кажу Вам відповідально.
Потрібна індивідуальна співпраця з психологом. Усі ресурси для змін закладені там - на щастя чи ні, але так воно влаштоване.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364687 для Володимир Анатолійович
в мене вже є досвід з психологом, і не з одним, яка користувалася моєю неосознанною невпевненністю,невміння сказати ні і припинити сесію. я не вирішила своїх питань, а втратила купу грошей і час, в голові стала каша, але це теж був досвід для мене, з часом сама проаналізувала наші стосунки і стала сама собі терапевтом. Зараз більш обачна в виборі спеціаліста, щоб не нанести собі шкоди. На разі в пошуку психолога, який мені відгукнеться і визве довіру
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Зараз більш обачна в виборі спеціаліста, щоб не нанести собі шкоди. На разі в пошуку психолога, який мені відгукнеться і визве довіру
Розмію Вас. Вибір психолога - занадто відповідальний крок, аби робити його похабцем.
Спілкуйтесь, придивляйтесь, прислухайтесь до власних почуттів. Упевнений, що знайдете.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброе Утро!
Конечно можно менять свой характер - его корректировать.
Но это не будет так быстро как вы хотите!
На это все нужно время и большое - от года и больше. При условии желания и работы над собой.
Вы хотите быстрого результата - потому что меняете место работы, и время вас поджимает.
Нужно принимать решение - двигаться дальше или оставаться.
Похоже, что вы уже приняли решение - двигаться дальше и это очень хорошо!
Ваш первый шаг к переменам.
Теперь главное себя не накручивать сильно - лишними сомнениями - вы уже начали перемены.
Попробуйте поработать. Если что смените работу. Вас же никто не заставляет - там работать навсегда.
Чучуть снимите ответственность и контроль ситуации.
Вы пытаетесь сейчас все просчитать и про контролировать... но это не реально...
Наоборот дайте волю событиям - пусть идет как идет.
И не надумывайте лишнего - не притягивайте к себе негатив.
А может наоборот у вас получится! Может там будут хорошие люди. Вы ж еще точно не знаете.
Так зачем, сами же себя этими сомнениями тормозите?
Ну в любом случае получите новый опыт на практике - лидера. Посмотрите как вам это.
Если понравится останетесь и будете работать.
А если нет честно - скажите что не ваше и все. Смените работу просто на другую.
Прислушайтесь к себе - только не к сомнениям - а к своим желаниям и ощущениям - своей интуиции.
Что она вам подсказывает? Так и действуйте.
Люди часто путают свои сомнения с интуицией.
Нужно учится эти качества различать в себе.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Вітаю вас з таким важливим проривом! Життя штовхає вас у дорослі керівні позиції, проте ви западаєте в страхи, в дитячі стани і хочете підтримки когось компетентного, сильного. Це важливо усвідомити і кожен раз бути самій собі опорою! Так страшно, так незрозуміло, але ви потихеньку будете розбиратись, адаптуватись до нових реалій. Спочатку треба багато зовнішньої підтримки щоб проросла вутрішня, так влаштовані всі люди. Тому пошук психолога, наставника необхідний.
Вибір психолога - це не завжди попадання з першого разу. Це як вибір роботи, партнера, не завжди вистачає чутливості відчути і зрозуміти чи це прям моє. Проте це як і стосунки, що відображають нас на даний момент. У вас є труднощі з агресією, бо страх поки що сильніший і він від чогось вас захищає, припускаю, що від відповідальності. Керівник - це як акула, яку бояться, бо в більшій мірі це лідер. Вам важко опиратись самій на себе. Але цього ж вчаться всі та зріють у цій ідентичності не так швидко!
Досвід з психологом можливо був не самий ефективний, але це точно досвід і ви вже знаєте як не хочете. Тобто в наступний раз ви будете більш обачливі і чутливі до себе, де відповідальність буде більш у ваших роках! Доречі, у мене було 4 психолога. Кожен мені щось підсвітив і з кожним був досвід як розчарувань так і захоплень. Це життя, якого не треба так сильно боятись, бо воно всеодно трапляється та розвиває нас!
психолог онлайн
Доброго дня!
Я пам'ятаю Ваше попереднє звернення.
Насправді, зміна свого характеру можлива, але потребує не лише зовнішніх зусиль по зміні свого ставлення до чогось, але, найперше, зняття саме внутрішніх блоків, установок та поведінкових моделей, які заклалися ще в дитинстві. І тому дуже глибокі і керують нашою поведінкою без нашого на те свідомого втручання.
Окрім того, як це не дивно, але всі наші недоліки та недосконалості, насправді, і мають місце бути лише для того, щоб, змінюючи їх, ми розвивалися. Адже, ідеальних людей в цьому світі просто не існує. Окрім того, у кожної людини є свої таланти та здібності, які притаманні лише їй. І народжуючись, ми вже маємо певне призначення, у тому числі, професійне, і якщо рухаємося своїм шляхом, нам все вдається і ми багато чого досягаємо в житті. На відміну від тих ситуацій, коли ідемо всупереч своїй природі... Це робить наше життя нецікавим, дуже складним і швидко нас виснажує...
Є люди, у яких розвинуті вже від природи лідерські якості, яким прекрасно вдається бути менеджером, адміністратором, керівником... А є ті, які прекрасні виконавці, на яких можна покластися, вони дуже надійні і скрупульозно ставляться до справи, яку виконують...
Як на мене, щоб Вам дійсно допомогти, потрібно спершу дуже уважно розібратися, що саме викликає труднощі для Вас: сформована з дитинства занижена самооцінка та невпевненість у собі, відсутність здібностей до керівної роботи чи і те і інше разом? Бо намагання все і одразу вирішити,як правило, призводить лише до втрати ресурсів як енергетичних, так і фінансових. Що, власне, Ви вже і відчули на собі під час попередньої роботи із спеціалістом.
І оскільки, питання із переходом на нову роботу стоїть дуже гостро, я б Вам порадила спершу розібратися з конкретним запитом, щодо своїх вроджених здібностей та талантів. Це не потребує багато часу і може вирішитися за одну дві зустрічі з психологом.
А вже потім, коли розберетеся з цим, нагальним, питанням - приймете рішення з роботою, можна рухатися далі. З одного боку, вирішене питання з роботою. А з іншого - придивитеся до спеціаліста, чи варто з ним продовжувати спілкування на предмет пропрацювання глибинних дитячих травм та блоків, які дуже утруднюють життя і не дають можливості розвиватися як особистісно, так і в плані професійності. Адже, насправді, як це не дивно, але гроші - це такий собі матеріальний еквівалент нашої внутрішньої психо-емоційної сили та енергії. І якщо та сама енергія в середині нас заблокована страхами, невпевненістю, заниженою самооцінкою, на превеликий даль, ніякі надвеликі зовнішні фізичні та моральні напруження та зусилля, не принесуть нам очікуваних результатів... Думаю, Ви і самі, як людина, що здатна до самоаналізу та логічного мислення, вже давно звернули увагу на те, що одній людині щоб заробити якусь суму грошей, потрібно працювати з ранку до ночі, а інша отримує цю ж саму суму за декілька годин не напружуючись...
Це перш й варіант. А другий - нерідко, психологи проводять першу невеличку зустріч безкоштовно, як ознайомчу. Під час якої можна побачити одне одного по відео і відчути, чи є бажання саме з цим психологом працювати. Варто лише запитати в переписці, чи є така опція у спеціаліста