Особисте щастя чи вчинок по совісті
Дуже багато разів в житті я відмовляла хлопцям, яким я подобалась, через те, що вони подобались моїм подругам. Таким чином я не хотіла псувати дружбу з дівчатами, яка, як вияснялося пізніше, і дружбою не була.
Зараз мені подобається хлопець, який в стосунках із моєю знайомою. Наскільки я розумію, там не все добре. Я бачу, що я йому подобаюсь, він фліртує зі мною, ми часто бачимось (це не особисті зустрічі, просто робочі моменти). Я ніяк на це не реагую, роблю вигляд, що нічого не помічаю. Розумію, що можу відповісти взаємністю, але не роблю цього через його дівчину. Не хочеться бути сукою, яка лізе в чужі стосунки. Але повторюсь, я стільки раз жертвувала своїми почуттями, що зараз мені просто хочеться бути щасливою. Тим більше бачу, що наша симпатія взаємна. Що робити?
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Оксана Юрьевна Селезнева
Елена Владимировна Мороз
Доброго дня, Маріє!
цитата:
ОСОБИСТЕ ЩАСТЯ ЧИ ВЧИНОК ПО СОВІСТІ
Вважаю помилкою протиставлення особистого щастя вчинку по совісті.
Одне другому ніяк не протирічить, насправді.
А у Вас протирічить, бо Ви їх помилково зв'язали між собою.
От візьмемо цей момент.
цитата:
Дуже багато разів в житті я відмовляла хлопцям, яким я подобалась, через те, що вони подобались моїм подругам.
І з'ясуємо. Що значить подобались? Вони шукали зустрічі з Вами? Реально пропонували стосунки? Вони були у відносинах з Вашими подругами?
А те, що хтось комусь подобався, ще нічого не означає. Може й подобався, але без взаємності. Тому навіщо приносити себе в жертву?
Якби Ви прийняли пропозицію хлопця, то хіба б це означало зраду подруги, на яку той хлопець навіть не дивився, не говорячи вже про щось більше?!
цитата:
Я бачу, що я йому подобаюсь, він фліртує зі мною, ми часто бачимось (це не особисті зустрічі, просто робочі моменти).
Може, фліртує. Може, зваблює за спиною подруги - хто його знає.
цитата:
Я ніяк на це не реагую, роблю вигляд, що нічого не помічаю. Розумію, що можу відповісти взаємністю, але не роблю цього через його дівчину.
Та Ви можете запитати і у дівчини - які між ними стосунки? І у хлопця - чого він хоче?
Поки цього не зробите, так і будете в полоні невизначеності і в полоні недооцінки себе.
цитата:
Що робити?
Точно "не чекати погоди, сидячи на березі моря".
Оптимально узяти кілька консультацій психолога, аби розібратись з власними обмеженнями на шляху до щастя. Вони засіли в голові і не дають змоги вільно діяти у власних інтересах.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
А как вы видите развитие событий с МЧ?
Он готов закончить отношения с девушкой и начать ухаживать за вами? Либо вы будете второй девушкой?
Влезть в отношения, увести кого-то невозможно, потому что речь идет про живого человека, который сам решает, что ему делать и с кем строить отношения. Тут скорее дело в том, в каком статусе вы хотите быть - вторым вариантом, отдушиной либо полноценно строить отношения вдвоем?
Я правильно понимаю, что раньше даже без отношений парней с вашими подругами вы отказывались от внимания мужчины, если подруге он просто нравился и ничего не было между ними?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія, добрий день! Здається, що ви маєте достатньо важливі для вас морально-етичні установки, яких підтримуєтесь у відносинах з іншими людьми. Так сталося, що протягом життя ви бачите, що не всі люди дотримуються того ж. Справді, так буває, так є, усі люди різні. Ваше питання для мене звучить так, ніби ви просите дозволу, або обґрунтування порушенню своїх морально-етичних установок. Та я вважаю, що дозвіл поступитися совістю задля особистого щастя не прерогатива психолога. Як психолог можу вам допомогти зрозуміти, як ви можете будувати особисте щастя без внутрішнього конфлікту з совістю.
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня Маріє!
А в яких стосунках з хлопцем знаходиться Ваша знайома? Вони живуть разом? Це дуже важливо у сенсі якоїсь Вам поради.
І друге. Насправді, судячи з того, що Ви написали, Ви вже прийняли рішення, і Вам лише потрібне підтвердження сторонніх людей, навіть, якщо Ви самі про це ще не здогадуєтеся.
Окрім того, які б не були поради, потрібно шукати всередині себе правильні відповіді, адже, це Ваше життя і проживати його буде е лише Ви самі.
Як мені здається, Вами підсвідомо керують певні установки, які при своїй зовнішній правильності, зовні заважають Вам бути по справжньому щасливою. Бо, насправді, схожі не на моральні цінності, а, певним чином, на моралізаторство, кимось нав'язана, можливо, в дитинстві.
І саме з цим я б порадила Вам, насамперед, дуже глибоко розібратися з психологом. Як склалося життя у Вашої мами?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрый день. Для чего вам ответственнось за чувства его девушки? У вас есть своя ответственность - ответить взаимностью.
цитата:
Розумію, що можу відповісти взаємністю, але не роблю цього через його дівчину.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечера!
Лучше всего искать свободного мужчину - и с ним строить свое Счастье!
И не на кого уже не смотреть - не на подруг ... не на родственников!
Ну или в вашем случае, подождать активных действий от мужчины.
Пусть сам проявится конкретно - сам определится с кем он хочет быть.
А жертвовать своими интересами ради когото, как минимум глупо... что уже вы осознали!
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Григорівна Веленко
Не слід, Марія, плутати зовсім РІЗНІ речі:
цитата:
я відмовляла хлопцям, яким я подобалась, через те, що вони подобались моїм подругам
Коли просто подобались і
цитата:
Зараз мені подобається хлопець, який в стосунках із моєю знайомою
коли в СТОСУНКАХ.
Тому
цитата:
Що робити?
щоб бути ЧЕСНОЮ треба сказати хлопцю щоб він спочатку розібрався зі своїми стосунками з Вашою знайомою і вже потім, якщо він вирішить їх закінчити - то зможете почати стосунки.