Мучать витрачені гроші на штраф хлопця
Нa moє день нapoдження mи noїxaли в інше mіcтo нa maшині moїx бaтьkів. Хлonець noдapувaв mені дopoгий бpендoвий noдapунok тa велиkий буkет kвітів. Тam я витpaтилa нa poзвaги тpoxи більше 1 k. Але тak вийшлo щo maшину зaбpaв евakуaтop і дoвелocь зanлaтити 3000 штpaфу. Я не npaцюю, ockільkи збиpaєmocь nеpеїжджaти і гoтуєmocь дo цьoгo, ocідaти тут cенcу неmaє,я тільkи зakінчилa нaвчaння. Гpoші maю від бaтьkів, aле нa тoй momент вoни були noдapoвaні poдичamи. Хлonець onлaтив штpaф і mені cтaлo ніяkoвo і шkoдa йoгo. Пpиnapkувaв maшину нa тakу cуmу він. Тomу я витяглa noлoвину з cуmи штpaфу і віддaлa йomу. Пpи тomу, щo ці noдapoвaні гpoші я nлaнувaлa noтpaтити нa oбcлідувaння у kлініці. Він відmoвлявcя, aле я nokлaлa їx йomу в kишеню. Це булo згapячa. В kінцевomу paxунkу вийшлa неmaлa cуma зa день. Теnеp moжливocті зpoбити те, щo nлaнувaлa нa ці гpoші у mене неmaє. Але mені дуже неnpиєmнo щo він npийняв ці гpoші, aдже знaє, щo poбoти у mене неmaє. Сam зapoбляє дocить дoбpе, інoді moже відбити тakу cуmу зa день. Вapтo зaзнaчити, щo для mене він не жaліє нічoгo. Велиkі буkети kвітів, noдapунkи, poзвaги. Зa ocтaннє інoді nлaчу я, koли він дoзвoляє, aле це в cилу moгo бюджету тa moжливocтей. Не xoчу щoб він nocтійнo тpaтивcя нa mене і зі cвoєї cтopoни не poбити нічoгo. Він ckaзaв щo йomу шkoдa я тak noтpaтилacь. А щo я ckaжу? Теnеp я жaлію щo зanponoнувaлa зaвелиkу для moгo noлoження і бюджету cуmу. Дуmaю, булo вapтo cnoчaтkу oбгoвopити це і зanponoнувaти 500 aбo дo 1000 в яkocті nідтpиmkи... Не знaю щo poбити. Ця cитуaція mене nідkocилa, mені дуже oбіднo нacnpaвді. Це відoбpaжaєтьcя нa нaшиx cтocунkax зapaз, aле він не poзуmіє чomу тak. Не знaю яk npaвильнo nocтуnити. Хтo a цій cитуaції npaвий і яk mені бути з coвіcтю?
https://upsihologa.com.ua/ask/ ✔️ У Психолога upsihologa.com.ua #психолог
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
яk mені бути з coвіcтю?
Совість - така категорія, що не потребує втручання інших людей. Тобто справа особиста(!)
цитата:
Не знaю щo poбити.
По-перше, усвідомити, що подія в цілому на багато чого може відкрити очі і багато чому Вас навчити. Наприклад, стримувати свої імпульси. Поважати власні рішення. Виправляти допущені помилки.
По-друге.
цитата:
Ця cитуaція mене nідkocилa, mені дуже oбіднo нacnpaвді. Це відoбpaжaєтьcя нa нaшиx cтocунkax зapaз, aле він не poзуmіє чomу тak. Не знaю яk npaвильнo nocтуnити.
Про свої почуття і думки можна поділитись з хлопцем, якщо йому довіряєте. Однак Ви вагаєтесь. Цікаво, чому? Що Вас стримує?
По-третє, чи прийнятно для Вас звернутись до хлопця з проханням допомоги в оплаті медичних процедур?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Юлия Витальевна Якименко
Ірина Миколенко
Доброго дня, Валерія.
"Хтo a цій cитуaції npaвий і яk mені бути з coвіcтю?"
Яка тепер різниця хто правий? Як це змінить ситуацію? Якщо я правильно зрозуміла, питання в тому,що Вам " обідно" та Ви хочете з цим щось зробити.
А як Ви хочете щоб було? Що повинно статися , щоб Ви перестали відчувати образу?
"Це відoбpaжaєтьcя нa нaшиx cтocунkax зapaз, aле він не poзуmіє чomу тak"
А як хлопець може зрозуміти що не так? Як він може зв'язати Ваш поганий настрій з грошима( Ви ж самі наполягли на тому,щоб він їх взяв)? Він мав здогадатися що Ви маєте плани на ці гроші, що вони вам потрібні? Тоді навіщо класти їх у кишеню? Вам не здається що Ваші дії не послідовні? Може, все ж хлопець тут ні до чого і образа не на нього?
Або,як варіант, відверто сказати йому про те ,що Ви ображені, прояснити ситуацію. Сказати ,що він не виправдав Ваших очікувань. Бо Ви сподівались,що він і далі "для mене" не буде "жaліти нічoгo", а Ви будете вкладатися " koли він дoзвoляє, aле це в cилу moгo бюджету тa moжливocтей". Та Ви не очікували, що він Вам "дозволить" розрахуватися і Вам дуже не подобається витрачати власні гроші.
А з совістю все гаразд. Це якраз вона підштовхнула Вас до цього вчинку, натякаючи, що вже час дорослішати, вчитись не тільки брати але й віддавати.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Здравствуйте!
У Вас достаточно противоречивое отношение, и неоправданные ожидания!
Вы сами отдаете деньги, настаиваете, потом Вам становиться обидно и неприятно, что он не отказался!
Зачем Вы настаивали их вернуть(положили в карман), если не хотели чтоб он их брал? что Вы чувствовали когда предлагали их и что ожидали(его поведение? Могу предположить, испытали стыд, неудобство, и он должен был Вам в Ваших ожиданиях доказать какой он замечательный партнер, отказаться от них, и тогда, чтобы это доказало Вам?
Подумайте о своих ожиданиях, что Вы себе представляете каким должен быть Ваш избранник, и что Вы в такой ситуации испытываете, когда решили, что Вы должны?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363363 для Володимир Анатолійович
Звичайно я не можу звернутись до нього з проханням оплатити лікаря, це нонсенс. А щодо обговорення ситуації з ним...Думаю це зіпсує враження його про мене і похитне стосунки. Зрештою, я розумію, що сама винна. Імпульсивне рішення призвело до цього.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363365 для Оксана Юрьевна
Я не можу сказати, що не вкладаюсь у стосунки і нічого не віддаю. Я оплачую кафе, кіно й інші розваги, можливо трішки менше ніж він, але не суттєво. Я стараюсь віддавати стільки, скільки я в змозі, але виходить трохи більше. Це ж стосується подарунків на свята, на це витрачаю практично всі гроші, аби йому сподобалось і не відчувати себе гірше на фоні його подарунків мені.
У нього в принципі фінансове становище краще, я не можу бути на рівні як не крути.
Мені не шкода витрачати свої гроші, більше того я почуваюсь комфортніше коли закриваю якісь рахунки самостійно, таким чином у мене немає відчуття провини.
Мені образливо лише за конкретну ситуацію зі штрафом. За кермом була не я, окрім цього витратилась на день народження як пристало. Так, він пропонував оплатити деякі витратити, але я тоді почувалась б винною, та й коли він справді налаштований це зробити, то впирається. А тут пропозиція була чисто "для виду". Витрати на свято повністю за мною, мені не шкода їх зовсім.
Але половина оплати штрафу, в якому немає моєї вини це занадто, безумовно. Я була неправа, що дала завелику для мене суму. Тоді він запропонував мені оплатити лише 500 грн штрафу (це і є штраф, решта - ціна евакуатора), але на той момент гроші вже були у нього. Що мені треба було сказати? Добре, віддай 1 к назад? Мені було соромно. Я розумію, що рішення віддати аж половину було імпульсивне і неправильне, тут є моя вина. Але більше мені неприємно що а кінцевому рахунку він їх прийняв.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Звичайно я не можу звернутись до нього з проханням оплатити лікаря, це нонсенс.
Дивно, чому це нонсенс. Що відчуєте, якщо звернетесь?
Я розумію, що у Вас сформований певний імператив, забороняючий ніби принижуватись через прохання допомоги. Але, насправді, це лише шаблони в голові, підгрунтям яких виступає СТРАХ.
Коли стосунки здорові, без емоційної і матеріальної залежності, то допомога як раз передбачається, а не виключається.
цитата:
А щодо обговорення ситуації з ним...Думаю це зіпсує враження його про мене і похитне стосунки.
У Вас таке припущення. У мене протилежне, адже сповідую та іншим раджу ПРЯМЕ і ВІДКРИТЕ спілкування, бо саме воно є умовою і водночас рушійною силою розвитку стосунків.
цитата:
Думаю це зіпсує враження його про мене і похитне стосунки.
Скажіть щиро, Вам важливіше справити враження сильної і щедрої дівчини? Хоча насправді Ви ще тільки на шляху до такого стану.
Користь ще в тому - Ви будете знати, на що здатний цей хлопець, чи можна бути з ним щирим настільки, аби не ховати щось важливе в собі, не затискати власні емоції.
цитата:
Зрештою, я розумію, що сама винна. Імпульсивне рішення призвело до цього.
Замініть слови "винна" на "відповідальна." А "винна" викиньте на смітник(!) Бо воно карає і не сприяє розвитку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363366 для Юлия Витальевна
Імпульсивність. Мені стало шкода його гроші і я відчувала свою вину в штрафі (що теж не побачила знака, і машина мого батька, а не хлопця). Чого я очікувала? Чесно, що він залишить їх у машині або просто віддасть. Він пробував, я противилась. Знаю, що це моя вина. Але що тепер робити? Ночами не сплю і мучусь думками і докорами.
психолог онлайн
Доброго дня!
"Велиkі буkети kвітів, noдapунkи, poзвaги. Зa ocтaннє інoді nлaчу я, koли він дoзвoляє, aле це в cилу moгo бюджету тa moжливocтей."
Может стоит вам, начать чуть по экономнее жить? (Ну это как совет - а решать вам).
Меньше цветов и всего остального.
( сможете правильнее распоряжаться деньгами)
Вы умеете планировать свой бюджет?
И как долго вы планируете быть без работы?
Просто у вас прослеживается как бы раздвоение желаний.
С одной стороны - хочу подарков и помощи от мужчины.
А с другой - хочу ему тоже помочь.
И с третей - мне обидно что он взял деньги.
Ну так если, вы сами настояли на отдачи денег ( именно настояли эмоционально)
Он и взял - видимо не хотел сильного конфликта с вами.
А теперь вам обидно, что он их взял - а что ему надо было делать? ( если вы на него тогда надавили)
Это вот объяснила, примерно - почему он так поступил.
И конечно, он теперь не понимает - почему вы расстроены и обижаетесь - видь вы сами хотели отдать деньги ( помочь)
а теперь как бы отказываетесь от помощи... ( тут уже он обижается возможно)
Тут лучше всего будет - искать работу себе - и становиться финансово стабильной для себя.
( чтоб не зависеть финансово от мужчины, и нечего не ожидать от него).
Опираться на себя и свои возможности.
А подарки и цветы - это хорошо, пусть дарит если хочет.
психолог онлайн
Добавлю -
"Мені образливо лише за конкретну ситуацію зі штрафом. За кермом була не я, окрім цього витратилась на день народження як пристало."
Знаете тут самое главное - что вы отделались только штрафом...
( могло быть гораздо хуже все... )
Когда уже не до денег и не до чего...
Об этом вы наверное не задумывались...
Так что, главное что живи и здоровы! А деньги заработаете.
Было б желание зарабатывать.
"Імпульсивність. Мені стало шкода його гроші і я відчувала свою вину в штрафі (що теж не побачила знака, і машина мого батька, а не хлопця). Чого я очікувала? Чесно, що він залишить їх у машині або просто віддасть. Він пробував, я противилась. Знаю, що це моя вина. Але що тепер робити? Ночами не сплю і мучусь думками і докорами."
У вас глубже вина ... не столько перед парнем... сколько перед отцом...
машина отца и вы вляпались в эту ситуацию...
А какие у вас отношения с отцом?
Відредаговано автором 26-03-2024 14:25:12
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Я не можу сказати, що не вкладаюсь у стосунки і нічого не віддаю. Я оплачую кафе, кіно й інші розваги, можливо трішки менше ніж він, але не суттєво. Я стараюсь віддавати стільки, скільки я в змозі, але виходить трохи більше." почему Вы решили, что вкладываться в отношения можно только финансово и наравне с мужчиной? Вам ведь это не нравиться, и хотелось бы, чтоб с Вас деньги не брал мужчина! Это больше про конкуренцию "чтоб не быть хуже", в таком случае такое внутреннее напряжение вызывает противоречие, и что влияет на Ваше убеждение, нужно разобраться с психологом!
Какие у Вас отношения в семье, как Вас учили взаимодейстdовать с людьми, что Вам можно и нельзя, какие моральные правила прививали?
По поводу импульсивности, это уже следствие, а причина так поступить сидит намного глубже и не есть осознанной!
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Валерія, оскільки Ви всеж визнаєте,що:
"рішення віддати аж половину було імпульсивне і неправильне, тут є моя вина", спробуйте взяти її (вину) повністю на себя без усяких " але". Тобто, сказати собі:" Я відповідаю за те,що трапилось. Я це визнаю. Я вчинила імпульсивно, не подумавши про наслідки. Зараз мені дуже прикро. Я засмучена. Але, я повністю беру відповідальність за свій вчинок на себе. Я зроблю висновки з цього: бути більш стриманою, що інші люди не повинні відповідати моїм очікуванням, та т.д.
Й Пробачу собі. Бо я - людина і маю право помилятися.
Якщо вийде щиро все це собі сказати,думаю, повинно покращити.
Якщо легше не стане.
Цей хлопець, судячи з Ваших відповідей цілком Вас влаштовує. До цього випадку до нього не було претензій? То, може, слід його пробачити для першого разу?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363380 для Ірина Миколенко
Я ніколи нічого не просила в хлопця, жодних подарунків, квітів тощо. Все це виключно за його бажанням. Я це ціную і вдячна мені приємно але я не вважаю це основою стосунків.
Щодо роботи, ми збираємось переїжджати в інше місто зовсім скоро, тому наразі без роботи. Сенсу щось шукати на два тижні немає.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363382 для Ірина Миколенко
Я не хотіла щоб тато дізнався про цей інцидент, але не тому що він буде сварити чи щось таке. Він ніколи мені не докоряв грошима, штрафами чи чимось таким і не вимагав відчитуватись щодо трати грошей. Як на мене, я не транжира, батьки мені довіряють. Я у свою чергу завжди ставилась бережно до фінансів і практично нічого на свої "хотілки" не тратила (тільки базові речі - навчання, житло їжа).
Чому тоді я не хотіла розповідати батькам? За рулем був мій хлопець я завжди батькам говорю про нього лише хороше і хвалю. А для тата важливо те, як добре він їздить на машині, тому я не хотіла, щоб у батьків трішки зіпсувалось враження або вони порахували його глупим чи щось таке. Адже тато міг сказати, що потрібно було якось по іншому вчинити в такій ситуації. Зрештою, батьки не мають знати про все.
Окрім цього так, я відчуваю відповідальність за те, що трапилось з машиною яку я в нього взяла. З чужою річчю більше псуєш собі нерви, аніж якби вона була твоя і всі проблеми пов"язані з нею на твоїх плечах. Я не хочу доставляти ніяких проблем і розчаровувати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363392 для Юлия Витальевна
Так, тут саме про рівність. Мене мучить совість коли хтось робить для мене щось більше, аніж я. Тому я стараюсь хоча б наблизитись до того самого "пополам". Звичайно, не завжди це виходить, якщо говорити про фінансовий вклад у мене немає можливості вкладати стільки, скільки вкладає хлопець, але я роблю все що можу.Тим не менш, почуття провини не залишає і я почуваюсь ніби у боргу перед ним. А в погоні за рівноправ"ям влипаю в такі ситуації, адже намагаюсь скочити вище голови.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363398 для Оксана Юрьевна
У нас з хлопцем дуже хороші стосунки насправді. Ми жодного разу не сварились, приймаємо одне одного такими, якими є, незначні непорозуміння сідаємо і обговорюємо. Він прислухається до мене і допомагає, я, як на мене, теж максимально стараюсь, принаймні він говорить що дуже щасливий і я - найкраще що у нього є. Претензій немає. Це напевно перши
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363398 для Оксана Юрьевна
Це напевно лише другий випадок який мене прямо образив, за 9 місяців стосунків.
психолог онлайн
Знаете добавлю свои мысли - ощущение что в вашей семье родительской - привыкли все играть роли - самых лучших и успешных - и не дай Бог сделать какуето ошибку... иначе ты уже не такая хорошая и не такая достойная ... и ты всевремя чтото должна ... какието всевремя правила и рамки.
К которым вы привыкли настолько - что вам теперь приходиться соответствовать - играть отчасти роль - хорошей и ответственной девочки - и потому так тяжело и с парнем вот этот конфликт решить... и опасение, что отец про вашего парня както подумает не так... разочаровать отца боитесь.
Отца очень любите и уважаете! Он для вас авторитет. Что естественно.
Но вот эти правила и соответствия им постоянно - вас и ломает изнутри.
(Такое мое мнение - надеюсь не задела).