Як зробити зауваження?
Добрий день! Мою 7 річну дочку вдарила кулаком по голові 2 раза дівчина з танців (Типу вони бігали, моя присіла а та їй настукала. Про це узнала вже вдома. Як мені зробити зауваження??? Мені дуже зле, я зла і в обиде за доцю...
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Добридень, Катерино. Не кажіть нікому нічого поки відчуваєте злість. Це скорше ваша особиста проблема, чим доньчина. Мама тої дівчинки у відповідь на вашу злість стане агресувати скоріш за все і Ви нічому не зарадите.
Спершу потрібно заспокоїтися і зрозуміти ситуацію повніше. Тут важить, чи вперше таке трапилося, чи трапляється періодично? Чи тільки вашу доцю настукали, чи когось іще? Чому одна дівчинка вдарила іншу? (і тут би потрібно розпитати свідків, бо дитинка може бути не до кінця об'єктивною і це нормально в цьому віці). А насамперед - як до цього ставиться вона сама? Чи то для неї насправді настільки травматчно, чи вона вже забула, а Ви не можете? І то справді окреме питання, чому саме Вас це так тригерить, але, повторюся, до дітей це не має відношення.
Стосунки дітей то тонка річ. Важливо, з одного боку, дати відчуття захищеності, а з іншого, навчити дитину саму за себе постояти. Бо гіперпротекцією можна зробити дитину на це не здатною.
А саме зауваження зробити не важко насправді. Але не самій дівчинці, а її мамі. Пояснивши ситуацію, як Ви її зрозуміли.
Доповнення від автора
Дякую за швидку відповідь. Зробила зауваження мамі дівчинки, але реакція була неочикувана... Вона одразу запитала свою доньку чи та таким чином дала здачі моїй??? Її донька нічого не відповіла,але мама допитувалась чи далася вона. Я зауважила, що драки небуло, вона вдарила в процесі беготни.Потім ця мама сказала що такого небуло, бо я не бачила... Я не стала продовжувати дискусію, бо зрозуміла що нічого не докажу. Скажіть які мої подальші дії. Після цього моїй доньці було некомфортно бути на танцях(
психолог онлайн
Заспокойте малечу, скажіть що її є кому захистити. Що Ви поряд, і тренерка теж. Щоб вона менш нервувалася. І розкажіть, що діточки бувають різні, що дехто не вміє бути стриманим, а дехто може бути агресивним. Що не обов'язково ці діти погані або злі. Просто всі ми часом можемо поводитися трохи неадекватно. А ще, що вона може звернутися до дорослих по допомогу в будь-якій ситуації, коли відчуває загрозу.
Тільки намагайтеся не драматизувати ситуацію. Навряд чи можливо зовсім уникнути конфліктів. Треба просто привчати дитину грамотно на них реагувати.
психолог онлайн
Що дівчинка, що її мама - доволі токсичні, агресивні, брехливі і маніпулятивні.
Таких вистачає в житті. Тому, ця ситуація є досить повчальною, як для Вас, так і для Вашої доньки. Раджу скористатись цим досвідом, бо він корисний. І знаєте, про що він говорить? Що ні Ви, ні дочка НЕ вмієте себе захищати - даєте себе ображати і чомусь не доводите свою правоту. Щось сильно заважає цьому. Може невпевненість в собі, може якісь страхи чи внутрішні блоки-заборони (соціальні, від батьків тощо). Треба з цим розбиратись. Бажано разом зі спеціалістом. І точно не по переписці. Бо так і точно не діагностувати, а тим більше і не виправити.