Як обяснити хлопцю що не можна просити не злитися ніколи
Живу з хлопцьом трохи більше чим рік. Мені не подобається шо він каже що на всі свята нічого не хоче лиш шоб я не злилася. Є моменти через які я злюся, плачу, а він хоче щоб завжди лиш радісна була, усміхалася. Як обяснити йому що це неможливо. Він забороняє мені мої емоції. Коли він так робить в мене зявляється бажання піти від нього..
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Добридень, Наталія. Можливо у дитинстві Вашому хлопцю не дозволяли, або не заоохочували виражати емоції, особливо батькам не подобаються негативні в лапках емоції і він стримував їх у себе. Таке заучене невираження негативних емоцій. Хоча негативних емоцій насправді не існує. Є просто різні емоції. Емоція гніву означає, як правило, що ти не отримуєш то що бажаєш, або отримуєш то що не бажаєш. Але є спосіб як екологічно виражати емоції. Якщо Ви чимось не задоволені, так і кажіть-я відчуваю зараз.... і кажіть що відчуваєте, а не повишайте голос чи закатуйте істерику недай боже. То вже агресія по відношенню до партнера від якої перша реакція захиститися.
психолог онлайн
Доброго дня! Ваш хлопець не вміє обходитися з негативними емоціями і вони викликають в нього загрозу. Скоріш за все, що це історія його дитинства.
Цінність емоцій і полягає в тому, що це ваші живі реакції і ви теж лякаєтесь, коли вони комусь не важливі. А вам самій важливі без підтримки інших? Чи було таке і у вашій батьківській родині?
Ваш чоловік проявляє пасивну агресію, забороняючи і просячи вас бути позитивною. Тобто треба бути не собою, а зручною. Щирість просто не всі вміють витримати і в ній бути… Важливо йому доносити, що ви не зможете жити в такому невільному просторі. Дивіться разом лекції на тему емоційного інтелекту щоб розвиватись в цьому напрямку і покращувати розуміння один одного. Можливо потрібна парна психотерапія!
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Не стримуйте себе - йдіть від нього.
Так буде краще всім. І вам, а ще більше йому.
Бо тоді нарешті всі ті негативні емоції, які ви собі НАДТО дозволяєте, припиняться продукуватись.
Але, є підозри, що невдоволення і почуття, що "ВСЕ НЕ ТАК", все одно залишиться.
То, може, справа зовсім не в хлопці?
психолог онлайн
До речі, можете ще пояснити хлопцю, чому ви не можете перестати виражати свій негатив - бо тоді втратите можливість впливати на нього емоційно та домагатися свого.
психолог онлайн
Він "забороняє ваші емоції", бо не знає, що з цим робити.
Він хоче захиститися від того, що йому не подолати.
А загалом, він не емоції забороняє, а скоріше певні їх прояви.
Що Ви робите коли злі?
Через що можете розізлитися?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
цитата:
ЯК ОБЯСНИТИ ХЛОПЦЮ ЩО НЕ МОЖНА ПРОСИТИ НЕ ЗЛИТИСЯ НІКОЛИ
Віповідаю по суті - Ніяк(!) Пояснення в цьому випадку не працюють.
А що працює, так це вираження своїх актуальних емоцій через слова - що саме відчуваєте, в зв'язку з чим, якими бажаннями та потребами, якими цінностями. І висловлення прохання до нього, тобто вимовлення того, чого від нього в цей час очікуєте - розуміння, підтримки і так далі.
Ще допомагає співпраця з психологом. Його особиста співпраця, також Ваша спільна в межах взаємодії з психологом, що надає допомогу парам.
Про такі варіанти з хлопцем розмовляли? Як він щодо цього налаштований?
цитата:
Є моменти через які я злюся, плачу, а він хоче щоб завжди лиш радісна була, усміхалася.
Таке в принципі можливе для ЖИВОЇ людини? Як вважаєте?
цитата:
Він забороняє мені мої емоції.
А хто йому надав таке право?
З якого дива одна людина може забороняти іншій людини виражати свої почуття, якщо вони насправді є?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю. На мою думку, пояснити щось можна вдало, коли інша людина хоче цих пояснень, хоче вирішення тієї чи іншої проблеми. Звичайно, негативні емоції близької людини можуть турбувати, засмучувати і вимагати якихось дій.. Але ж це дивно змушувати близьку людину грати тільки одного персонажа у якого один і той же настрій, просто тому що так зручніше? Можливо, як написали колеги вище, ваш партнер не розуміє що робити з проявами емоцій, і просто не знає як себе поводити.
Якими були ваші відносини на самому початку? Ви могли проявляти щось окрім радості? Коли виникають якісь життєві складнощі - він реагує на це, вирішує якісь проблеми? Ця тема - єдина конфліктна для вас з ним зараз?
психолог онлайн
Доброго дня Наталіє!
Можливо Вас здивую, але, як на мене, питання не в тому, що хлопець забороняє Вам висловлювати почуття, а в тому, що негативних почуттів в Вас занадто багато і Ви не вмієте їх правильно висловлювати. Забороняти людині щось робити можна лише тоді, коли людина дозволяє так до себе ставитися.
Коли чоловік та жінка починають жити разом, єдине бажання - отримувати енергію щастя один від одного.
Ви ж також почали жити задля отримання щастя,
правда? А не для того, щоб почувати себе нещасною... І саме в цьому криється пастка.
Адже, він хоче щастя від Вас, а Ви хочете щастя від
нього. Але дати комусь щастя ми можемо лише тоді,
коли сама по справжньому щасливі навіть наодинці.
Судячи з усього, і він, і Ви чекаєте, щастя одне від
одного, при цьому не розуміючи, що означає бути
щасливими.
А Ви вмієте радіти життю просто так, без будь кого? Чи очікуєте, що в щасті можна бути лише перебуваючи з кимось разом?
Ви пишете, що у Вас виникає бажання піти від хлопця... Так, звісно, це можна зробити... Але щоб що? Щоб шукати іншого хлопця, який зробить Вас щасливою? Зразу кажу, таких чоловіків у світі НЕМаЄ. Всі чоловіки хочуть бути щасливими поруч з жінкою. Скажіть, Вам захочеться мати стосунки з чоловіком, який стане без кінця Вам жалітися на життя, очікувати від Вас підтримки, на всі свята плакати?
Якщо дійсно хочете мати прекрасні гармонічні стосунки, сім'ю, насамперед, потрібно розібратися із собою. Як на мене, Ви зараз знаходитеся в стані психо-емоційного виснаження. Тобто, в стані залежності від хлопця та самих стосунків.
Отже, найперше, необхідно навчитися наповнюватися енергією радості, світла, знайти ті справи, в яких Ви будете отримувати задоволення для себе. Тобто, Вам потрібно навчитися бути самодостатньою, а отже, щасливою незалежно ні від чого.
А поки що Ви схожі на ліану, яка щоб жити, обвивається навколо дерева і, не розуміючи цього, те саме дерево, що її підтримує, поступово здавлює і дивується, чого це те дерево незадоволене її поведінкою...
Як до Вас ставилися батьки в дитинстві? Які з ними
стосунки зараз? Адже, саме з відповіді на ці запитання і потрібно почати, щоб налагодити своє життя.
Відредаговано автором 29-02-2024 11:01:56
психолог онлайн
Добрий день, в прояві негативних емоцій немає нічого поганого, але все ще залежить від того, як части ви їх проявляєте, чи є баланс.