В 30 років нічого не досяг
Я ніяк не можу самореалізуватися. Не можу знайти роботу, а якщо знаходжу, то працюю там зовсім мало. Через це я працював на дуже багатьох різних посадах, але не затримався і не досяг нічого на жодній з них. Дійшло до того, що в свої 31 вже майже рік я не працюю і живу за рахунок дівчини. І в свої роки мало того, що нічого не добився, а навпаки заробив тільки борги. Ця ситуація триває вже дуже довго і я відчуваю себе жахливо через те, що я сиджу на шиї у тендітної дівчини, але навіть знаючи і усвідомлюючи це, я нічого не роблю. Я почуваю постійне пригнічення, тривогу та сором. Через це почав вживати багато алкоголю. Допоможіть будь ласка, як мені віришити мою ситуацію?
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня. А чи можете Ви виділити причини того, що побуджує так часто змінювати місця роботи? Що йшло не так? І також важливо, як Ви їх обирали, за яким принципом?
Якщо багато працювати на роботах, які Вас зовсім не влаштовують, напружують та виснажують, морально в першу чергу, це може призвести до вигорання і як наслідок, не бажання та неможливість взагалі включитись в якусь діяльність. Особливо, коли є неприємний досвід пов*язнаний з цим.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Через це почав вживати багато алкоголю.
Алкоголь теж купуєте за гроші дівчини?
цитата:
Я почуваю постійне пригнічення, тривогу та сором.
І як алкоголь допомагає позбавитись пригнічення, тривоги та сорому? Поділіться досвідом.
цитата:
Допоможіть будь ласка, як мені віришити мою ситуацію?
Йти в терапію до психолога. Заробити для цього ВЛАСНІ гроші.
цитата:
я нічого не роблю.
Чому ж не робите?
Поміркуйте і на аркуші паперу напишіть з десять варіантів, що Вас змушує залишатись там, де Ви є зараз. Зможете?
психолог онлайн
Доброго дня.
Звернутися до психотерапевта для вирішення внутрішніх конфліктів, які заважають Вашій самореалізації. А також до психіатра-нарколога, щоб подолати алкогольну залежність. Залежність - це не соромно, це проблема зі здоров'ям. Треба звернутися по медичну і психологічну допомогу, бо самі по собі проблеми не пройдуть, якщо їх не усвідомити і не почати вирішувати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360868 для Яна Дмитриевна
Роботу я завжди вибирав за принципом - «треба гроші». Бо жили ми дуже бідно, не мали власного житла, постійно десь скиталися, тата не було (в розводі), також не було родичів які могли б допомогти, тому жили ми втрьох: мама, я і молодша сестра. Виховання сестри лягло на мене, тому що мама постійно працювала. Я дуже сильно хотів стати спортсменом, тому з 10 років до 16-ти я постійно тренувався, хотів заробити багато грошей, та забрати маму і сестру з тієї бідноти. А вже з 16-ти років я підробляв на будові, а потім з карʼєрою футболіста не склалося (хоча була пропозиція від скаута клубу, який знаходився на іншому краю нашої країни, але мама не дозволила туди їхати бо ні з ким було лишити сестру) і я так і працював то тут то там, потім армія 4 роки (не по своїй волі) а потім Польща - депортація - Україна - завод. Після футболу я не отримую ніякого задоволення від будь якої іншої професії. А як знайти те, що мені подобається я не знаю. І виходить, що коли я працюю, наприклад на останньому місці роботи в банку менеджером віддалено, то в мене все виходить добре, як і на інших місцях роботи до того, але мій стан настільки стає пригніченим, що зі мною поряд знаходитись неможливо. Мені здається що я як в рабстві якомусь, і що життя це рутина, і взагалі таке відчуття що я так все життя проживу, і ніколи не буду щасливим. А коли не працюю, то зʼїдаю себе за те, що не працюю, бо я чоловік і маю допомагати дівчині. Вибачте за довге «полотно» але маю надію, що приблизно описав свою ситуацію
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360869 для Володимир Анатолійович
Добрий день.
Ні, алкоголь я купую за гроші, які мені позичив товариш, ще рік тому. Товариш мені позичав 30 000 грн, щоб я їх вкрав в справу. А я їх вибачте за слово про@рав. А 100$ які лишилися, я вклав в криптовалюту і брав звідти. Але раніше, коли я курив, то дівчина мені купувала сигарети. Хоча б курити я кинув, 4 місяці вже не курю
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360869 для Володимир Анатолійович
Ні, алкоголь не допомагає. Я хочу замінити, алкоголь на заняття спортом. Вже робив колись так: на протязі місяця не вживав взагалі алкоголю, розробив собі графік і кожен день вставав, робив вправи і все (майже все) по графіку. Було дуже класно, але знову ж таки, на довго мене не вистачає.
Не зовсім зрозумів питання: « щo Вac змушує зaлишaтиcь тaм, де Ви є зapaз.». «Там» це де мається на увазі?
психолог онлайн
цитата:
В болоті власної немічності?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360877 для Володимир Анатолійович
Раніше я був впевнений, що винні сигарети. Зараз я не палю, але ситуація не змінилася.
Важко обʼєктивно судити себе.
Я думаю, що це:
1. Егоїзм
2. Лінь
3. Зона комфорту
4. Обман самого себе
5. Роздуте ЕГО
6. Можливо комплекси
7. Відсутність терпимості
8. Страх
9. Невпевненість
10. Гордість
психолог онлайн
цитата:
Я думаю, що це:
1. Егоїзм
2. Лінь
3. Зона комфорту
4. Обман самого себе
5. Роздуте ЕГО
6. Можливо комплекси
7. Відсутність терпимості
8. Страх
9. Невпевненість
10. Гордість
Досить непогане знання себе. Вітаю)
Як вважаєте, з чим з цього переліку можете впоратись самостійно, а з чим за допомогою психолога?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360880 для Володимир Анатолійович
Я вважаю, що треба перестати себе жаліти і обманювати, і думати, що я кращий ніж я є насправді. Що треба шукати собі хоч якусь роботу, на якій платять гроші. Тільки проблема в тому, що я тільки думаю, і все розумію, а зробити нічого не можу. Тому і звернувся сюди за допомогою. Мені треба якось здвинутися з цієї мертвої точки. Бо все що я робив, не допомагає. Я вже навіть починав задумуватись над тим, щоб зачати дитину. Типу це додасть мені відповідальності і я почну хоч щось робити. Слава Богу, що мені вистачило розуму не реалізовувати цей «план». Розумієте, доходить до маразму. І я розумію, що так не буде завжди, і якщо я нічого не буду робити, то дівчина покине мене, а я люблю її і не хочу цього. Але все одно, нічого не можу зробити. Це як якесь порочне коло. Це все, тягнеться вже 10 років, якщо не більше. І вже не одні мої стосунки закінчувалися через цю проблему. У однієї з моїх колишніх, я підписаний в телефоні «Карлсон», типу «той який живе на даху» (хоча тоді я працював, але заробляв небагато і мене нічого не було). Через цю проблему, колишня дівчина, яка завагітніла від мене - зробила аборт. А зараз плюс ще ця війна клята. Хлопці воюють, як справжні чоловіки, захищають свої домівки і забезпечують свої родини. А я — як та принцеса, сиджу вдома (бо бачте мене були тцк зловили в червні, запхали в буса і виписали повістку) і прикриваюсь тим, що не можу з дому вийти, а віддалену роботу вкрай важко знайти.
Я у відчаї. Мене нудить від самого себе. Як ви думаєте, я можу з цим впоратись самостійно? Звичайно ні. Тому прошу, допоможіть мені БУДЬ ЛАСКА розібратися в цій проблемі🙏
психолог онлайн
Нора Маркман
Ірина Миколенко
цитата:
Жорстка правда полягає в тому, що за допомогою листування в чаті на форумі нічого по-справжньому вирішите неможна. Потрібна індивідуальна співпраця - очно або онлайн. Тривала.
Потрібно надати Вам досвід проживання відчуття відчаю, як можливість його витримувати і знаходити всередині себе ресурси для виходу на інші стани. Дієві стани, без блокування активності. З виходом на сенси і на цілі.
Потрібно розібратись зі страхами.
Словом, багато чого потрібно.
Моє питання
цитата:
Як вважаєте, з чим з цього переліку можете впоратись самостійно
, на жаль, залишилось без відповіді.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360888 для Володимир Анатолійович
Я Вам не відповів на це питання, бо не знаю як на нього відповісти.
Я звичайно можу відповісти, що можу перестати себе обманювати, визнати проблему, перестати думати тільки про себе, вийти з зони комфорту і почати шукати роботу. Але мені здається що це не буде правдою.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
цитата:
Словам віри нема.
Просто почніть шукати роботу.
Вона дасть можливість заробляти гроші на психолога.
А ця співпраця допоможе витягнути себе з болота.
психолог онлайн
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю! Знаєте, можливо я відповім трохи непопулярно і навіть нетипово для мене - але чи не може це бути замкнене коло? Ви пишете що "не досягли нічого", "тендітна дівчина піклується про вас" - потім вам може бути не по собі і ви вживаєте алкоголь щоб це пережити. І так може продовжуватись довго, не тому що ви погана людина, а тому що важкі переживання з приводу себе і порушена самооцінка ведуть вас до втечі від цієї неприємної реальності. Ви добре зробили що замислились над цим - але тут я погоджуюсь з колегами - долати такі перешкоди просто порадою в інтернеті буде важко. Чужі поради без знання вас особисто, ваших переваг і особливостей - можуть бути навіть шкідливими, викликати таку відповідь, наприклад "ну я і так спробував, спитав - не допомогло", або і взагалі - викликати відчуття сорому або провини. (Які звісно, не додасть вам впевненності і бажання змінюватись.) Скажіть - чи є у вас варіант звернутися або до групи підтримки або до спеціаліста? А також - чи є у вас хтось, хто міг би бути моральним орієнтиром серед близьких або родичів? Ким ви пишаєтесь і на кого могли б покластись у важку хвилину?
психолог онлайн
Доброго дня!
У вас было тяжелое детство... бедность... на вас перекинули сестру... ( хотя так не должно быть)
Вы тоже были ребенком... ( это ответственность вашей мамы, а не ваша)
И конечно - вы теперь чувствуете себя как в рабстве... потому что у вас забрали детство...
Заставили жить не так, как вы хотели... пришлось быть взрослым в детстве...
Плюс забрали мечту - футбол!
Отсюда неудавлетворение в себе самом!
Нет реализации в социуме в мире!
Если вам так нравится футбол - попробуйте связать свою жизнь с спортом!
Фитнес тренер как вариант - может понравится и у вас получится наконец - найти свое!
Только для этого нужна дисциплина и настойчивость.
Придется работать над собой каждый день.
А ваши внутренние комплексы проработать с психологом.
психолог онлайн
Добрый день!
Вы пишете, что вас
цитата:
змушує залишатись там, де ви є зараз
ваши
цитата:
1. Егоїзм
2. Лінь
3. Зона комфорту
4. Обман самого себе
5. Роздуте ЕГО
6. Можливо комплекси
7. Відсутність терпимості
8. Страх
9. Невпевненість
10. Гордість
И даже в этом списке уже можно найти варианты решения проблемы.
1. Эгоизм и "раздутое" Эго.
Если учесть, что любовь к себе - это проявление здорового эгоизма, то следовательно, это качество может помочь вам увидеть себя, свои достоинства и достижения.
А то что вы называете "раздутым" Эго, поможет вам принять свои недостатки.
2. Лень и зона комфорта.
Лень - это отсутствие мотивации.
И наличие лени как раз и говорит о том, что вы делаете не то, что хотите, а то что должны делать.
Ваша психика потому и сопротивляется, что у вас остались одни только долги и совсем нет желаний.
И пока вам не начнет "светить" то, чего вы хотите, конечно же вы не выйдете из зоны комфорта. Потому что в этом нет никакого смысла. Ваша психика это понимает и ее невозможно обмануть.
Зачем человеку выходить, например, из привычного болотца (или замкнутого круга), если совершенно непонятно, куда и зачем надо идти. И хоть в этом болотце может быть мокро и не совсем приятно, но это привычная и главное - безопасная зона для пребывания.
Следовательно, вам надо прислушаться к себе и осознать свои истинные желания.
Например, вы можете найти то, для чего могут понадобиться деньги (лично вам). И возможно, ради этого у вас и появится смысл идти на работу.
(Безусловно, это не должно быть желание отдать долг - так как это не ваше "хочу", а ваше "должен").
3. Отсутствие терпения.
Если у вас действительно нет терпения, то это наоборот должно быть движущей силой для изменений.
Например, не могу терпеть безденежье - следовательно иду искать работу.
4. Обман самого себя
цитата:
Я вважаю, що треба перестати себе жаліти і обманювати, і думати, що я кращий ніж я є насправді
Вы такой - какой есть, со своими плюсами и минусами. И все остальные люди - такие же.
Да, в чем-то вы можете быть и лучше других. И это будет повышать вашу уверенность в себе.
Так зачем же надо лишать себя этого?
А если вы не будете сами жалеть себя, то и другие не будут этого делать.
Жалость - это ресурс.
А вас сейчас как раз очень не хватает ресурсов.
5. Комплексы, страх и неуверенность.
В этом как раз и заключается ваша основная проблема (наряду с отсутствием смыслов и как следствие - желаний, планов и целей).
Страхи имеют тенденцию усугубляться и увеличиваться, если с ними ничего не делать. Поэтому их надо уменьшать и дополнительно увеличивать уверенность в себе.
Но здесь уже точно нужны индивидуальные консультации, потому что самостоятельно решить эту проблему невозможно.
6. Остается пункт "гордость".
Но здесь непонятно, чем вам мешает это качество?
Если тем (например), что гордость не позволяет мне работать в банке, ведь я могу (или мог) стать известным футболистом, то в таком качестве гордость также должна быть движущей силой, а не препятствием.
Таким образом, все ваши проблемы решаемы.
Да, с помощью индивидуальных консультаций.
И в этом случае для вас имеет смысл все таки найти финансы и начать работать над собой.
Потому что самостоятельно, к сожалению, вы не сможете выбраться.
А форум - это точно не место для психотерапии.
Если надумаете изменить свою жизнь, можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.