як будувати відносини
Добрий день. Недавно я розійшлася зі своїм хлопцем ( я вже писала сюда цю ситуацію). Він був ініціатором, тому що його не влаштовує моє тіло. Ми зустрічались 4 місяці. До початку наших відносин я спілкувалась з минулим колегою ( майже мій ровесник) , ходила з ним на каву пару раз. На минулих вихідних я йому вирішила написати і він мене пригласив на каву, вже два раза ходили за тиждень. Коли ми працювали разом, я виглядала краще, була худіша на 22 кг, він навіть фліртував зі мною і проявляв інтерес до мене як до жінки, я відчувала що йому подобаюсб. Зараз у нас переписки, він перший мені пише, я легенько фліртую з ним, щоб розмова не казалась скучною і щоб він зрозумів, що він мені подобається. Але він зовсім не ініціативний в плані піти далі. сам напросився до мене додому на чай, але ми реально пили чай, слухали музику паралельно, говорили ні о чем, про музику і тд. Чесно кажучи я зрозуміла , що в мене немає цього навика будувати стосунки, в мене раніше все будувалось на сексі, завжди чоловіки були ініціаторами, а я піддавалася. В мене питання: якщо чоловік не проявляє сексуальної зацікавленності це означає, що я йому не подобаюся? І чи чекати ініціативи від нього в плані сексу, чи брати все в свої руки ( хоча я не знаю як це зробити). Типу пригласити додому, випити вина, розслабитися, і соблазнити його. Я б хотіла з ним серйозних відносин, можливо навіть сімю, але в нас немає задушевних розмов, щоб узнати один одного більше і зрозуміти. він уникає особистих питань, пробувала запитати його чи був жонатий, щоб хоч якось залізти в цю тему. то він аж шуагунувся мене, і перевів розмову на іншу тему.
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Алла Григорівна Веленко
Добрий день. Не варто при невдачі зразу вішати на себе ярлик "Я не вмію будувати відносини". Для стосунків потрібні двоє, якщо чоловік з якихось причин до цих стосунків на даний момент не готовий, то це зовсім не означає, що ви не вмієте їх будувати. Причин, чому людина не йде на зближення може бути безліч. З вашого допису схоже, що чоловік, з яким ви спілкуєтеся уникає особистих тем. Причин цього може бути багато, наприклад, це може бути пов'язано з якимись болісними спогадами, у які він зараз не готовий іти. Тобто, причина може бути зовсім не в вас.
Щодо того, що залежить від вас, то ви пишете, як поводилися раніше, як починали стосунки. З даним чоловіком це не спрацювало (що не означає, що не працюватиме з кимось іншим). Варто подумати, а які ще є способи почати стосунки? Як це буває у інших? Яких саме стосунків ви хочете, що в них має бути? Що конкретно ви хочет від стосунків отримати?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
При читанні Вашої історії мені кидаються в очі два потенційно проблемних моменти.
По-перше, Ваше ставлення до свого тіла. Тобто, Ви велику увагу приділяєте своїй вазі і саме нею обгрунтовуєте свою бажаність для чоловіків як партнерки. Причина може бути як в минулих невдалих відносинах, де хлопець покинув Вас через те, що йому не подобалося Ваше тіло, а може бути й ще раніше, у відносинах з кимось значущим (батьками, тощо). Це треба розбирати індивідуально з психологом.
По-друге, Ваш стиль побудови відносин. Ви не "не вмієте будувати стосунки" в принципі, а поки що не вмієте будувати відносини, які не грунтуються на сексуальному потязі у першу чергу. Можна будувати стосунки на довірі та дружніх почуттях, які з часом переростають в кохання. Можна бітьше уваги приділити тому, щоб дізнатись одне одного ближче, а потім вже вирішувати, спати з людиною чи ні. Тобто, є багато альтернативних варіантів, які можна спробувати, крім того, до якого Ви звикли.
І це не тому, що варіант зі швидким інтимним зближенням чимсь поганий, а тому, що він для Вас уже не працює. І не через Ваш зовнішній вигляд (чоловікам як раз різні жінки подобаються, головне щоб Ви самі себе любили в будь-якій вазі), а через те, що Ви усвідомили для себе, що вже хочете якоїсь нової моделі поведінки від себе ж.
Стосовно ж того, що чоловік не хоче говорити про свій сімейний статус. Це дійсно дещо дивно, адже нормально ставити питання про особисте життя людині, з якою хочете побудувати особисте життя. Якщо чоловік жонатий або розлучений з дітьми, наприклад, то деякі жінки хотіли б дізнатись про це "з берега", щоб розуміти, чи їм узагалі таке потрібно.
Відредаговано автором 13-02-2024 10:06:10
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360584 для Марія Радченко
він точно не жонатий))) можливо й не був, але я хотіла якихось особистих тем і задала таке питання, щоб піти глибще з ним в розмови, тому що ми поверхнево поки що спілкуємось: флірт, шутки, розмови ні о чем
психолог онлайн
цитата:
я хотіла якихось особистих тем і задала таке питання, щоб піти глибще з ним в розмови
А чи важливо для Вас особисто, чи був цей чоловік у шлюбі? Якщо так, то що Вам дасть відповідь на це питання від нього?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360583 для Ярослав Евгеньевич
я ніколи не хотіла заміж, думаю я просто уникала стосунків, тому що не знала що там робити. Я ЗАВЖДИ мріяла мати стосунки, де двоє парнерів реалізовані в своії професії, люблють свою роботу, розвиваються в ній, заробляють достатньо грошей. мають хоббі: спорт наприклад. Мати спільні цілі, наприклад я хочу купити разом квартиру велику з партнером, чи дім, мені здається що це і є сімя, коли люди не живуть у когось, а купляють смільне майно ( хоча в мене є своя квартира). Мати класний секс, довіру, планувати спільну відпустку, ділитися тим що на роботі, можилво отримати якусь пораду.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго ранку!
цитата:
В мене питання: якщо чоловік не проявляє сексуальної зацікавленності це означає, що я йому не подобаюся?
До Вас буде питання у якості відповіді - на подумати, подивитись на події під іншим кутом. А навіщо, з Вашого погляду, він приходить в гості?
Наведіть кілька своїх варіантів щодо його мотивів.
цитата:
Чесно кажучи я зрозуміла , що в мене немає цього навика будувати стосунки, в мене раніше все будувалось на сексі, завжди чоловіки були ініціаторами, а я піддавалася.
Вельми цікавий для подальшого життя аспект. Та чи дійсно бажання задовольнити сексуальні потреби стояло для Вас на першому плані? Якщо ні, тоді які бажання і потреби Вами ж відсувались подалі, а, може, й геть пригнічувались?
Отже, раніше, на старті взаємин, піддавалися в інтимному плані чоловікам, мов, зголошувались на їх пропозиції/бажання/умови. Виглядає зовні схожим на якийсь тест щодо тілесної сумісності. В свою чергу, успішне його проходження мало давати пропуск на новий щабель відносин. А в реальності що відбувалось? Тести вмикали "зелене" світло?
Цікаве питання, де були Ваші бажання під час прийняття чоловічіх умов? Де було розуміння необхідності пізнати людину перш, ніж переходити до інтиму? Не будь-з-ким же лягати у ліжко!
цитата:
щоб узнати один одного більше і зрозуміти
Насправді ж, не завжди можна почути бажане, ставлячи питання. Іноді власна відкритість створює умови для щирого спілкування партнера.
цитата:
він уникає особистих питань, пробувала запитати його чи був жонатий, щоб хоч якось залізти в цю тему. то він аж шуагунувся мене, і перевів розмову на іншу тему.
Спробуйте прислухатись до себе в подібних ситуаціях - що відчуваєте? які це емоції? яким чином з ними поводитесь?
цитата:
але в нас немає задушевних розмов
Поділіться своїм уявленням - задушевна розмова це про що? З чого починається? За яких умов відбувається? Чим наповнена?
Відредаговано автором 13-02-2024 10:22:34
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360586 для Марія Радченко
просто поговорить))))) я не знаю як почати розмови про особисте, щоб зблизитись) я не знаю як зближатись з людиною, щоб ми ще рік не ходили на каву. в мене чесно кажучи перший раз чоловік який не таще мене в постель. і в мене закрадаютсья думки може він мене не хоче і я йому не подобаюсь
психолог онлайн
Не факт, що не подобаєтесь. У чоловіка дійсно можуть бути свої проблеми в особистому чи інтимному житті, про які він прямо зараз не готовий Вам відкриватися. З іншого боку, у нього може бути стиль побудови відносин інакший, ніж у Вас, що не каже про відсутність симпатії зовсім.
А що в поведінці чоловіка для Вас може бути проявами симпатії, окрім того, що з Вами хочуть сексу?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360590 для Марія Радченко
увага, прямо щоб мені сказали , що я подобаюсь, що я класна, що зі мною добре йому, весело
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360588 для Володимир Анатолійович
да якби мене запитали чи я була замужем, я б відчула себе невдахою, тому що не була, значить якась несерйозна, що до 40 років не змогла вийти заміж. Задушевна розмова, це проговорити чи хочеться відносин, почути від чоловіка , що він іх хоче
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360583 для Ярослав Евгеньевич
ну зараз я вирішила проcто спілкуватись як друзі з ним і не думати про щось більше, буду чекати від нього ініціативи, звичайно флірт ніхто не відміняв. Хочу стосунків, які б завершились створенням сімї. Але зараз про це рано говорити, тому що в нас ще не було інтиму, і я не знаю який він в цьому. Мені подобаються ініціативні чоловіки, які все беруть в свої руки. Може він мені в сексі не зайде, був печальний опит де я також пробувала будвати стосунки,а в чоловіка була швидка ерекція, і не приділяв мені багато часу. Коли я спробувала проговорит це через пару місяців, якраз був повод після невдалого секса, то він обідився і зник. Секс не на першому місці, але це важливо для мене, обмін емоціями
психолог онлайн
цитата:
да якби мене запитали чи я була замужем, я б відчула себе невдахою, тому що не була, значить якась несерйозна, що до 40 років не змогла вийти заміж.
Чи буде така реакція проявом і ознакою не дуже гарного ставлення до самої себе?
Не змогла вийти заміж... а що - була зобов'язана кров з носа?
цитата:
Задушевна розмова, це проговорити чи хочеться відносин, почути від чоловіка , що він іх хоче
І це все? Задушевна розмова точно не схожа на допит чи навіть інтерв'ю. Це коли є бажання відкриватись, а воно виникає не завжди і не зі всіма. Воно виникає за певних умов. А Ви, до речі, чомусь ці аспекти у відповіді обійшли.
Відредаговано автором 13-02-2024 10:51:38
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня! Уважно прочла Ваше звернення і поради наших чудових психологів, доречі, підтримую і згодна з попередніми коментарями.
Але маю своє доповнення до погляду на вирішення питання - зрозуміло, що тема важлива, будування стосунків, від того залежить багато чого - і впевненність в собі, і будування ідеальної картини майдутньго, і ще багато чого... Але я пропоную всеж таки знімати відсоток навантаження саме на конкретну людину, поки вона не проявить себе більш відповідально і конкретно. Ваша картина майбутнього достатньо явно прописана, але саме ця людина може не підходити до її реализації.
По великому рахунку, будування стосунків можна дорівнювати до типу гри за певними правилами. І поки ви не прийшли до певного результата - по типу конкретних уяв Вашого майбутнього спільного існування, або планів на фінансові витрати і таке інше - по суті саме ця людина не підходить до вашої "гри". І тягнути її штучно це малорезультативна праця, але сильно затратна.
Є варіант шукати іншого партнера для спроби будування гри за вашими правилами. Проявляти свої правила на початку "гри" - казати, для чого ви шукаєте партнера, як ви бачите своє майбутнє. І ось тут вже оруєнтуватися за реацкцією - якщо людина не виявляє ознак згоди та підтримки, робити висновки і переходити далі... А коли ви відчуєте співпадіння - бажання до дії, сумісні плани, реальні шляхи до їхньої реалізації - тоді певно можна казати про подальше будування стосункуів.
Бажаю Вам успіхів і поваги до себе!
психолог онлайн
Марія Радченко
Створення сім'ї - це не завершення стосунків, а перехід їх на інший рівень. Ви вже трохи написали про те, як бачите сім'ю, але можливо спробуйте визначити для себе більш докладно, що для вас сім'я. Сім'ї бувають різні і варто знати, що потрібно саме вам від сімейного життя.
Щодо ініціативних чоловіків, то що саме беруть у свої руки? І чим саме подобаються ініціативні чоловіки? Що для вас означає їхня ініціатива? Чи ініціативність стосується саме інтиму?
Відредаговано автором 13-02-2024 10:56:34
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360594 для Володимир Анатолійович
ну це я фантазую))я не знаю))) наслухалась просто як у подруг було, іх досвід))) я ніколи не проявляю ініціативу))) мос стратегія поведінки з чоловіками, це флірт, юмор. Раніше я взагалі себе не аналізувала і не копалась. рефлексія почалась після 35 років , коли я зіткнулась зі своїми почуттями і проживала їх
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360595 для Алевтина Сацик
так, в нас сходяться плани з розмови, я його не допитувала, але він сам казав , що хоче будинок побудувати, плюс він реалізований, матеріально забезпечений точно так само як і я. і ми працювали разом ,я знаю який він в роботі: відповідьльний, ресурсний
психолог онлайн
"так, в нас сходяться плани з розмови, я його не допитувала, але він сам казав"
Справа в тому, що казати то більш жіноча позиція, чого вона хоче, як вона це бачить і т.і. А от позиція чоловіка то більше робити. І ваша частина гри - більше говорити, та дивитись на реакцію. Якщо людина нічого не робить, то він не налаштован на відносини саме зараз, а можливо саме з вами. Можливо, ви залишитесь друзями. Можливо, це найбільше, що він може Вам запропонувати. А ще, іноді гарний друг - краще поганого коханця. І цю історію можна продовжити з іншим поглядом на ваші відносини.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360599 для Алевтина Сацик
та він мене не питає взагалі що я хочу і не задає особистих питань. а я боюся, тому що ще не не часі, відчуваю що він не готовий обсуждати більш близькі теми хто що хоче))) А почати самій, може його злякати
психолог онлайн
Ярослав Евгеньевич Ляшин
цитата:
прямо щоб мені сказали , що я подобаюсь, що я класна, що зі мною добре йому, весело
В принципі, можна прямим текстом просити чоловіка приділяти Вам більше уваги як жінці та частіше робити компліменти, в цьому нема нічого такого. У всіх людей різні мови кохання, і конкретний чоловік може не здогадатися, які у Вас емоційні потреби, якщо Ви йому про це не скажете.
З іншого боку, видно, що у Вас намагання якнайшвидше зайнятись з чоловіками сексом заміщує собою бажання отримати від них увагу в емоційному плані, і є установка, що Ваша цінність якось зав'язана на оцінці Вас як жінки іншими, тоді як самоцінність людини в принципі не залежить від того, хто про неї що думає.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360596 для Ярослав Евгеньевич
сімя - це партнерство і був лідером. я не лідер по життю, хоча зрозуміла,що потрібно розвивати ці якості. щоб були цілі, досягав іх.Та просто бистріше, щоб зрозуміти підходимо ми чи ні, може він взагалі імпотент, або не ініціативний в сексі, як і я
психолог онлайн
Наталия Горская
Дивіться, ви зараз прописали ряд речей, які хочете бачити у своєму партнері (чи можна сказати у своєму чоловікові) при довготривалих стосунках. Наскільки ви знаєте чоловіка, про якого йде мова у ваших дописах, чи має він такі якості, чи відповідає він такому опису?
Відредаговано автором 13-02-2024 11:30:18
психолог онлайн
Мені здається, багато відповідей саме в ваших питаннях і коментарях:
"він не готовий обсуждати більш близькі теми хто що хоче))) А почати самій, може його злякати"
Злякати чоловіка своїми поглядами на майбутнє... варіантів продовження виразу багато, але тут більш не про налякати його, а про свої особисті страхи - наприклад, загубити його як потенційного партнера на майбутнє. І Вам необхідно вирішити для себе, що для Вас важливіше, налякати потенційного партнера (по суті ще нікого для вас) питанням та отримати неприємну відповідь. Зробити здорові для себе висновки і піти жити далі власним життям, шукати партнера за своїми потребами. Чи витратити ще декілька років на очикування результату, до якого він був непридатний, можливо, з самого початку...
Ось тут починається головніше - про екологічне відношення до себе та до свого життя...
Вирішувати тільки Вам.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360603 для Ярослав Евгеньевич
він також не дуже ініціативний, але в нього гарна професія, робота, він начальник відділу, придбав собі квартиру ( в мене також своє житло яке я придбала сама). Він такий чоловік, де потрібно бути самій лідером
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360604 для Алевтина Сацик
так, я б не хотіла його губити і хочу досвід нової моделі побудови відносин. Але не знаю як, мені прям потрібна існтрукція, яка мені підійде
психолог онлайн
"Але не знаю як, мені прям потрібна існтрукція, яка мені підійде"
Я би вам пропонувала ідти в терапію з психологом і вибудовувати нові моделі побудови відносин з урахуванням Ваших запитів і страхів.
Я теж займаюсь такими випадками.
Запрошую на консультацію )
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360607 для Алевтина Сацик
дякую. А скільки потрібно сесій? від чого залежитиме мій результат?
психолог онлайн
Марія Радченко
Оксана Юрьевна Селезнева
Володимир Анатолійович Тарасенко
Найкраща "інструкція "- це відчувати Себе і бути щирою і відвертою.
Ви боїтесь бути відвертою, бо це може розвіяти певні ваші фантазії щодо цього чоловіка.
Після ваших доповнень в мене виникло відчуття якогось штучного прискорення ситуації Вами.
Тобто Ви ніби вже намагаєтесь зазирнути в майбутнє , перешкодити через кілька етапів, опинитись вже там, де все зрозуміло.
При цьому Ви більше намагаєтесь зрозуміти чоловіка , що йому потрібно і подобається.
Виглядає так, що Ви "згодні на нього", хоча Ви( також як і він) насправді мало знаєте один одного.
Ви навіть не знаєте, чи був він одружений (а може і зараз одружений?).
Доречі, дещо дивно, чого це дорослий чоловік не може вільно відповісти на таке просте питання.
А Ви вже його виправдовуєте тим, що це Ви, мабуть, занадто швидко запитали.
А що, є якісь критерії швидкості?
Загалом дорослі свідомі люди можуть розмовляти про будь що.
Якщо людина не хоче відповідати, то може сказати, "я не хочу про це говорити ", а не "шугатися " (це якось по-дитячому).
З описаного Вами можна припустити, що чоловік поки не розглядає Вас як об'єкт для зближення, ні психологічно, ні фізично.
Але справа не в ньому.
Вам важливо почати спиратись на себе в своїх виборах, а не на те, чи виберуть Вас.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
В мене питання: якщо чоловік не проявляє сексуальної зацікавленності це означає, що я йому не подобаюся? І чи чекати ініціативи від нього в плані сексу, чи брати все в свої руки ( хоча я не знаю як це зробити).
Изначально отношения строятся на влюбленности.
Где влюбленность - это симпатия и сексуальное влечение.
Без
цитата:
сексуальної зацікавленності
будет просто дружба.
Поэтому если вы хотите
цитата:
з ним серйозних відносин, можливо навіть сімю
с его стороны должно быть к вам сексуальное влечение, кроме дружбы.
цитата:
А скільки потрібно сесій? від чого залежитиме мій результат?
На форуме сложно это оценить, так как невозможно получить полноценную информацию о вас.
Я могу ответить на эти вопросы в конце первой консультации.
Вы сможете получить план решения своей проблемы, по которому можно будет сказать о количестве сессий.
Результат будет зависеть от правильно сформулированной цели.
Это как раз и входит в дальнейшую работу.
То есть, если будут прописаны реальные и конкретные шаги/действия, которые вы сможете осуществить, то вы сможете прийти к тому, чего хотите
цитата:
з ним серйозних відносин, можливо навіть сімю
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
Будет желание изменить свою жизнь - обращайтесь.
Доповнення від автора
Добрий день. Хлопець проявив ініціативу і поцілував мене, я така щаслива. Домовились зустрітись в мене дома завтра. Але в мене страх, що я йому не сподобаюсь без одягу, як розслабитись ы бути собою?