Про кохання, як його відрізнити та обрати потрібну людину
Доброго дня, звертаюсь за допомогою бо мені самостійно складно відрізнити свої почуття та зрозуміти що для мене було краще. Мені 22 роки за цей час я близько 3 разів кохала людей але мої почуття ніколи не були взаємними. Були чоловіки який приділяли мені увагу але вони були або занадто старшого віку для мене або я не відчувала зовсім ніякої симпатії до них і через це не вважала якісь стосунки можливими.
І ось мені 22 я працюю в одному закладі і закохуюсь в хлопця який приходить майже кожен вечір після роботи, він мене неймовірно привабив своїми рисами…посмішкою, характером та харизмою, він завжди був якийсь добрий, уважний, та гарно жартує. У всі ці риси я закохалась, спочатку в них, а потім в його зовнішність також, почала дізнаватись трішки більше речей про нього і це тільки підкріплювало мою симпатію до нього.
Що важливо завдяки ньому я стала почуватись краще, в мене з’явилось багато енергії, я завжди чекала своєї вечірньої робочої зміни фарбувалась, вдягалась, робила все так щоб виглядати гарною, приходила з дуже гарним настроєм, жартувала і навіть з іншими клієнтами я була більш добра, професійна та сяюча.
Короче кажучи я дійсно почала відчувати що я жива, бо в мене з’явились сили, мотивація та багато іншого щоб щось робити якось змінитись, мені потрібно було менш часу на сон також я стала менше їсти бо певно я була в такому емоційному підйомі що мені це дійсно було не потрібно.
В один з таких вечорів окрім цього хлопця який мені подобається, будемо звати його Андрій, Так от в той вечір прийшов інший хлопець якого я бачила вперше назвемо його Михайло, І цей Михайло в мене закохався почав мені писати відверто кажучи про свою симпатію про те що хоче зустрітись на одинці щоб краще дізнатись один одного, У той момент я не погодилась бо я знала що в мене є почуття до іншої людини тому я не бачила у цьому сенсу. А ще в мене було відчуття що цей хлопець мав багато дівчин і це мене теж відштовхнуло. Пройшов деякий час цей Михайло поїхав до іншого міста бо він там працює та заробляє більші гроші, але він почав мені писати, спочатку напідпитку коли відпочивав, а я просто йому відповідала без якогось інтересу бо мені дійсно було його трохи шкода. Таким чином ми потроху почали спілкуватись і я йому дуже відверто сказала що ось мені подобається інша людина я нічого не можу зробити зі своїми почуттями, Нащо він відповів мені що він бажаю мені лише щастя і певно мені потрібно поговорити з цим Андрієм розповісти про свої почуття а не просто чогось чекати.
Питання від: ; Вік: 22
Доповнення від автора
Хочу додати що з тим Андрієм у нас незрозумілі стосунки І в мене не завжди є час якось з ним порозмовляти щоб ми розкрились один одному бо він майже завжди працює, тобто він, ну дуже багато працює йде працювати о пʼятій ранку а повертається о десятій вечора або ще пізніше, та працює на фізично виснажливий роботі, тому він доволі часто дуже втомлений або випиває щоб відпочити, через це я не знаходжу гарного моменту щоб розповісти про якісь свої почуття.
Михайло ж вважає що я повинна розповісти Андрію про почуття, та постійно каже що бажаю мені лише щастя, І чесно кажучи після такої кількості років без коханої людини, Я починаю думати…а чи є сенс кохати? Може краще мені бути коханою кимось і завдяки тому що він мене кохає і піклується про мене я теж в нього через якийсь час зможу закохатись?
Доповнення від автора
Мені би просто дуже хотілось дізнатись думки психологів, бо коли ти намагаєшся прочитати щось в інтернеті ти знаходиш стільки нісенітниці… І про долю і про гормони і інші речі про любов яка живе 3 роки ти дійсно не розумієш чому вірити.
І у свої 22 роки до тебе доходить розуміння що ти ну ти взагалі не розумієш як працюю кохання як тобі зрозуміти чи справді ти кохаєш людину чи то щось інше взагалі? Можливо є якісь книжки, тести, практики які допоможуть, Або потрібно все робити за імпульсом відчуттями та поривом…?

психолог онлайн
Здравствуйте, Олеся!
Получается, вы влюблены в Андрея, но он об этом даже и не знает?
А вы нравитесь Михаилу, но он вам безразличен?
цитата:
як тобі зрозуміти чи справді ти кохаєш людину чи то щось інше взагалі?
Что вам даст ответ на этот вопрос, если вы и так знаете, что любите Андрея?
Или вы сомневаетесь в своих чувствах?
Что на самом деле вас интересует?
Какой вопрос?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359929 для Светлана Владимировна
Добридень Світлана Володимирівна, Так я закохалась у Андрія, але в нас не має достатньо часу щоб робити на самоті та поспілкуватися, і до всього від доволі сильно виснажується роботою. Чесно кажучи раніше мені здавалось безглуздим розповідати про свої почуття Андрію бо для нього є певно буду нічого в житті не розуміюча дівчисько (у нас різниця 6 років) яка з якоїсь незрозумілої причини вирішила «вивалювати» на нього свої почуття. Але інколи думаю може саме так і зробити й тоді мене відпустить, якщо він мені відмовить і я не буду чогось очікувати симпатія почне спадати.
Михайло ж здається мені гарним хлопцем, з початку мене відштовхнуло те що в нього було «бурхливе минуле» в той час як я майже не маю ніякого досвіду, були думки що він хоче затягнути мене лише у ліжко, він звісно розповідає що він був дурним у підлітковому віці а зараз змінився та хоче чогось більш серйознішого. Михайле я хочаб не ідеалізую є якісь риси які мені в ньому не подобаються, але в цілому в мене є відчуття що він гарний хлопець я би хотіла дізнатись його краще, Та маю надію що він мені не нашкодить бо чесно кажучи всі чоловіки відчувається як щось загрозливе…
Так в мене є сумніви у моїх почуттях, бо я вирішила трохи відкритись Михайлу але не полишивши свої старі почуття здається що нічого не вийде.
Хочу зрозуміти як все ж таки краще, зробити все за імпульсом, або намагатись бути більш розумнішою.
Знову ж таки якщо є якийсь книжки або методики?
психолог онлайн
Добрий день!
Любов приходить по-різному)
Не має порад, навіть у психологів, тобто: робіть ось так і Любов вам забеспечена.
Є основні маркери, алгоритм розпізнавання Любові: симпатія один до одного, яка відчувається безумовно, багато взаємності та спільності в мисленні, однакове бачення свого майбутнього - це, як головне, повага один до одного та інше.
Тільки спілкуання та спільне проведення часу дає розуміння: це мій хлопець чи ні.
Я ввжаю, що правильно зрозуміла: ви працюєте мабуть в кафе чи подібному закладі, куди приходять клієнти випити та відпочити.
У вас з*явились почуття до А., який багато працює. А в нього є до вас почуття? Ви щось відчуваєте від нього?
Я розумію, що він вас не запрошує на побачення, а ви хочете йому освідчитись? А може в нього є сім*я?
Багато дівчат будують в голові купу іллюзій/фантазій, живуть з ними, а потім... велике розчарування!
А Михайло з вами почав спілкуатись на підпитку. Це, як ви вважаєте: варіант?
Ви дійсно начитались всього і всякого, тому у вас в голові хаос думок: що ж це таке Любов)
Треба спілкуватись більше (не плутати спати в ліжку) з хлопцями, щоб розуміти, які думки в його голові. Питати хлопця про його роботу, сім*ю, про що він мріє, чого хоче в житті.
Чоловік повинен бути з трезвими мізками та надійний у житті, тобто повинен не жалітися на життя, а вміти вирішувати життєві проблеми. То ж шукайте інформацію, які чоловіки надійні)
Треба і себе розуміти.Чого ви хочете, що вам подобається в житті, до чого ви прагнете.
Любові вам!
Відредаговано автором 04-02-2024 16:47:47
психолог онлайн
цитата:
маю надію що він мені не нашкодить бо чесно кажучи всі чоловіки відчувається як щось загрозливе…
цитата:
є сумніви
цитата:
здається що нічого не вийде.
За вашими сомнениями скрываются ваши страхи.
И это никак не связано с любовью к молодым людям.
цитата:
зробити все за імпульсом, або намагатись бути більш розумнішою.
Все зависит от того, чего вы хотите.
У вас есть желание быть с Андреем и/или с Михаилом? Или с кем-то другим?
цитата:
чи справді ти кохаєш людину чи то щось інше взагалі?
Я могу ответить на этот вопрос.
Любовь - это симпатия, уважение и сексуальное влечение.
Если вы все это испытываете к кому-либо из молодых людей, то следовательно у вас есть это чувство.
Только как это определение поможет решить эту вашу проблему -
цитата:
як все ж таки краще, зробити все за імпульсом, або намагатись бути більш розумнішою.
?
цитата:
Знову ж таки якщо є якийсь книжки або методики?
На какой вопрос вы хотите получить ответ?
И какую проблему хотите решить?
Как вы хотите, чтобы было?
Відредаговано автором 04-02-2024 17:12:07
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Так я закохалась у Андрія, але в нас не має достатньо часу щоб робити на самоті та поспілкуватися, і до всього від доволі сильно виснажується роботою.
Ваша закоханість схожа на закоханість у образ. Об'єктивно, що ви знаєте про Андрія? Як Андрій взагалі реагує на вашу присутність. І до чого тут Михайло?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359946 для Віталія Юріївна
Добрий вечір, я знаю доволі багато про Андрія, бо ми все ж спілкуємося та переписуємося, також сама багато інформації дізналась від подруг, але все ж не буду казати що знаю його на всі 100 та не закохана в образ, але все ж своїми діям він мене в себе закохує, робить багато добрих справ, чутливий і коли ми розмовляємо дійсно підтримує.
На мою присутність він завжди реагує посмішкою, питає як справи, ми обіймаємось та цілуємось при зустрічі, але я все ж не відчуває границі чи ми друзі або він хоче більшого.
А Михайло…це знаєте як серце хоче одного (Андрія) а мозок розуміє що е такий надійний Михайло який в мене закоханий і хоче стосунків кращій вибір для мене, так ще не відчуваю до нього пристрасті але він е мене любить так що може пізніше симпатія переросте у кохання.
психолог онлайн
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, які стосунки у вас були з батьком?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360055 для Галина Георгиевна
Добрий день, складні.
Він завжди працював до пізньої ночі, або взагалі у інших містах та країнах.
Також він доволі холодна та стримана людина, тому в дитинстві я могла навіть і не відчувати що він мене любить, а коли приносив якісь солодощі або подарунки…за відсутності турботи мені здавалося що він хоче просто «купити» моє гарне ставлення до нього. Він також займався моїм «вихованням» коли його просила мати, тому дуже сильно бив мене поки мати не просила його зупинитись бо розуміла що він переходив межу.
Зараз він став трохи мʼякшим, але в мене до нього почуття люблю й ненавиджу, з одного боку хочеться його турботи, щоб він зі мною спілкувався, щось мені купував, Але постійно згадую відношення до мене в дитинстві та побиття і це такий осадок який постійно перед моїми очима і від якого не знаю можливо…чи можливо позбутись.
психолог онлайн
Олеся, дуже сумно, що так відбувалося у вашому дитинстві. Від цього осадка можна позбутись. Але в терапевтичному процесі. Спробуємо розібратися з тим, що у вас відбувається зараз. "Я кохала людей але мої почуття ніколи не були взаємними" У відносинах з батьками діти беруть навички спілкування та потім переносять їх у доросле життя. Як ви думаєте, схоже на то що ви вибираєте таких людей, які до вас емоційно холодні, чи недоступні? Щоб підтвердити собі якесь твердження, яке виникло у вас ще в дитинстві у стосунках з батьком,що вас любити не можна. Той Андрій, він теж старший та може відмовити- "бо я для нього є певно буду нічого в житті не розуміюча дівчисько".
І тоді хочеться довірится тому, хто звертає на мене увагу, хоча інтуіція підказує, що це небезпечно. Але дуже хочеться повірити , тому що цілком нормально , що у людини є потреба в любові.
"Та маю надію що він мені не нашкодить бо чесно кажучи всі чоловіки відчувається як щось загрозливе…"
Є твердження, що чоловіки несуть загрозу, бо так було у дитинстві і це може перешкоджати побудувати стосунки. Як ви відчуваєте, це вірне припущення?