Страх захворіти
Після того як я 2 роки тому перехворів Covid, мене не покидає страх захворіти. Мені страшно йти в магазин, а якщо йду то дивлюсь щоб ніхто не кашляв, я стараюсь униками місця де скупчення людей, як хтось біля мене кашляє в мене паніка. Я приходжу додому з магазину і переживаю чи не захворію я або дружина. Мию руки по 10 разів та заставляю дружину. Коли заболить горло в когось або нежить чи ще щось, в мене зразу паніка та думки що це просто жах, ми сильно захворіємо і тд.
Не знаю як з цим боротися, та розумію що це ненормально.
Питання від: ; Вік: 27
Доповнення від автора
Я перестав мріяти, в мене в голові одна думка, це не захворіти.
Мені цей страх блокує все, мені страшно бачитись з людьми, я відразу дивлюсь чи не хвора людина і тд. одним словом жесть...::crying::

психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Після того як я 2 роки тому перехворів Covid, мене не покидає страх захворіти.
Співчуваю Вам - коли переслідує страх захворіти знову, життя стає нестерпним. Про що і свідчать Ваші слова: "Я nеpеcтaв mpіяти, в mене в гoлoві oднa дуmka, це не зaxвopіти. Мені цей cтpax блokує вcе, mені cтpaшнo бaчитиcь з людьmи, я відpaзу дивлюcь чи не xвopa людинa і тд. oдниm cлoвom жеcть..."
Однак із монстром (страхом) можна впоратись(!)
Що для цього потрібно?
Відповім - пропрацювати причини страху, нав'язливі думки і Ваші "захисні" механізми, як то
цитата:
Я приходжу додому з магазину і переживаю чи не захворію я або дружина. Мию руки по 10 разів та заставляю дружину. Коли заболить горло в когось або нежить чи ще щось, в мене зразу паніка та думки що це просто жах, ми сильно захворіємо і тд.
Вам, напевно, здається, що багатократне миття рук пригальмує ТРИВОГУ, спричинену страхом захворіти. Натомість від цього страх нікуди не зникає, а тривоги не стає менше.
Вірогідно, після хвороби загострився прояв Вашої іпохондрії (надмірне занепокоєння своїм здоров'ям, що проявляється страхом наявності небезпечного захворювання).
Ця особливість загалом Вам притаманна?
Наскільки в цілому вразливий Ваш організм?
Проблема вирішується у взаємодії з психологом, а в крайньому випадку - з психіатром, який призначає лікування медпрепаратами для полегшення/зняття симтомів. І після лікаря всеодно порібна психотерапія, бо наразі зачеплена уся Ваша психіка - ставлення до себе, міцність і стійкість Вашого Я, утримання контакту з реальністю і таке інше.
Хочу також спитати, як ставиться до загрози захворіти Ваша дружина?
Як вона реагує на Ваші вимоги щодо миття рук і взагалі до Вашої поведінки?
Відредаговано автором 02-01-2024 19:54:43
психолог онлайн
Как именно вы болели?
Работаете ли вы? Работа онлайн?
психолог онлайн
В основі подібних страхів завжди знаходиться базовий СТРАХ СМЕРТІ.
Ось із ним Вам і треба працювати - в психотерапії.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357721 для Владимир Анатольевич
Хoчу тakoж cnитaти, яk cтaвитьcя дo зaгpoзи зaxвopіти Вaшa дpужинa? Яk вoнa pеaгує нa Вaші виmoги щoдo mиття pуk і взaгaлі дo Вaшoї noведінkи?
Я не показую свій страх, і якесь занепокоєння. Я це роблю як турботу про неї, помий будь ласка руки як прийшли з вулиці і тд, я стараюсь тримати якісь здорові межі, але в середині мені дуже страшно і я про це нікому не говорю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357722 для Валентина Михайловна
Я працюю вдома, ІТ сфера.
Хворів Ковідом, приблизно 1,5 роки назад і після того в мене цей страх до всяких хвороб, буває прислуховуюсь до себе чи треба чи ні, щось заболіла відразу накручую себе, а якщо сипмтоми такі як в КОВІД то це взагалі жах для мене.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357728 для Павел Леонидович
Можливо щось можете порекомендувати? якісь практики і що робити зараз, можливо сам якось справлюсь з цим.
психолог онлайн
Ні, самі не впораєтеся. 100%. Техніки не прості і потрібний супровід психолога.
Що зупиняє звернутись до спеціаліста? Недовіра? Чи щось інше?
психолог онлайн
цитата:
Від цієї скритності і намагання приховати свій страх, напруга всередині Вас тільки підсилюється. До того ж, напевно, дружина багато чого помічає, але подібно до Вас, приховує свої думки і враження.
Загалом-то, проявляється своєрідний стиль - НЕ БУТИ СОБОЮ, не виражати назовні те, що відбувається всередині. Припускаю, що це може бути одним з кількох чинників Вашого нинішнього критичного страху, який спотворює поведінку і життя в цілому.
Варто звернутись до психолога індивідуально. Самотужки проблеми подібного характеру НЕ ВИРІШУЮТЬСЯ.
Що Ви втрачаєте в разі співпраці з фахівцем? Тим більше, зустрічі відбуваються онлайн.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357759 для Владимир Анатольевич
Хотів попробувати справитись самотужки, а вже після цього працювати з психологом.
психолог онлайн
цитата:
І досі вірите в самозцілення?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Из того, что и как вы пишите, предположу, что и до ковида были проблемы с доверием, тревогой, страхами.
Ковид скорее всего это обострил