Моя мама п‛є і від цього страждаю я
Доброго дня. Ще з моїх малих років мама часто випивала і входила у стан запою на декілька тижнів. Потім щось клацало і вона переставала пити на декілька місяців, а потім усе повторювалось. Раніше я це контролювала, влаштовувала скандали і деяк впливала на неї, тому що жили під одним дахом. До слова жили я, мама і моя бабуся. Я переїхала і живу тепер зі своїм чоловіком. Бабуся померла від алкоголю, не витримав тиск. В запої вона була десь 3 місяці. Від цього у мами була травма, бо вона жила з нею усе життя і на фоні цього почала пиячити ще більше. І тепер кожен раз коли пиячить - сумує за нею. Коли трезвіла - просила мене родити їй онука, щоб у неї був сенс життя. І ось зараз я вагітна, а вона почала пиячити в рази більше. Втратила роботу і продовжує пити. Каже, що їй потрібен відпочинок і щоб залишили її поки вона не відпочине. При цьому, вона знайшла собі чоловіка від якого прям шаленіє, але всеодно п'є. Тому що коли вони разом і випивають якогось вина, вона вже зупинитись не може. І ось я їй дзвонила, просила не пити, казала що мені не можна нервувати бо я вагітна і що я за неї переживаю. А їй всеодно, каже не переживай і продовжує пиячити. Я сказала, що в такому випадку дзвонити їй більше не буду і хай що хоче то і робить. А вона продовжує пити. Я не знаю що мені робити. Мене мучить совість, що якщо з нею щось станеться, то я буду відчувати провину, що ніяк не допомогла. Але я не знаю як допомогти. Коли вона була твереза я просила приїхати до мене і пролікуватись. Вона відмовляється. А коли пиячить то просить вилікувати її, я кажу то приїжджай, а вона каже ні.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю Вам, адже дуже важко мати родичів-алкоголіків, але...
Кожна людина має право вибору і несе відповідальність за своє життя індивідуально. Тому Ваше почуття провини хибне, і швидше за все, нав'язана Вам підсвідомо ще в дитинстві Вашою ж мамою, яка відчувала його чомусь по відношенню до Вашої бабусі. Ваша мама сама відповіла на питання, чому п'є, сказавши що з народженням онуків, у неї з'явиться сенс життя... Біда бабусі та мами в тому, що вони не знали для чого живуть, і не розуміли загалом, сенс людського життя... Тому внутрішня порожнеча змусила їх заливати цю пустелю горілкою... А в таких випадках ніякі онуки не допоможуть - це просто намагання бодай за щось зачепитися... Що і підтвердилося під час Вашої вагітності - мамі байдуже і на Вас, і на онуків.юю
Те, що Ви маєте родину і повинні народити дитину - прекрасно! Але чи Ви самі розумієте для чого, насправді, живе людина? Адже, сформувавши правильний світогляд, Ви не лише убезпечите себе від повторів родового сценарію, але й зможете допомогти своїй мамі... Бо ми всі пов'язані з рідними людьми тонкими, невидимими, але дуже міцними ниточками...
Відредаговано автором 26-10-2023 14:17:01
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго дня!
У вас со зависимые отношения с вашей матерью - потому вам так тяжело ее отпустить.
Но отпустить нужно - иначе испортите себе всю жизнь!
Не повторяйте этот губительный сценарий!
Если хотите нормальной гармоничной жизни для себя и своего ребенка!
Осознайте - ваша мать выбрала себе такую жизнь!
Это только ее ответственность так жить - ей так нравится! Не нравилась - уже б давно начала лечится и менять все.
Ей нравится такой образ жизни - потому и мужчину себе подобного нашла с которым пьет.
Это ее выбор и ее ответственность! (Только ее).
И вы тут не в чем не виноваты! Вообще не в чем!
От себя вы сделали все что могли - предложили ей помощь - она отказала.
Не берите за ее поступки - ответственность - и за ее жизнь!
Вам родить надо благополучно! Вам покой нужен.
(А не эти все нервы и выяснения с матерью).
Защитите себя и своего ребенка!
О себе подумайте лучше, и о ребенке!
Какие у вас отношения с мужем? Есть от него поддержка?
И конечно надо найти психолога - чтоб проработать травмы прошлого.
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Мене мучить совість, що якщо з нею щось станеться, то я буду відчувати провину, що ніяк не допомогла.
Знаю, Вам буде важко це збагнути, проте - Ви ані в принципі, ані в реальності не можете нести відповідальність за іншу ДОРОСЛУ людину, навіть якщо це Ваша мама(!)
Вважати по-іншому хибно і шкідливо.
Ви прийшли у цей не світ точно не задля того, аби винити себе у зв'язку з відмовою мами лікуватись від алкоголізму.
Ви вже зробили все, що могли. Запропонували свою допомогу і підтримку. Мама, на жаль, не скористалась.
цитата:
Я не знаю що мені робити.
А що Ви можете, окрім того, що зосередитесь на власному житті?!
психолог онлайн
Добрий день. Вам варто звернутися в індивідуальну роботу з психотерапевтом.