Син б‛є себе по голові
Добрий день. Сину 6 років. В ситуаціях коли щось не по його, може бити себе по голові. Наприклад, коли заборонили дивитися певний мультик, чи раніше забрали з гуртка, а він ще не дограв. Також буває коли насварю за щось. Як його відучити? Як пояснити, що так робити не можна?
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Добрий день. Як давно це почалося?
Чи нема у хлопчика діагнозів?
Причиною може бути: Якшо ви йому забороняли злитися ззовні, він тепер б'є себе,як єдиний доступний спосіб.
Тобто треба розвертати агресію назовні. Говорити про його почуття,розділяти почуття (я би теж злилася, якщо б), пропонувати фізично якось реалізувати цю енергію.
Якщо прям дуже сильні прояви аутоагресії і не допомагає тепла розмова - шукайте дитячого психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351293 для Віталія Юріївна
Діагнозів немає, почалося десь в 3-4 роки , точно не пам'ятаю. Коли в нього бували істерики я говорила, не кричи, не плач, можливо це стало причиною. Він думає в цей момент, що він поганий, і так себе наказує. Як вийти з цієї ситуації?
психолог онлайн
Добрый день.
Я правильно Вас поняла, что агрессия ребенка начинается когда слышит слово "нет" или Ваш запрет?
психолог онлайн
цитата:
Коли в нього бували істерики я говорила, не кричи, не плач, можливо це стало причиною. Він думає в цей момент, що він поганий, і так себе наказує.
Інна, на фоні чого в нього були істерики? Не кричи, не плач - не вірна стратегія. Але, все одно, відчуття начебто ви або оточення робило щось більше, ніж ці слова. Або хлопчик занадто чутливий. Або ще погано з межами в сім'ї.
цитата:
Як вийти з цієї ситуації?
Я вам написала в першому коментарі. Що вам з того незрозуміло чи не вистачає?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351295 для Татьяна Валерьевна
Так, правильно . Наприклад, його бабуся забирала з одного гуртка, щоб повести на інший, він не хотів іти, і почав бити себе по голові. Або ще в ситуації коли щось зробив не так, наприклад щось розбив чи нашкодив. Він обідчивий.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351298 для Віталія Юріївна
Він дуже обідчивий
психолог онлайн
---
Как Вы реагируете на отказ ребенка выполнять Ваши требования?
Как реагирует бабушка?
Відредаговано автором 27-09-2023 22:58:19
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351305 для Татьяна Валерьевна
Я можу переключити його на щось інше, тоді все нормально. А коли наполягаю на своєму, то тоді супротив з його сторони.
психолог онлайн
Мой вопрос выше:
Как Вы реагируете на отказ ребенка выполнять Ваши требования? Как реагирует бабушка?
---
Ваш ответ:
Я можу переключити його на щось інше, тоді все нормально.
---
Это как?
Допустим, Вы запретили смотреть мультфильм и сразу же, переключили внимание сына с происходящего между Вами на что то другое?
Відредаговано автором 27-09-2023 23:54:18
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Наприклад, його бабуся забирала з одного гуртка, щоб повести на інший, він не хотів іти, і почав бити себе по голові. Або ще в ситуації коли щось зробив не так, наприклад щось розбив чи нашкодив. Він обідчивий.
Схоже, що з подачі дорослих в дитини формується відчуття "Я поганий, тому заслуговую на покарання." Ймовірно, в родині забагато примусу і заборон. І навпаки - замало прагнення дослухатись і враховувати бажання сина.
От взяти ті гуртки. Ви цікавились в нього, чи хоче він туди йти?
Це більше потрібно Вам чи дитині?
Між вами є діалог спокійний і врівноважений, без тиску, залякувань, примусу і криків, якщо щось йде, по-вашому, не так?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351298 для Віталія Юріївна
Так дійсно мабуть я не встановила межі , або встановила і не дотримуюсь їх
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351329 для Владимир Анатольевич
Мені здається, я навпаки, дозволяю робити те що він хоче, в коли стою на своєму, тоді і виходить супротив. На гуртки це його бажання ходити, йому подобається, тому і не хоче звідти йти. Він в садочок не ходе, а спілкуватись любить, тому гуртки це його бажання.
психолог онлайн
Доброї ночі, Інна!
цитата:
Коли в нього бували істерики я говорила, не кричи, не плач, можливо це стало причиною.
Ви заборонили сину ПРОЯВ емоцій та почуттів, які Ви вважаєте поганими та неприпустимими. Тому він знайшов такий собі способ прояву ГНІВУ та ЗЛОСТІ.
цитата:
Він думає в цей момент, що він поганий, і так себе наказує.
Можливо й так, а можливо б'є себе тому, що бити Вас він неможе, хоча інколи і хоче - коли щось забороняєте, зате може спрямувати злість на себе.
цитата:
Як вийти з цієї ситуації?
Потрібно працювати і з хлопчиком, і з Вами. Психологу. З Вами - щоб Ви усвідомили свої помилки у вихованні та подолали власні внутрішні блоки (мабуть запозичені у батьків або поставлені ними ж), а з ним - щоб він навчився правильно виражати свої негативні почуття.
Відредаговано автором 01-10-2023 01:02:40