Як перестати бути агресивною , якщо дуже бісять всі люди
Я не можу перестати гніватись кожного дня , мене бісять люди , як себе заспокоїти , всі навколо брешуть та егоїстично поводяться
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Татьяна Валерьевна Данивская
Добрий день. Спробуйте розібратися хто із цих усіх людей бісить вас конкретно? Хто ця людина? І як ви цю злість виражаєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351916 для Віталія Юріївна
Мене всі бісять,
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Как я вас понимаю))
Но а если серьезно то - надо просто принять действительность - да люди такие ( в большинстве своем - эгоистичные и мало кто любит правду)
Хотя если объективно - есть люди которые тоже вранье не любят ( но таких наверное меньше)
А вообще у каждого человека, есть свои плюсы и минусы.
Учиться философски на людей смотреть - тогда будет легче.
Ну и с более мудростью - что у каждого свой путь и свои задачи!
И лучше фокус внимания на себя - направлять на свои цели и мечты!
А к людям с Благодарностью! И к себе с Благодарностью!
Ну и просто не подпускайте к себе близко врунов и манипуляторов - выбирайте общение.
Ищите тех, кто тоже любит правду.
И вопрос - а сами себя вы не раздражаете?
Наверняка, у вас тоже есть как и плюсы, так и минусы.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрый день!
цитата:
мене бісять люди
Обычно в других раздражает то, что человек не принимает в себе.
цитата:
всі навколо брешуть та егоїстично поводяться
Вы не можете позволить себе быть эгоистом и не всегда говорить правду?
цитата:
Я не можу перестати гніватись кожного дня
У вас нарушился баланс "любовь - справедливость".
И ваш гнев и злость - это проявление битвы за справедливость.
А вам надо перейти на сторону любви, в первую очередь - к себе. Тогда изменится ваше отношение к людям и они перестанут вас раздражать.
Это как в мультфильме "Крошка Енот и тот, кто сидит в пруду" (посмотрите, очень хорошая метафора - как раз про вас).
психолог онлайн
Добрый день...
Скажите, это состояние злости мешает Вам или Вашему окружению?
Почему Вы хотите избавиться от него?
психолог онлайн
цитата:
Мене всі бісять,
Всі - це ніхто. Назвіть хоч одну людину. З цього починається робота.
А далі за що злитесь. Ну і в такому темпі дійти до Суті.
Зверніться на індивідуальну консультацію.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Зазвичай таке відбувається, коли людина фокусується на інших, бо вона всередині роздратована і не задоволена собою. Також своєю долею. Коли втрачена рівновага. Коли гнів та інші негативні емоції до себе стають нестерпними і знаходиться вихід - спрямувати їх назовні.
До речі, мішені для цього знайти доволі просто.
Допомагає тунельне бачення. Випадки егоїзму і брехливої поведінки окремих людей розповсюджуються на всіх.
цитата:
ЯК ПЕРЕСТАТИ БУТИ АГРЕСИВНОЮ
Звернутись по допомогу до психолога.
Почати придивлятись до свого реагування у прив'язці до фактів реальності. Вчитись відділяти об'єктивні випадки від хибно узагальнених.