Турбує одна тема, як забути?
Мене постійно турбує одна тема, для мене це важливо, але я розумію, що мені важко на це вплинути. Чи можна зробити так, аби я забула про це, або, хоча б, не думала так часто? Не можу сказати, що це сильно гнітить чи лякає мене, але я б не хотіла про це думати, бо це дуже погані думки. Як забути?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Добрий день. Коли ви пишите загадками, то це мабуть не дасть вам забути тему, яка турбує.
Говоріть про вашу тему відкрито і конкретно, якими почуттями супроводжується ця тема? Коли ви забудете цю тему, що тоді?
Можливо ви візьмете індивідуальну консультацію і це дасть вам змогу вирішити ваше питання.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Це в залежності від того, ЯКА саме тема Вас турбує?
Пам'ять пов'язана зі значущостю для Вас того, що відбулося.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Нас турбують лише ті думки, з якими пов'язані сильні емоціїї. Потрібно, щоб психолог допоміг Вам знизити рівень емоцій, пов'язаний з Вашими негативними дуиками. І тоді, як Ви пишите, "тема" не буде Вас турбувати.
психолог онлайн
Дуже мало інформації. Якщо не можете забути, то це на вас впливає і важливо для вас. Раджу вам звернутися за індивідуальною консультацією
психолог онлайн
цитата:
Не можу сказати, що це сильно гнітить чи лякає мене, але я б не хотіла про це думати, бо це дуже погані думки.
Боротьба з небажаними думками лише підсилює їх.
цитата:
Як забути?
Проблема вирішується двома паралельними шляхами.
Перший - спроба подивитись в очі тому, що лякає. Зазвичай така дія знесилює страхи.
І другий - вкладати енергію в те, що насправді важливе і цікаве для людини.
Обидва шляхи потребують супроводу і підтримки з боку психолога.
психолог онлайн
Добрий день.
Визначте причину думок: Перш за все, спробуйте з'ясувати, чому саме ця тема постійно з'являється в вашій свідомості. Розуміння коренів думок може бути важливим кроком у їхньому контролі.
Якщо тема, яку ви намагаєтеся забути, дуже важлива або викликає емоційне страждання, розгляньте можливість звернутися до психолога або психіатра. Вони можуть надати вам підтримку і допомогу у роботі з цією темою.
Вести щоденник: Пишіть свої думки і відчуття у щоденнику. Це може допомогти вам виразити і вирішити емоції, пов'язані з даною темою, і відпочити від них
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як забути?
Обращение к прошлому (к прошлым темам и мыслям, в том числе) происходит тогда, когда человека не устраивает жизнь в сегодняшнем дне.
Также вас могут мучить чувства в связи с этой темой (страхи, обиды, чувство вины и т.д.).
Поэтому если вы хотите освободиться от груза прошлого, вам надо проработать все, что вас мучает.
А также определиться со своими истинными желаниями, осуществить то, что вы хотите и начать счастливо жить здесь и сейчас.
Для этого вам потребуются индивидуальные консультации, так как самостоятельно справиться с этим невозможно, к сожалению.
Если вы хотите
цитата:
забути
то можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.