Проблема переїзду
У мене почались проблеми з тривожністю. Я довожу себе думками про переїзд, в одні дні я спокійна, в інші такі як сьогодні, коли я нічим взагалі не займаюсь, я дуже сильно переживаю про те, що мені вже 28 а я до сих пір не визначилась де я хочу жити, чим я хочу займатись. Через це я сьогодні плакала, і якось мені погано через це вже два дні. Я хотіла поїхати до Америки, потім якось заглушила цей порив, ніби вирішила бути в Польщі, потім поговоримо зі знайомої яка в Америці і все добре в неї, і в мене знову прокинулось це відчуття, що я хочу до Америки. Але я не розумію чому, я там навіть не була ні разу. І ось мені дали робочу візу в Канаду на три роки і я тепер думаю чи хочу я туди їхати чи ні. І я себе накручую і накручую, а життя в цей момент ніби проходить повз. А в мене думка тільки про те, що я маю вирішити все вже зараз. Що мені з цим робити?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Марія Радченко
Добрий день!
Спробуйте зважити всі за та проти. Прямо випишіть. По перше Вам стане легше і Ви будете бачити фактично Ваші думки і переживання. А також дайте відповідь собі на запитання "Що буде якщо я цього не зроблю?" та "Що буде якщо я це зроблю?" -- максимально уявіть свої емоції та переживання - наче Ви вже це вирішили.
Потрібно зрозуміти Ваші страхи та очікування.
Відредаговано автором 09-09-2023 18:16:25
психолог онлайн
Мечтательница, доброго часу доби!
цитата:
Я довожу себе думками про переїзд
Якими саме думками Ви себе доводите? Про що думаєте? Що викликає тривогу?
цитата:
Я хотіла поїхати до Америки, потім якось заглушила цей порив
Чому саме в Америку? Що там приваблювало?
цитата:
мені дали робочу візу в Канаду на три роки і я тепер думаю чи хочу я туди їхати чи ні. І я себе накручую і накручую
Чим саме накручуєте? Чим себе лякаєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350148 для Наталия Павловна
Я довожу себе думками про те, що якщо я переїду так далеко, то не зможу часто приїхати додому і бачити рідних. А ще про те, що я боюсь помилитись з вибором країни, що нічого не вийде. Тривогу викликає саме те, що я боюсь помилитись.
Не знаю чому саме Америка, певно що я ще з шкільних років, слухаю загалом англомовну музику, дивлюсь фільми та серіали в основному тільки англомовні. Також часто після перегляду на ютубі якихось роликів про переїзд людей, в мені починає знову загорятись той вогник. І я розумію що ні разу там не була і це дуже далеко, але часом нахлинає.
Дякую себе тим, що якщо помиляюсь з вибором країни, то витрачу купу часу якого не повернути. Боюсь що якщо переїзду і нічого не вийде, то зразу в ще більшу депресію
психолог онлайн
цитата:
боюсь помилитись з вибором країни, що нічого не вийде.
Якщо таки Ви помилилися - Ви не зможете повернутися додому, до рідних?
Думаю, що саме цей страх і є ключовим.
Підозрюю, що страх помилки - він у Вас перманентний, а не тільки в питання переїзду. Над ним і моє сенс попрацювати з фахівцем. Бо як правило, це напрацьований з дитинства патерн поведінки, мислення та емоційної реакції. Його просто не подолата, або видалити.. його треа замінити на автентичні установки, емоційні реакції та моделі поведінки. Інакше він повернеться.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350150 для Наталия Павловна
І як над ним працювати?
психолог онлайн
Ірина Новітна
Звісно ж, важливо розуміти "щоби що" Ви хочете їхати в ту, чи іншу країну. Для цього важливо досить глибоко розібратись в особливостях життя і роботи в цих країнах, зрозуміти, які ваші мрії можуть здійснитися в тій, або іншій країні.
Можна дійсно виписати всі плюси та мінуси життя в цих країнах.
Як би Ви хотіли бачити своє життя в цілому?
Що приваблює в кожній з країн?
Щоб знизити тривожність варто знизити "важливість " подій, які лякають.
Наприклад, думаю, що Ви чули , як школярі кажуть "якщо не напишу контрольну, мене з дому виженуть", або ж випускники шкіл кажуть, "якщо не вступлю до ВНЗ, то це кінець ".
Зараз, в своєму віці, Ви вже знаєте, що ці випадки не страшні, але діти перебільшують важливість подій (контрольна, вступ до ВНЗ) , і сприймають їх як "кінець світу ".
Ваші хвилювання щодо життя в іншій країні цілком зрозумілі.
Але ваш критерій щодо "маю вирішити все зараз " створює зайву тривогу, а відчуття, що це "найважливіше рішення в житті " робить рішення зашкалюючим за важністю.
Я б запропонувала подивитись на ці моменти трохи інакше.
Ви за віком маєте ще досить часу на те, щоб обрати те, що Вам подобається.
Чи можна зробити момент прийняття рішення не "крапкою" на прямій часу, а певним періодом?
Цей період можна використати на знайомство з країнами, які Вас приваблюють.
Наприклад, Ви можете поїхати в Канаду , якщо туди є віза, спробувати там робити ті кроки, які Вас цікавлять. І прислухатись до себе, своїх відчуттів в цій країні, що Вам подобається, а що ні.
Адже дійсно, складно зрозуміти теоретично, не побувавши в країні та не відчувши її особливості.
Сприймати цей проміжок часу як "мій період вибору ", не грузити себе "я повинна", а слухати свої внутрішні відповіді.
Уявити, що це певна пригода, що життя дає можливість пожити в різних країнах світу, щоб дізнатись про них більше.
А як не сподобається, то завжди можна змінити країну на іншу. Ви ж не в рабство себе продаєте )
Колись на курсах англійської у мене була дівчина викладач з Америки, яка до того, як приїхати в Україну, біля 2 років жила на Мадагаскарі, бо їй було це цікаво, працювати від Корпусу Миру та навчати місцевих основам здорового способу життя.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350152 для Наталия Горская
Дуже дякую, певно варто детальніше розібратись з особливостями країн і спробувати пожити в них, даже дійсно додомумзавжди можна повернутись)
психолог онлайн
цитата:
І як над ним працювати?
обрати фахівця та попрацювати з психологом.
Похибки - то складова нашого життя. Більш того - це барьер між тим, де Ви є і тим, куди Ви можете піднятися. Завдяки помилкам ми бачимо наскільки ми вже виросли і куда нам рости далі.. По суті страх перед помилкою = страх перед змінами = страх зростання\дорослішання\перспективи.. Ось чому з цим страхом варто розбиратися, бо саме він краде у людини життя.
Відредаговано автором 09-09-2023 19:48:09
психолог онлайн
Добрий день. Чим ви займаєтеся в Польщі? Які тут перспективи? У вас є ідея, що у 28 років, в часи війни має бути точне визначення того, де вам жити?
Як часто до війни ви були за кордоном? Чим займалися? Що станеться найстрашніше , якщо Америка, Канада в результаті стануть хибним рішенням? І що буде, якщо ви це рішення не приймете?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
І як над ним працювати?
Вас интересует самостоятельная работа?
Или вы планируете начинать индивидуальную психотерапию с психологом, чтобы решить эту проблему?
Відредаговано автором 10-09-2023 09:20:02
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350175 для Віталія Юріївна
Я працюю на заводі як і більшість заробітчан. Перспектив я поки не бачу, у всякому разі не на заводі. Я хотіла переїхати в іншу країну, ще задовго до війни. Я їздила на заробітки в Польщу та Чехію з 2018 року. Найстрашніше це мабуть потім задавати собі питання "А що якби?" Якби я осмілилась і все ж таки поїхала до цих країн. Тож не знаю, може мені було б легше визначитись з країною, якби у мене була кохана людина
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350188 для Светлана Владимировна
Поки що цікавить самостійна работа)
психолог онлайн
Доброго вечера!
Ох планы у вас грандиозные!
Ну смотрите - тут надо хорошо подумать...
Во первых почему именно Америка?
Чем она вам так нравится?
Климат, люди, обычаи, материальные перспективы или что?
Тоже самое про Канаду?
подходит ли она вам по этим критериям?
Едите туда одна или с кем то?
Тут вопрос нужности... нужно ли вам это все??
И готовы ли вы это решать?
Или только помечтать?
Если готовы - то надо решать.
И самое главное - какие перспективы у вас - там для вас? Чем планируете там заниматься?
И совет - перед тем, как оформлять документы на переезд!
Купите просто туда тур путевку на неделю, или две недели - как турист. ( если есть возможность )
Съездите - поживите и посмотрите там обстановку.
И там может вам яснее будет - нужно туда переезжать или как.