Відчуття провини. Не можу відпустити минуле
Доброго дня. Писала вже сюди. І деякі поради мені допомогли приглушити хоч трохи відчуття провини. Сама я впоратись не можу. До психолога фінансово не маю коштів піти.
Я з хлопцем майже два роки , скоро весілля.
Я йому зізналась що на початку стосунків ( в перші 3 місяці) я мала декілька раз поцілунок з іншим. Я була не зовсім вірна йому . Обирала між ним та іншим але врешті вибрала його. Він пробачив. Каже що це було давно і щоб я забула. Що не важливо що було на початку стосунків .
Потім я почала йому говорити що перші пів року були складні ( хоча він і так знає ) і я деколи навіть фліртувала з іншими колегами на роботі , сміялась але більше нічого не було. Інтиму я не мала ні з ким під час стосунків.
Я бачу що його ці теми про минуле вже дратують. Він каже шо вже пробачив мене , щоб я забула. Щоб будували плани не майбутнє. А я не можу !!! Я себе відчуваю якоюсь грішною. А його святим . Як я могла так з ним поступити ?! Я його зараз не заслуговую. Не заслуговую на весілля.
Як мені відпустити минуле ? Як перестати себе карати ?
Я його сильно кохаю і не уявляю життя без ньго.
Йому вже в усьому зізналась. Він не хоче чути про те що було раніше .
Питання від: ; Вік: 24
Доповнення від автора
Він мене змінив. Я з ним ніби подорослішала. Я вже не та яка була того року. Тому і караю себе бо соромно за ту яка була раніше.

психолог онлайн
Здравствуйте!
Да, вы писали совсем недавно свой запрос на этот сайт, получили ответы от специалистов, какие еще Вы хотите получить рекомендации и помощь, если рассматривать более обширно Вашу проблему необходимо индивидуально!
"Сама я впоратись не можу. " необходим все же обратиться к специалисту ,т.к. помимо чувства вины у Вас и навязчивые мысли, конечно Вам сложно справиться с своим состоянием наедине.
психолог онлайн
Здравствуйте! Вы не можете отпустить прошлое и мучаетесь чувствами стыда и вины. Да, так может быть. Правда, ваши эмоции сейчас настоящие и они ваши. Что с вами происходит и в чем важность для вас вашего прошлого - это нужно разбираться и работать в индивидуальной терапии с психологом / психотерапевтом. Рассказав свою историю вы разделите свои переживания с психологом и напряжение этой истории уменьшится.
Как «скорая помощь» вы можете подумать сами для себя и ответить на вопросы:
Как вы можете искупить свою вину?
Чего на самом деле хотите для себя?
Что мешает поверить парню, что он вас простил?
С уважением, Елена Мороз.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня!
Maria, порадами цього не зробити. НІЯК. Це глибинна структура Вашої особистості у вигляді Прокурора-Судді-Ката, яка була сформована ще в дитинстві. І її можна нейтралізувати на психотерапії. Лише там. Не за книжками, порадами та відео з ютуба.
Якщо Ви з хлопцем збираєте кошти на весілля, то виділити хоча б невелику суму на психотерапію з психологом цілком можете.
Якщо Ви, звісно, зацікавлені в зміні свого стану.
психолог онлайн
Доброго дня, Maria.
Відчуття провини виникає для того, щоб переосмислити свої дії, зробити висновки та взяти на себе відповідальніть. Що з цього Ви ще не зробили? Навіщо Вам " тримати" це відчуття ?
Сором- деструктивне відчуття. Його нам навіюють в дитинстві за допомогою настанов. Хто Вас соромив в дитинстві? Чий голос Ви чуєте зараз? Можливо, Ви чули, як соромили когось за подібні речі( поцілунки, прогулянки з хлопцями?), можливо чули, що дівчина повинна бути," чистою" до весілля та т.ін.
А можливо, десь дуже глибоко, Ви не хочете заміж. Ваше " безсознательное" чинить супротив цьому шлюбу( а може, шлюбу взагалі). Тому, просто почитати чи щось послухати , не допоможе. Цей "тягар "не дасть Вам змоги в повній мірі відчувати себе щасливою та вашому майбутньому чоловіку теж.
психолог онлайн
Доброго вечера!
Вопрос если вы мужчину любите - то зачем ему соль на рану сыпите и сыпите???
вам что приятно... смотреть как он мучается?? ( далеко не все - нужно рассказывать любимому человеку... темболее про свои прошлые отношения и флирты с другими мужчинами).
Чего вы так добиваетесь - чтоб он вас ревновал??
Он возможно и ревнует, но скрытно...
вы же видите что ему это все не приятно...
так зачем раз за разом, все это ему рассказываете??
Мое мнение... вы не готовы к замужеству... вам еще надо нагуляться...
понять вообще с каким мужчиной вы хотите быть, и что вообще семья.
Не спешите выходить замуж.... иначе скорее всего, вы и в семье будете флиртовать с другими мужчинами... и будет еще сложнее потом...