Я хочу жити
Доброго дня.
Я вже задавала нещодавно питання про сина .
Прислухалася до всіх порад.
І честно кажучи дуже вразила відповідь Павла Леонідовича.
В підсвідомості я вже розуміла, що він правий. Але зараз знаю це напевно.
Ці дні були для мене переломними.
Я змирилася з ситуацією с сином.
Так, це було боляче, я проплакала, багато продумала...
Я не хочу щоб він робив вигляд любові і співчуття, аби я була спокійна.
Павло Леонідович процитував кожну мою фразу і є правий.
Наразі я все усвідомлюю.
Трошки про себе- в житті я дуже акуратна, ввічлива, хозяйновита , багато друзів. Але я токсична саме з близькими. Мені нібито завжди не вистачає уваги. Мені здається що мене весь час знецінюють.
Якщо копати глибше, мені і в дитинстві не вистачало уваги.
Та дитинство- це окрема тема.
Не буду розповідати про все що було у житті, вже боюся. Бо скажете, що це тиск на жалість. Просто в підсумку всіх подій я така...
І можно б було з цим жити, але як ви пам' ятате, тільки лікувалася від раку мозку.
Упевнена , спрацювала справжня психосоматіка.
Я хотіла бути значущею для близьких і на жаль таким чином і стала.
Та і просто пух мозк від постійних тривог та хвилювань.
А у мене є ще молодша дитина. І я не хочу щоб ця кака повернулась.
Так, Ви скажете що треба опрацювати з психологом і навіть між лікарнями є час це робити.
Але справа не тільки в часі. Банально- не потягну фінансово. А не дивлячись на це всеж хочеться жити.
Дайте будь ласка рекомендації щодо аутотренінгів, афірмацій на яку тему, літератури тощо.
Я впевнена якщо немає грошей, це не привід опускати руки.
Мій чоловік часто каже ніби в шутку : Ти така як теща
Я розумію маму і вже не ображаюсь, адже тоді вона діяла, як могла, в міру свого виховання та поглядів.
Алеж я не хочу бути схожа на неї.
І ще, моя донька, 12 років хоче стати психологом. Я гадала що це забаганка одного дня. Але вже 3 роки пройшло і своєї думки вона не змінила. Читає дорослу психологічну літературу. І розповідає такі речі, що будь який дорослий не розуміє.
Порадьте будь ласка теж літературу, доступною її мовою розширити свої знання в психології. Може щось основне, головне
Питання від: ; Вік: 44

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня. Усвідомлення це вже шлях у правильному напрямку. Нажаль без психолога/психотерапевта, одній вам не впоратись, немає такої літератури щоб почитав і допоміг сам собі. Кожен психолог вчиться в інституті 5-6 років, а потім додає до досвіду книги, підвищення кваліфікації. У деяких психологів по дві, три, вищі освіти. Ми роками читаємо книжки, вчимося у колег. Це безкінечний шлях.
Психолог це як лікар, ви ж не кажете хірургу, дайте щось почитати, піду ногу собі пришию, або відріжу.
Шукайте безкоштовних психологів, зараз є організація які надають таку допомогу.
Дочка нехай починає з основ, загальна психологія, Фрейд, Юнг, і багато інших. Коли почне, побачить що працювати над своєю базою знань ще дуже багато.
Доповнення від автора
Дякую Вам
психолог онлайн
Будь ласка.
Доповнення від автора
Шановні психологи. Дуже чекаю на Ваші поради.
Це тому що неділя? Чи тосу що немає грошей?)))
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброе Утро!
Если вы действительно многое переосознали! Значит мы не зря работаем)) ( приятно)
Поймите если человек всегда к себе требует внимание круглосуточно... то от такого человека устаешь морально...
Нужно учиться вам балансу. Вовремя себя притормаживать... если чувствуете, что уже перекос идет или перебор... эмоций, мыслей, действий.
В жизни важен баланс.
В вашем случае лучше всего личная терапия с психотерапевтом.
Возможно найдете специалиста, по не большой цене. Но ищите такого, с которым вам будет комфортно общаться.
Дочка ваша умничка конечно! Но работать психологом... это не простой путь.
Но видимо вот как раз, насмотревшись на вашу семью... видимо и захотела уметь лучше понимать людей.
Вам бы в себя углубится... узнать какая вы настоящая! Себя развивать - хобби, самообразование, книги.
Чтоб вы в себе опору чувствовали - и уже так сильно не гонялись за вниманием других людей.
И если быть интересной для себя самой, то и людям станете интересной.
И не все люди любят когото обесценивать... это только закомплексованые люди так самоутверждаются... когото обесценивают всевремя...
А человек который сам себя ценит, именно ценит - ему вообще не интересно на комто самоутверждаться.
Ему интереснее мир познавать, или чтото создавать, жить в радости!
Чего и вам желаю - жить в радости!
Пусть пока и мало у вас радости. Но искать не внимание, а именно радость вокруг!
И необязательно только от людей - радость можно получать из многих источников ( хорошая погода, вкусная еда, приятное хобби, интересная книга и т д ).
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Доброго ранку!
цитата:
Все про що Ви зараз просите, можна знайти в Мережі. Робить відповідний запит і Вам запропонують тисячі варіантів. Звісно, спочатку потрібно визначитись, які афірмації необхідні Вам, на яку тему, для якої мети.
Так само вчиняйте і щодо літератури.
Ще поділюсь особистим. Для мене не менш важливою, а, напевно, рівною до професійної літератури, була і є класична література. Там така безодня і різноманіття людьских характерів, сценаріїв поведінки і життя загалом, що жоден підручник з психології не може позмагатись. Правда, читання не для розваги. Читаючи, щось помічаєш, задаєшься питаннями, шукаєш відповіді, обговорюєш з тим, хто в курсі...
Окремо хочу привернути увагу до Вашого способу реагування на дописи з форуму. Помітно, як Вас добряче хитнуло з одного полюсу образи на сина на каяття за довготривале токсичне ставлення до нього і до близьких в цілому, ніби все те вчиняли навмисно, з метою завдати їм шкоди. А чи справді діяли навмисно? Я особисто невпевнений.
цитата:
Мені здається що мене весь час знецінюють.
Іноді таке скоріше за все було, але не з боку всих і не завжди. Натомість варто звернути увагу, а чи не знеціюєте зараз Ви себе самі? Помічайте такі моменти і прояви. Зупиняйте себе та інших в такому разі, адже болото одного полюсу нічим не краще болота протилежного полюсу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348717 для Ірина Миколенко
Дякую. Починаю над собою працювати.
І бачу багато треба над чим- самооцінка, сімейні стосунки, психосоматіка, взаємовідношення з дітьми, трамва дитинства, співзалежність тощо.
По рекомендації на цьому сайті скачала багато літератури собі і дитині. Але ввадаю що проблем багато і цього недостатньо. Шукаю психолога Хочу працювати.
Єдине потрібно чоловіка залучити. Щоб була психотерапія для обох. Бо всеж таки вважаю не так проблема в дитинстві, як в наших руйнівних відносинах. С тех пір як я вийшла заміж, виникла якась псіхологічна кострація. Від втрати творчого потенціалу, себе як особистості, втрати взагалі бажання існувати тощо.Так, я тепер розумію що сама винна. Мені треба було спочатку лікуватися від співзалежності.
Не чого просто так не буває.Я за те що ситуація з сином нарешті витягнула зовні все у що у мене до цього було в підсвідомості
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348718 для Владимир Анатольевич
Дякую Володимире Анатолійовичу. Дуже влучно про знецінення самої себе(
Буду над собою працювати. Бо дуже важко мені з собою, і іншим зі мною, і мені з іншими)
психолог онлайн
Да ваш сын своим отдалением от вас - он вас вывел из тумана!
Вот что он сделал! Вывел вас из сумрока...
Теперь вы хотя бы яснее видите все. ( даже если не приятно)
Я заметила, что вам очень тяжело критику воспринимать... но критика же может быть и конструктивной и на пользу, если ее правильно применить.
И необязательно сразу за критику, или если человек чтото делает, что вам не нравится или не устраивает ( как уход сына ) что сразу надо нападать на человека и воевать с ним...
Насильно мил не будешь... насильно любовь не получишь...
А с мужем было физическое или моральное насилие?? или что вы имеете ввиду? Он вас подавлял?? не давал вам вольно по желанию действовать? навязывал свою волю??
психолог онлайн
Добавлю - вот сейчас вы уже вышли из детской инфантильной девочки... которую все обижают вокруг... и все виноваты...
В зрелую взрослую женщину - которая начинает осознавать - как она жила и что делала!
А это значит идет анализ. А значит, потихоньку начнете как кирпичик за кирпичиком, выстраивать свою базу и целостность картинки мира. Убирая искажения... которые вас запутывали.
Вот тут молодец! Так держать!
Единственное отдавайте - давайте своему уму и мозгу отдых! ( с учетом вашего диагноза )
Не грузите сильно мозг... вы же сами сказали, что перегрузили свой мозг... переживаниями... обидами... информацией.
Постепенно с передышками. не забывайте отдыхать вовремя.
С того, что вы рассказали у вас вся семья травмирована... каждый в своей мере и глубине... тут всем нужен психолог... не только вам.
Хорошо, что сын уже работает с психологом.
Сыну дайте время - отпустите - пусть сам решает, с кем и как ему общаться. Это самое эффективное сейчас будет в вашей ситуации.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348735 для Ірина Миколенко
Так чоловік морально мене подавляв. Не фізично. Колись він дуже випивав і відповідно в цей час я дуже багато від нього терпіла. Я залишалася з ним, бо була така установка з дитинства : У кожної жінки повина бути пара, це ти погана, а ти повина бути мудрішою, жінка сама не може бути, і т.д" Мені здавалося якщо я піду - батькі не готові були звалити це на себе. Я хвилювалася куди я подінуся з дітьми. Згодом я стала співзалежною. Все затягувало і затягувало. Я народила вже другу дитину. Обернулася - а позаду мене нічого- не кар' єри ні підтримки батьків, тому я весь час себе заспокоювала що це не саме страшне, що він і не такий поганий.
Щоб Ви розуміли, він дійсно мене дуже любить каже навіть більше ніж дітей, піклується.Він непогана взагалі людина. Але він простий парубок з села і не може конструктивно спілкуватися. Ми не можемо в будь якій сварці прийти до консесусу. Він мене не чує. Принижує, знецінює, доводить до істеріки. І робить це як спеціально. А коли п'яний- таке робе і каже що і на уші не натягнеш. У мене всередені як блок стоїть тому я його не хочу. На грунті цього були часто скандали. Зараз вже не так з цього приводу. Я стільки раз дурна погрожувала розвестися, а сама " слабо"
Та і він клявся, божився, обіцяв золоті гори- все як завжди.
Зараз після хвороби трошки попустило, але і на час хіміотерапіїї навіть в лікарні доводив мене до сліз.
Справа в тому що він не вбачає що таким чином мене знецінює і робе боляче, каже що я все прибільшую. Таке враження як під дурня косить. Каже ( він російською розмовляє) : "А что случилось? А что такое? Я просто сказал....Я просто пошутил. Ты не так все воспринимаешь. Тебе ничего сказать нельзя" І все в такому стилі. Знаєте як газлайтінг, коли я кричу що мені боляче, а він каже що мені це привидилось
Вже перед тим як ми дізнались що в мене пухлина, я стала погано розмовляти, почастішили головні болі, перестала спати ночами. І відповідно казала йому що у мене вже ціла депресія. На що він мені казав, що я як завжди все прибільшую. І як завжди знецінював масштабність того як я себе відчувала. Навіть колись коли мені було погано, припустив що я " придуриваюсь"
Дуже тяжко з ним щось вирішувати. Йому за 23 роки не можливо наприклад " поплакати в жилєтку" В підсумку не коли не зрозуміє, не пожаліє, і зробить так щоб мені було ще гірше. Мені не вистачає другої половинки, щоб можно було поділиться думками що тривожать, бо якщо це зробити з ним, в підсумку будеш ще більше страждати та вже не через ту проблему, з якою звернулась
Ви тоді запитаєте- з чого я взяла що він мене любить? Не знаю. Напевне я бачу що він дуже намається для своєї родини зробити все, дуже боїться мене втратити, дуже багато про це каже що любить, та і суспільна думка діє. З боку всі дивляться і кажуть " Як він тебе любить!". Так, а він на людях такий лагідний, такий скромний.
Та завжди себе заспокоювала що і в порівнянні він в де чому набаго кращий за інших. Думаю якби не пив, і міг розмовляти- ціни йому б не було.
Та поки руйнує цей шлюб. А немає ні житла, ні грошей щоб уйти. А ще й поставили 2 гр.інвалідності, я не працюю. А гроші на лікування може заробити тільки він. А грошей дуже багато. Якщо наприклад буде рецидів, я оплачу собі 2 дні лікування(((
Тому ( російською) " куда я денусь с подводной лодки?"
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
да... история как и думала очень запутанная...
вы больше себя уговариваете... что он вас любит... любил бы так не доводил вас морально... или у него какоето свое искаженное понятие любви...
Да надо было раньше не боятся да от него уходить.. пока еще было здоровье у вас... сейчас это сложнее сделать...
Но вы были в своих иллюзиях и установках... не хватало смелости к решительным действиям...
и да у вас созависимость невротические отношения...
Он конечно боится, что вы уйдете... иначе морально доминировать больше не над кем не сможет... кто еще подобное будет терпеть???
А вам да деваться не куда... финансово зависимы плюс здоровье...
И ему да, выгодно удобно косить под дурочка... "типа ты сама виновата, я тут не причем..."
А на самом деле опять же манипулирование...
через вину легко манипулировать...
то что вы делали к сыну - манипулировали через вину... муж делал с вами...
Вашему мужу надо найти специалиста, кто кодирует от алкоголя врач. Сам он не сможет это все побороть...
Возможно если закодируется - есть шанс что по другому на все посмотрит!
Если бы вы так все не разрушили с сыном... можно было как вариант, чтоб сын вас забрал к себе или хотя бы финансово вас обеспечивал... ( вы говорили что сын хорошо зарабатывает) чтоб вы не были зависимы так от мужа и смогли уйти от него.
Но с сыном пока пропасть...
Одно хорошо, что вы начинаете становится уже более осознанной!
А значит Дай Бог и ваша судьба начнет выравниваться тоже! К лучшему! Сил вам!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348753 для Ірина Миколенко
Спасибо!