Як позбутися почуття провини?
Добрий день! Два місяці тому я почала спілкуватися з чоловіком на сайті знайомств. Все відразу складалося дуже добре, ми просто не могли насититися спілкуванням, знаходили спільні теми і інтереси. Мені 33, йому 39. Був одружений, має дитину. Дочка живе з мамою, але часто до нього приїждає, в них дуже теплі стосунки. Десь через тиждень після знайомства він розповів мені про те, що має проблеми зі здоров'ям. Хвороба не смертельна, але доволі серйозна. Сказав, що я можу припинити спілкування, якщо це для мене перешкода. Тоді мені хотілося його підтримати і я сказала, що це для мене не важливо. Ми поспілкувалися місяць, я почала замічати, що крім спілкування, у нас нічого більше не відбувається. Він не просив моїх контактів, не шукав в соцмережах, не питав мого прізвища, адреси. Навіть не подзвонив. Я, звичайно, і в собі не дуже впевнена, чи хотіла я зустрітися, але він і не пропонував. Хоча постійно говорив, що хоче зустрічі. Але не приїжджав і нікуди не зарошував. Я заговорила про припинення спілкування, сказала, що не готова зараз до стосунків, хоча і назвала йому всі ці причини. Він признався у своїй нерішучості, сказав, що дуже хотів зустрітися, але я постійно зайнята, хотів надіслати квіти, але не знав, які мені подобаються. Ми продовжили сілкування. Минув ще місяць і нічого не змінилося. Зовсім. Ми навіть жодного разу не говорили по телефону. Він каже ,що не хотів мене підганяти, бо я скзала, що не готова до стосуків. Хоча у спілкуванні він дуже приємний, уважний, завжди підтримує, переживає, намагається допомогти. Але це тільки слова, я не знаю, як буде насправді. Вчора я вирішила все припинити. В нього була істерика, він не міг з цим змиритися, благав мене передумати. Бо в нього дуже серйозні наміри і почуття і я йому потрібна. Сказав, що я вирішила за двох і не даю нам навіть шансу. Тепер я почуваю себе винною і не знаю, що робити в цій ситуації. Мені дуже важко, але я розумію, що якщо так продовжиться ще деякий час, то припинити все буде ще важче. Мені зараз дуже боляче, бо я не знаю, чи вчинила правильно
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Доброго дня!
Скоріше за все ви зустріли чоловіка, у якого була не задоволена потреба у спілкуванні з жінками. Перш за все, чоловік який був одружений, вже знає стратегії емоційних маніпуляцій над жінкою, тому без проробленого почуття провини вам важко закінчити ці стосунки.
Чоловік намагається тримати вас "на плаву" та якщо прогресу не буде в стосунках, ви просто вигорите в цьому нерозумінні, що й ви самі й підтверджуєте.
Насамперед оберіть чиє щастя вам важливіше, і чиє життя ви повинні прожити задоволенно, і тоді можна зробити висновок чи правильні дії ви виконуєте)
консультация психолога
цитата:
Мені зараз дуже боляче, бо я не знаю, чи вчинила правильно
а ніхто не знає і не зможе вам сказати. вибір це коли нема правильно, коли є напрям і немає маршруту. а правильно/не правильно це програма і там вибору як такого нема. час покаже, які наслідки будуть.
цитата:
Сказав, що я вирішила за двох і не даю нам навіть шансу
це не правда, бо в кожного є власний вибір, досить легко перекласти відповідальність на когось.
ви зробили свій вибір, а він свій (приймати чи не приймати ваш вабір).
цитата:
Сказав, що я вирішила за двох і не даю нам навіть шансу. Тепер я почуваю себе винною
скоріше за все, у вас провина за завдану біль (те що йому так погано і больно) або через те, що якоби через ваше рішення руйнуються грандіозні плани і майже щасливе життя. ще може бути голос совісті, який нашіптує, що ж ти так, до тебе з усією душою, а ти... даже шансу людині не даєш, аби до тебе так... або щось подібне.
сутність полягає в тому, що провина за те, що через вас щось сталося в когось, ви стали причиною чійогось горя чи нещасть. іншими словами "не додали" любові, користі, можливостей, шансів і таке інше.
це провину можна зняти кількома способами:
1) скандал знімає почуття провини в жінок (проте причина лишиться. тимчасове рішення)
2) нічого не робити. Провина блокує задоволення і радість життя, тому підсвідомість знайде свій дитячий вихід (в психосоматику) - невроз або хвороба, або побутовий травматизм (провина знімається або покаранням, або прощенням)
3) заслужити в нього прощення ("искупить вину или долг"). яким способом вам вирішувати, або навіть краще: вам скажуть, що потрібно зробити, ви виконаєте, вас простять і ви зможете знову дихати вільно. (яка хвацька маніпуляція)
4) зайнятися власним ростом, пропрацювати ваші точки вразливості та зменшити вплив провини на ваше життя. Ідин раз навчився і все життя користуєшся, як їзда на велосипеді ( в мене є вправи, можу дати при бажанні)
5) знайти психолога чи психотерапевта, який знімить з вас провину за вас, проте ви будете постійно ходити до нього, за допомогою
6) пробувати заглушити провину алкоголем, медикаментами, заїданням, спортом, роботою, хоббі, сексом, небезпечні види діяльності та "спорту" (це теж тимчасове рішення. після легальних наркотиків - таблеток, в хід часто йдуть нелегальні. крайній випадок втечі від провини - самогубство). Доза постійно росте
надіюсь відповів на питання "ЯК ПОЗБУТИСЯ ПОЧУТТЯ ПРОВИНИ?" вибір за вами...
психолог онлайн
Добрый день, Юля!
цитата:
Сказав, що я вирішила за двох і не даю нам навіть шансу.
У этого молодого человека было 2 месяца для того, чтобы перевести отношения из виртуальных в реальную жизнь.
И он для этого ничего не сделал.
цитата:
Мені зараз дуже боляче, бо я не знаю, чи вчинила правильно
А как вы чувствуете себя сейчас?
Доповнення від автора
цитата:
А как вы чувствуете себя сейчас?
Зараз все стало більш-менш зрозуміло. Після того, як я пояснила йому всі свої сумніви, він озвучив банальну причину. Виявляється, у нього зараз фінансові труднощі і тому віртуальне спілкування йому було набагато зручніше, ніж реальне. Я просила не спішити, а йому це було на руку, тому що у нього навіть не було грошей, щоби приїхати до мене. Хоча відстань між містами просто смішна. Він посилався на те, що йому багато йде на лікування. Але ж йому нічого не заважало хоча б подзвонити, це грошей не коштує. Тепер я розумію, що мені його шкода, адже в житті бувають різні ситуації. Але усвідомлюю, що на почутті жалю стосунків не побудуєш. Я звикла всього в житті добиватися сама.І завжди себе повністю забезпечувала теж сама. Зараз в мене солідна робота і непоганий заробіток, але я змушена для цього важко працювати,часто без вихідних. Все, що жінки зазвичай отримують від чоловіків - шуби, машини, відпочинок, - в моєму житті було за мої чесно зароблені гроші. Він про це знав і йому це підходило. Але іноді мені теж хочеться просто відчути себе жінкою, про яку хтось може подбати і якій не потрібно думати, як заробити гроші. В ситуації з цим чоловіком я такої впевненості мати не можу. Я попросила в нього час для роздумів. Він погодився, але попросив не розцінювати це як те, що він здається і відступає. Минуло два тижні. Жодного кроку назустріч я не побачила. Здається, все і так ясно. Сьогодні я видалила всю історію переписки. Він це побачив, але ніяк не відреагував.
психолог онлайн
Да, вы правы,
цитата:
що на почутті жалю стосунків не побудуєш.
И что
цитата:
В ситуації з цим чоловіком я такої впевненості мати не можу.
цитата:
Здається, все і так ясно.