Дівчина жаліється, що в неї немає думок в голові
Добрий день. Зустрічаюсь з дівчиною чверть року, до того спілкувалися приблизно з рік... Вона завжди була мовчазною, але могла підтримувати діалог, бесіду, виказувати різні думки і своє ставлення по різним сферам життя. Останнім часом, приблизно починаючи з квітня, вона стала більш мовчазною, на ті теми які ми раніше обговорювали вона більше не дає розгорнуті відповіді: наприклад, ми обговорювали фізику, і це був діалог, а тепер це все монолог з моєї сторони і це неприємно, тому що тяжко. У нас відверті стосунки, тому я спитав її чому так і виказав їй мої побоювання - вона розповіла, що в деякі стресові періоди життя у неї таке траплялося, каже, що вона у неї майже нема думок в голові, що вона ні про що не думає, а коли думає, то не може сказати, вона боїться, що через цей стан я її кину, бо вона стане скучною для мене, тому що в неї не виходить підтримувати діалог. Але ж до цього виходило - це основна проблема з якою вона і я зіткнулися, це проблема з її думками і мисленням, в тому плані, що їй нічого сказати на ті теми, що ми раніше обговорювали, і на ті нові теми, що з`являються, вона просто не може нічого придумати, чи просто висловити свої думки. Періодично їй це вдається, але не завжди. Підкажіть будь-ласка на що це схожий цей психічний стан, може розлад, синдром якийсь чи просто життєве - може є способи якось їй допомогти?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго дня!
Буває так,люди на початку стосунків, при знайомстві, в стані любовного захоплення мають більше енергії та ідей про що поговорити. А потім міняються. Це цілком нормально. Можуть
бути різні погляди на життєві речі. Чи розкритися інши риси характеру партнера. Тоді виникають інші уявлення про своїх коханих. Так буває.
Я рекомендую Вам попрацювати з темою любові, самооцінки та очікування в любовних стосунках Відредаговано автором 11-05-2023 15:32:16
Відредаговано автором 11-05-2023 15:32:53
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341985 для Анна Ланина
Зрозумів. Але справа у тому, що ми спілкуємося майже рік і нам було багато про що поговорити. З її слів, що такий стан в ней трапляється періодично, а потім також зникає і все стає так само як і було до нього. Вона сама знає про нього, і вважає, що це для неї ненормально, бо вона сама хоче вийти з цього стану
психолог онлайн
Доброго дня, Oleksey!
цитата:
що вона у неї майже нема думок в голові, що вона ні про що не думає, а коли думає, то не може сказати
Стан вашої дівчини насправді може викликати занепокоєння.
До того ж вона також
цитата:
вважає, що це для неї ненормально
А чому дівчина не бажає звернутися до лікаря?
Відредаговано автором 11-05-2023 15:50:36
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341988 для Светлана Владимировна
У неї досить скептичне ставлення до психологічної допомоги
психолог онлайн
Зрозуміло що вона така.А ви як з цим можете жити? Вам хочется чути іншу точку зору. А якщо її не має, Вас це дуже-дуже непокоїть- чи правильно я розумію?
Але люди всі різні, можливо в неї такий стан буде завжди...
Дуже раджу звернутися і поговорити Вам з психологом на цю тему
психолог онлайн
Добрий день, Oleksey!
У Вашої дівчини, ймовірно, сформувалася така психологічна захистна реакція на стрес - виключення думок, а можливо й емоцій теж. Це за своїм принципом дії щось схоже на психологічний "анабіоз".
З'ясувати причини подібного та сам процес заміни цього механізму на інший, теж захистний, але більш адаптивний, підсилення її особистості тощо можливе лише на особистій психотерапії дівчини з психологом.
психолог онлайн
цитата:
У неї досить скептичне ставлення до психологічної допомоги
Лікарі та психологи – це різні фахівці.
У неї до лікарів також скептичне ставлення?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341992 для Светлана Владимировна
В залежності від якоїсь проблеми, що її бентежить у неї різне ставлення до лікарів, виключно до психологів, психіатрів і психотерапевтів у неї таке ставлення
психолог онлайн
цитата:
виключно до психологів, психіатрів і психотерапевтів у неї таке ставлення
Дівчині зараз, можливо, ще не потрібен психіатр чи психотерапевт.
Достатньо, якщо вона проконсультується у сімейного лікаря та/або невролога.
Відредаговано автором 11-05-2023 16:09:46
психолог онлайн
Анна Ланина
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Яке б в неї не було ставлення до психологів, їй самій вирішувати - жити й далі з цим незрозумілим станом та страхом, що її покинуть, чи все ж таки з допомогою фахівця спробувати щось змінити в собі.
Самотужки з подібним не впоратись. Нікому.
психолог онлайн
Коли людині погано, її треба просто любити. Коли ваша дівчина в стресі, їй не до розмов. Разом з тим, Ві можете їй допомогти, розділивши з нею її переживання, її побут та щоденні задачі
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий ранок!
цитата:
може є способи якось їй допомогти?
Та, звісно ж, є. Однак варто, аби вона цього захотіла. А як інакше?! Бо якщо є супротив, небажання, скептичне або блокуюче критичне ставлення до спеціалістів, які дійсно знаються і допомагають людям, то проблема так і залишиться проблемою. Може навіть загостритись. То про яке щастя може тоді йти мова???