Чоловік не цікавиться розвитком сім‛ї в подальшому ?
В нас різниця в віці 13 років і напевне зараз пішла розбіжність в поглядах не знаю як з цим впоратися щоб не зірватися на сварки. Чоловік не хоче якогось росту в сім'ї ( будинок , машина і тд .) Працює на 1 роботі і завжди скарги на те що він змучився і йому треба відпочити , я кажу щоб шукав щось інше де більше оплачується він каже що такого не має ( тобто він просто своє одне місце роботи не хоче змінювати). Мені таке не подобається а тільки починається якось розмова за це то він каже не починай , і дальше в ютубі футбол 😔 я працюю без вихідних майже коли є змога побути разом щось поговорити планувати він в телефоні . А в мене характер з іскорками і я щоб не сваритися бо мене і так не чують просто йду геть і розумію що нічого і так не змінюється .
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Світлана Юріївна Іщенко
Добрий день. На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Доброго дня.
Співчуваю Вашій ситуації. Але не зовсім зрозуміло Ваше питання. Що Ви бажаєте почути: як бути далі, що Вам робити або просто почути слова підтримки?
Звичайно, для жінок важливо бачити та відчувати у своєму партнері надійну підтримку, це стосується й матеріальної та емоційної сторони.
Як складалися ваші стосунки спочатку? Скільки років ви разом? Чи обговорювали Ви перед вступом до шлюбу (відносин) плани на майбутнє?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
В первую очередь необходимо знать свои ценности каждому человеку, что ему важно, на что сосредоточено его внимание. И в паре если расходятся взгляды, люди не смотрят в одном направлении очень сложно найти общий язык. Вы пишите, что Вам бы хотелось, он развиваться не хочет, и работу менять, но ведь за этим у мужа стоят собственные убеждения и видения ситуации по своему. Вы хотите на него повлиять, чтоб он изменился и сделал как Вы настаиваете, здесь необходимо и учитывать возможности другого человека!
Необходимо разговаривать о том что каждого тревожит, считаться с чувствами друг друга, не не переходить на личность с тем, что он должен поменяться, а выяснить свои потребности, чего именно Вы хотите, может за тем благом которое Вы хотите стоит совсем другая неосознанная потребность?
Обратитесь к психологу и разберите для себя ситуацию, ведь это волнует именно Вас, а не мужа!
психолог онлайн
В целом, запрос на индивидуальную работу.
Что в ваших отношениях ценного для вас?
Что вас привлекло в муже, что он собственно стал мужем?
Обсуждали ли вы ранее какие-то ваши планы относительно семьи, кто что хочет?
Как давно вы в отношениях?
Всегда ли у муж таким был?
Как вы делите ваш бюджет?
Как в целом вы видите развитие семьи и кто за что отвечает, какой вклад делает?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Чоловік не цікавиться розвитком сім‛ї в подальшому?
Вас интересует вопрос о мотивах поведения мужа?
Или вы хотите наладить отношения в семье?
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
А в мене характер з іскорками і я щоб не сваритися бо мене і так не чують просто йду геть і розумію що нічого і так не змінюється .
Так це ж ситуація безвиході. Ви розумієте?
Тобто ваші намагання спонукати чоловіка більше заробляти, щоби більше мати матеріальних благ абсолютно марні. Він зупинився на досягнутому і рухатись вперед, розвиватись не хоче і не планує.
Вважаю, що під тиском він і не зміниться. А завдаки чому може змінитись - потрібно винайти. Тому доцільно вам звернутись до психолога особисто.
А поки що варто розібратись: які у вас зараз емоції і почуття, коли тікаєте геть, подалі з дому?
На кого спрямовуєте невдоволення власним життям?
Відредаговано автором 02-05-2023 18:54:35
психолог онлайн
Доброго дня!
Я б одразу запитала у Вас, а яким він був до одруження? Які у нього були плани та цілі?
Я правильно Вас зрозуміла, зростання для Вас - це суто побутові цілі? "Чоловік не хоче якогось росту в сім'ї ( будинок , машина і т.д."
І ще, на скільки я зрозуміла, Ви сама працюєте набагато більше, аніж він? А для чого? Що Вас спонукає всі сили вкладати в роботу? Адже, насправді, існують певні закономірності, які допомагають родині бути щасливою...
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Схоже на те, що зростання в сім"ї хочете лише Ви. Так буває
психолог онлайн
цитата:
В нас різниця в віці 13 років і напевне зараз пішла розбіжність в поглядах
Так, у вас НЕ тільки різниця в віці, але й в поглядах - що ГОЛОВНЕ.
І навряд чи щось суттєво зміниться з часом...
Які можете зробити висновки?