З чого почати?
Доброго дня, колеги. Маю дві вищі освіти: медичну та психологічну. Різноманітну кількість курсів, включаючи дитячу і підліткову психотерапію, кризову та кпт - базу. Раніше працювала в консалтинговій компанії психологом, після - 5 років в медицині. Наразі хочу повернутись до консультування, але не знаю з чого почати. Де шукати клієнтів і як краще орендувати офіс: почасово чи помісячно. Чи актуальні наразі тренінги саморозвитку? Дякую😉
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
КПТ это были какие-то курсы или это курс психотерапии длительностью лет в 5?
Что вы подразумеваете под тренингами саморазвития?
Вы их хотите проводить или идти туда в качестве участника?
Поиск клиентов возможен здесь, через ведение соц.сетей, организацию групп, общение с коллегами и просьбами их рекомендовать вас?
А по какой причине вы ушли из психологии в медицину? И почему сейчас хотите вернуться?
психолог онлайн
цитата:
як краще орендувати офіс: почасово чи помісячно
Ірино, доброго дня. Спочатку краще орендувати офіс погодинно, на помісячну оренду буде сенс перейти через деякий час, коли зрозумієте, скільки у Вас клієнтів, і чи вигідно Вам оплачувати оренду.
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Де шукати клієнтів.
Як де? - увесь Світ до Ваших послуг!) Якщо володієте іншими мовами, окрім рідної, тим більше.
Для поширення інформації про себе і власні можливості підходять будь-які законні способи і методи - зареєструватись тут і почати надавати консультації (до речі, зараз психологічних платформ безліч), створити власний сайт і просувати його, залишати візитки всюди, замовити банери...Словом, стукайте в двері і Вам відчинять.
Відредаговано автором 14-03-2023 14:49:09
психолог онлайн
Доброго дня, Ірино.
Для початку потрібно визначитися зони своєї компетенції:
- запити з якими можете працювати;
- з ким працювати (діти, підлітки, дорослі, пари тощо)
- форма роботи (консультації, психотерапевтичні сесії, тренінги, лекції та інше).
А потім наступний крок створювати свій профіль і рекламувати послуги.
Також варто знайти супевізора та інтервізійну групу. Подбати про власну терапію.
психолог онлайн
Здравствуйте, Ирина!
цитата:
не знаю з чого почати
Начинать надо с самого главного.
Есть ли у Вас необходимые знания, умения и навыки для работы с клиентами?
цитата:
кількість курсів, включаючи дитячу і підліткову психотерапію, кризову та кпт - базу.
Потому что детская и подростковая психотерапии - это компетенции детского психолога. И такие обучающие программы не дают возможность работать со взрослыми.
Кризисная же психотерапия - это помощь человеку, пребывающему в состоянии кризиса. А у психолога, имеющего частную практику, практически не бывает таких клиентов, так как обычно этим занимаются специалисты государственных служб (МЧС, полиция, армия, соц.службы и т.д.).
И базового курса КПТ Вам явно не хватит для работы (и вообще одного только КПТ недостаточно, так как проблемы надо решать на глубинном уровне, а не на уровне поведения).
И второй вопрос - это
цитата:
Де шукати клієнтів
Для этого Вам придется обращаться к маркетологам или самостоятельно проходить обучение маркетингу.
Потому что недостаточно сделать персональный сайт - его необходимо продвигать. А это компетенции SEO-специалиста.
И невозможно правильно вести соц.сети без SMM-щика или соответствующих навыков и знаний.
А из-за того, что сейчас все ищут необходимую информацию только в интернете, то и способы офлайн продвижения просто не работают.
цитата:
Чи актуальні наразі тренінги саморозвитку?
Актуально будет все, что Вы сможете продать. Самостоятельно (если умеете это делать) или с помощью соответствующих специалистов (за деньги).
Поэтому прежде чем решать вопрос с офисом, Вам надо разобраться с тем, сможете ли Вы вообще работать с клиентами и где Вы будете их брать.