як вийти з цього стану?
Доброго дня. мене звати Світлана. мені 24 роки. я втомилася. втомилася від усього що відбувається. найперше що мене дратує і я постійно про це думаю. це робота. Вона мене не влаштовує по зарплатні. мені зручно на ній і біля дитячого садочку працю і відпроситися можу тоді коли потрібно але мені от від слова зовсім не вистачає 5000 в місяць. роботу поміняти на даний час неможу, бо підшуковую по спеціальності а там потрібно 7 років стажу....де їх взяти? з чого почати ???чим ще почати займатися? якби я заробляла більше мені здається так щоб тоді я не так хвилювалася за розрив відносин з чоловіком.... 3. це те що я проживаю з мамою і їй завжди все не так вона хоче щоб я заробляла більше щоб їй давала кошти але покищо так........................................................я незнаю навіщо все це пишу. бо розумію що це коротко і все заплутано але я втомилася.....
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго дня!
цитата:
ЯК ВИЙТИ З ЦЬОГО СТАНУ?
Співчуваю Вам. Бути заплутаним, невдоволеним, розгубленим, насправді, жахливо.
З такого стану можна вийти поступово. Напевно, що за допомгою іншої людини, можливо, психолога.
Я так зрозумів, що нещодавно стався розрив відносин з чловіком. Це так?
З цього приводу Ви хвилюєтесь
цитата:
я не так хвилювалася за розрив відносин з чоловіком....
В тому хвилюванні міститься багато почуттів, в яких потрібно розібратись. Щось відреагувати, щось прийняти, щось відкинути. Тоді одразу стане трохи легше.
Далі про взаємини з мамою. ЇЇ поведінка і позиція Вас дратує або пригнічує. Це проблема, яка теж вимагає вирішення. Потрібно поступово змінювати характер ваших взаємин. Перш за все, Вам ставати більш стійкою емоційно і, відповідно, менш вразливою щодо маминого тиску.
Про гроші окремо...
цитата:
я незнаю навіщо все це пишу. бо розумію що це коротко і все заплутано але я втомилася.....
Зрозуміло, що Вам конче необхідна підтримка. Розуміння. Допомога. Адже долати труднощі важко. Від кого може надійти така підтримка? Чи є хтось у Вашому оточенні, здатний допомогти?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
роботу поміняти на даний час неможу, бо підшуковую по спеціальності а там потрібно 7 років стажу....де їх взяти?
Світлано, доброго вечора. Якщо на даний момент всі роботодавці вимагають 7 років стажу, а у Вас його зовсім мало, можливо, пізніше з'являться вакансії з меншими вимогами? В такому випадку Вам потрібно буде протриматись якийсь період, бажано з підтримкою людей, які Вас розуміють.
цитата:
чим ще почати займатися? якби я заробляла більше мені здається так щоб тоді я не так хвилювалася за розрив відносин з чоловіком.
А чим Ви могли б зайнятись? Що вмієте робити, чим цікавитесь? До речі, чоловік платить аліменти?
цитата:
я проживаю з мамою і їй завжди все не так вона хоче щоб я заробляла більше щоб їй давала кошти
Мама буде готова проводити більше часу з дитиною, якщо Ви знайдете підробіток?
Відредаговано автором 14-02-2023 23:34:50
психолог онлайн
Светлана, безусловно, финансы являются очень важным ресурсом человека.
цитата:
якби я заробляла більше
Поэтому если бы Вы зарабатывали больше, то смогли бы закрыть все свои потребности, включая индивидуальную работу с психологом по решению своих проблем.
цитата:
чим ще почати займатися?
Чтобы найти работу, надо совместить свои желания ("хочу"), возможности ("могу") и востребованность на рынке труда того, что Вы умеете делать ("надо").
После этого нужно составить правильное резюме и выложить его на работных сайтах (или рассылать непосредственно работодателю).
Затем надо знать, как необходимо будет вести себя на собеседовании, чтобы получить желаемую вакансию.
Конечно, всю эту информацию Вы сможете найти в интернете.
Но гораздо полезнее для Вас будет взять 1 профориентационную консультацию психолога, чтобы понять где и кем Вам работать.
И 1 или 2 консультации на тему того, как Вам надо себя вести с потенциальными работодателями.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334475 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, дуже дякую за відповідь на моє таке заплутане запитання, мені так приємно.
Так, 10 місяців як я розлучилася з чоловіком(але не офіційно), тобто по документах ми ще все сім'я але проживаємо окремо. Він може 2 неділі не дзвонити не писати поки я сама це не зроблю (причина чому я так роблю 1. мені цікаво де він з ким він, я ревную, я розумію що ми ще офіційно не розлучилися і я розумію що він гуляє, в той час коли я проводжу час з дитиною. 2. мені потрібна допомога з дитиною, то на гурток відвезти в інше місто, то просто провести з нею час, то допомогти фінансово, але я всерівно отримую відмову від нього.).
Щодо того питання чи може мене хтось підтримати чи той хто може мені допомогти, це відповідь - ні....нажаль...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334483 для Татьяна Штапова
Доброго дня, Тетяна!!! Дуже дякую Вам за відповідь, мені приємно що хоть хтось мене вислухав і дав відповідь. Чоловік аліменти не платить і нічим фінансово не допомагає.
На питання чим я можу зайнятися, я незнаю, я розумію що раніше я знала що я хочу що я можу, а зараз навіть якщо я хочу пройтит якийсь курс щоб знайти себе, мені шкода буде витрачених грошей. а якщо я пройду цей курс по шугарингу і не буду працювати, то це ж 5000 тисяч викинуті на вітер.((. Мама сидіти з дитиною небуде. вона сама ходить на роботу і в 2 рази більше отримує за мене.(((. тому нажаль
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334496 для Светлана Владимировна Киселевская
Доброго дня, Світлана. Дуже вдячна вам за відповідь. я розумію що мені потрібно поспілкуватися з психологом щоб він мені допоміг....але так як зараз я оплачую собі ліки і неможу потянути сеанс. але це моя мрія. я знаю що психологи багато допомагають. я до декрета сама цікавилася психологією і психосоматикою)
психолог онлайн
Татьяна Штапова
цитата:
На цей день, судячи з усього, допомгти Вам можуть психолог ... і Ви самі. От так(!)
Чому саме так? Нагальна проблема - емоційна залежність від чоловіка. Вона спотворює майже усі ланки Вашого існування - забирає енергію, не дає концетруватись і сприймати ситуацію об'єктивно. Впливає на думки, на рішення і поведінку.
Потрібно цієї залежності позбуватись. І чим швидше, тим краще для Вас.
цитата:
я всерівно отримую відмову від нього.
Така позиція точно не красить чоловіка. Байдужість до власної дитини багато чого нам говорить про його якості. Тому, якщо не спрацьовує цивілізоване спілкування, потрібно вирішувати проблему в юридичній площині.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
На питання чим я можу зайнятися, я незнаю, я розумію що раніше я знала що я хочу що я можу, а зараз навіть якщо я хочу пройтит якийсь курс щоб знайти себе, мені шкода буде витрачених грошей. а якщо я пройду цей курс по шугарингу і не буду працювати, то це ж 5000 тисяч викинуті на вітер.((
Якщо Ви не можете оплачувати курси, варто подумати, що Ви вмієте робити такого, за що Вам би люди були готові платити гроші. Можете подивитись на сайтах пошуку роботи, які є вакансії на неповний робочий день без досвіду роботи чи з мінімальним. Можливо, щось Вас зацікавить. Із того, що Ви про себе написали, зрозуміло, що у Вас є досвід догляду за дитиною. Значить Ви могли б пошукати вакансії няні, наприклад, якщо живете в місті і Вам подобається проводити час з дітьми. Деяким сім'ям потрібна допомога з дитиною не кожного дня і не на повний день. Для таких вакансій є додаткові сайти. І напевно, це не єдина робота, за яку Ви могли б отримувати додаткові гроші.