Стрес,депресія
Я не можу психологічно витримувати напругу.Війна,живем біля кордону з аргесором,чоловік де гаряче,діти стали зовсім неслухняні,навіть агресивні.Чоловіка забрали коли я була на 7м.вагітна четвертою дитиною,від нервів пологи почалися раніше строку,сама незмогла-робили кесерів розтин.Я сама інвалід від народження,немає ступнів.Сама залишилась у війну в небезпеці з чотирма дітьми.
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Доброго дня. Якої саме підтримки чи допомоги чекаєте від психологів сайту? Чи є у Вас питання до психологів з приводу вашої життєвої ситуації?
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Чоловіка не мали права забирати, бо у Вас - 4 дитини і він багатодітний батько, і ще Ви - інвалід.
Чому не оскаржили? Треба добиватись свого - щоб його повернули додому. Бо це незаконно.
Як повернеться, то й Вам буде легше.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня! Згодна повністю з колегою: пишіть у всі відомі Вам інстанції! Ви маєте право, щоб чоловік повернувся додому. Пишіть листи з повідомленням, залишаючи собі копії. Всі відповіді зберігайте та робіть копії, щоб потім копії прикладати до нових листів у нові установи. Я б радила Вам звернутися за юридичною допомогою. Або, як мінімум, вивчіть уважно всі закони сама, щоб розуміти на що Ви та Ваш чоловік маєте право і цим правом скористайтеся!
психолог онлайн
Добрий день. Співчуваю. Що б ви хотіли тут отримати?
психолог онлайн
цитата:
.Сама залишилась у війну в небезпеці з чотирма дітьми.
Ваш муж может сам уволиться со службы во время войны.
То есть Вам не надо ничего добиваться, никуда не стоит жаловаться и писать самой в инстанции также не имеет смысла.
Основанием для увольнения считается «нахождение на содержании военнослужащего трех и более детей младше 18 лет» в соответствии с законом «Про військовий обов'язок і військову службу».
цитата:
Я сама інвалід від народження,немає ступнів.
Если Вы являетесь инвалидом 1 или 2 группы, Ваш муж освобождается от мобилизации, если оформляет уход за Вами.
Вероятнее всего Ваш муж и сам знает про такие возможности уйти со службы, но по какой-то причине не делает этого.
Поэтому прежде всего, Вам надо задать вопрос ему - почему он оставил Вас, инвалида
цитата:
у війну в небезпеці з чотирма дітьми
?