Дружній трикутник, в якому я - третя зайва
Ситуація така. У мене є подруга і є друг, а далі вже зрозуміло, що третьою зайвою стала я. Вони познайомилися раніше, спілкувалися деякий час перед тим, як подруга нас познайомила. Спочатку все було нормально, спілкувалися на рівних, а потім пішло-поїхало. Вона вирішила, що я відбиваю в неї друга, і так поводилася, ніби я вийти заміж за нього збираюсь. Почала говорити ніби ненароком якісь насмішки чи щось подібне, косі погляди кидати, по можливості гуляти окремо, щоб я не дізнавалась, хоча завжди виходило так, що я дізнавалась) Та навіть у компанії пленталася біля нього і якщо він починав спілкуватися, жартувати і зі мною, поки вона з іншими друзями, то підтискала губи, стискала кулаки і починала дивитися в одну точку, ніби готова прибити мене прямо на місці. А якщо ми з ним йшли гуляти вдвох, поки всі не зберуться, або коли всі розійдуться стояли і розмовляли або грали в якісь ігри на телефоні, то це взагалі кінець світу (ми просто жили зовсім поряд, а решта трохи далі). Він же завжди її закидонів або не помічав, або видавав, що не помічає (?), але з кожним днем ​​любив її все більше і вважав, що вона янголя, поки вона в цей же час вела допити у мене: чи гуляємо ми окремо, чи спілкуємося в особистих повідомленнях (ні) і взагалі поводилася огидно. А далі він поводився зі мною холодніше, хоч і коли помічав, що я якась сумна, то старався і мені приділити трохи уваги, а далі повертався до неї, постійно з нею обіймався, навіть у маківку кілька разів поцілував, ходив з нею за руки (вона потім мені цим хизувалася). Не сказала б, що вони пара (принаймні офіційно), але й на друзів дуже не схожі були. Звичайно я не така вже й злидень, що хотіла розбити їхню дружбу, посварити чи будувати підступи, але ось прикро, адже друг він добрий, поважав нас, нікого не ображав, підтримував, і я хотіла б, щоб він зі мною спілкувався хоча б як раніше.
Щоб ви розуміли дуже часто між мною та кимось обирали когось іншого, вже з дитинства, і ось мені прикро, що знову вибрали когось іншого. Згодом він поїхав додому, адже приїжджав лише на деякий час до нашого міста. І що найцікавіше, в останні дні приділяв мені більше уваги, ніж їй (?), дуже дивно. І є шанс, що він приїде цього року знову. Звичайно, очевидно, що навіщо мені такого геморою і ну її - цю подругу, але він мені подобається як друг, ще й сильно сумую, і поспілкуватися з ним вийде тільки в компанії, адже без своєї ненаглядної він не гуляє, хоч і розумію, що вони знову обійматимуться і робитимуть інші неприємні для мене речі. І як поводитися? Мені досі боляче від цього трикутнику, хоч коли він поїхав минуло пів року, а то й більше. Коли він поїхав, то вона знову душка, а от коли він був тут, то вона постійно ходила на нервах, хоч і бачить, що боятися їй нічого! Він відкрито віддає перевагу їй. Втомилася почуватися зайвою і розуміти, що я йому не потрібна, а вона ще й сипле сіль на рану і згадує, що він пише їй те, пише їй се...
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрий день.
Тут протиріччя.
цитата:
Він відкрито віддає перевагу їй
цитата:
І що найцікавіше, в останні дні приділяв мені більше уваги, ніж їй (?), дуже дивно.
Можливо причина тут
цитата:
Щоб ви розуміли дуже часто між мною та кимось обирали когось іншого, вже з дитинства,
Якої допомоги очикуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Из вашего рассказа я поняла, что Вы чувствуете себя жертвой. Здесь ответственность за Вашу жизнь и то, что с ней происходит лежит, в основном, на подруге, на друге, возможно еще на ком-то, только не на Вас. Попробуйте переформулировать свой рассказ так, как будто Ваша жизнь - это Ваше дело и Ваша ответственность. Например
цитата:
Ситуація така. У мене є подруга і є друг, а далі вже зрозуміло, що третьою зайвою стала я. Вони познайомилися раніше, спілкувалися деякий час перед тим, як подруга нас познайомила. Спочатку все було нормально, спілкувалися на рівних, а потім пішло-поїхало. Вона вирішила, що я відбиваю в неї друга, і так поводилася, ніби я вийти заміж за нього збираюсь. Почала говорити ніби ненароком якісь насмішки чи щось подібне, косі погляди кидати, по можливості гуляти окремо, щоб я не дізнавалась, хоча завжди виходило так, що я дізнавалась)
Я поставила себя в такую (какую?) ситуацию. Я дружу с девушкой, которой наплевать на здравый смысл и мои чувства и с парнем, который "встречается" с ней и дружит со мной, т.е. дает массу поводов для ревности. И т.д. Может в конце концов Вы зададите себе вопрос "Зачем я позволяю так с собой обращаться?", "Почему я называю этих людей друзьями и завишу от них?" Попробуйте посмотреть на ситуацию с этой точки зрения.
психолог онлайн
цитата:
Дружній трикутник
В этой ситуации речь уже не идет про дружбу.
Поэтому Вам надо разобраться в себе и своих чувствах.
Сделать Вы это сможете в индивидуальной работе с психологом.
психолог онлайн
Доброго дня. Яке питання до психологів? В чому саме хотіли б розібратись