Залежність в людині
В моєму дитинстві тато мало проявляв до мене уваги так як був на заробітках. Зараз я в стосунках 4 роки . Я дуже контролюю його. В мене нездорова ревність ревную до кожної яка з ним просто заговорить або він просто на неї подивиться.. Коли його немає мені сумно щось давить в грудях ніби мені одиноко. Коли він зі мною мені добре. На днях в нього помер родич і мама його всячиськи підтримувала а мене це злило бо він мені мало приділяв уваги . Не подобається коли він просто спілкується з сестрою .Самій мені важко спати без нього . Важко коли він не поруч . На роботу я не ходжу і боюсь ходити. Я не впевнена в собі . Чи справлюсь я . Боюсь виходити з зони комфорту але заробляти хочу . Боюсь не справитись . Що мені робити підкажіть будь ласка
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Григорьевна Инститорова
Тетяна Олександрівна Бородавко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
"Не подобається коли він просто спілкується з сестрою .Самій мені важко спати без нього . Важко коли він не поруч . На роботу я не ходжу і боюсь ходити. Я не впевнена в собі . Чи справлюсь я . Боюсь виходити з зони комфорту але заробляти хочу . Боюсь не справитись . Що мені робити підкажіть будь ласка"
Ви описуєте ознаки вивченої безпомічності, це коли фізично доросла людина залишається у дитячій позиції і їй потрібен хтось дорослий, щоб нести відповідальність за її життя. Колись ви за допомогою батьків позбавили себе віри в себе та свою внутрішню силу.
Сумна історія.
Вам необхідно підібрати собі психолога на сайті і почати працювати в особистій терапії.
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Татьяна Штапова
Соломія Лехіцька
Павел Леонидович Басанский
Добрий день!
цитата:
Що мені робити підкажіть будь ласка
На щастя, є вихід із такої ситуації - надолужувати пропущене і втрачене. Тобто нарощувати самоцінність та змогу опиратись на себе. Пропрацювати теперішні хибні уявлення про власні можливості, розібратись зі страхами, формувати особистісну автономність й таке інше.
цитата:
В моєму дитинстві тато мало проявляв до мене уваги так як був на заробітках.
Це може бути лише одною з причин. Натомість існують інші, до яких варто дійти.
Що можете сказати про стосунки з мамою та іншими значимими людьми?
цитата:
Я дуже контролюю його
Отже, маленька дівчинка тримається за тата і ще вельми ревнує його, наче хтось його забере, а вона через те втратить захист і опору. Так виходить?
Чи не могли б Ви визначити вік тієї дівчинки?
цитата:
На роботу я не ходжу і боюсь ходити
А що Ви вмієте робити? Яка у Вас освіта?
психолог онлайн
Доброго вечора. Якщо Вам добре тільки, коли хлопець поряд, нереально жити повноцінно. Такий стан схожий на світосприйняття маленької дитини, яка тотально залежна від мами в перші місяці свого життя. Ви вже доросла людина, але схоже на те, що щоб навчитись самостійності, впевненості в собі, треба пройти певний шлях, краще з допомогою психолога. Залежність від присутності хлопця та страх ходити на роботу - це наслідок одних і тих же причин. Їх варто знайти та пропрацювати.
психолог онлайн
Обычно, когда речь идет о парных отношениях, нужно рассматривать динамику пары в целом. И разбирать, как и почему себя чувствуют оба партнера. Вы видите проблему в себе и в своем детстве. Я думаю - это одностороннее видение. Надо бы поисследовать, как Ваш партнер чувствует и позиционирует себя в Вашей паре. Для этого нужна работа с парой.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331754 для Владимир Анатольевич Тарасенко
А як навчитись опиратись саму на себе? З мамою в мене хороші відносини. Но в дитинстві мені дуже не хватало татової уваги . Після 10 років ми переїхали в інше місто і тато мало зі мною звязувався бо тоді поїхав заробляти і рідко приїжав . Тому я думаю я шукаю увагу в хлопцеві і боюсь що він також пропаде і забуде про мене. Я економіст. Раніше працювала не офіційно але дуже важко вдається спілкуватись з людьми . Раніше в коледжі привертала увагу до себе спеціально. Часто гуляла спілкувалась. Було рвіння щось робити. Зараз все знову пропало і не знаю як зробити так щоб я не переймалась так цим всім . А просто жила в своє задоволення
психолог онлайн
цитата:
А як навчитись опиратись саму на себе?
Потроху, крок за кроком рухатись вперед. Зустрічатись зі своїми страхами за допомогою психолога. Він же допоможе відділити образ тата від Вашого хлопця.
Ось дивіться, що відбувається. Ви наділили хлопця роллю Рятівника, який мусить Вас спасати від невпевненості в собі та від страху маленької дівчинки, якій конче не вистачало татової уваги в дитинстві. Але ж Ви насправді вже далеко не та маленька донечка свого тата. Натомість робоча модель побудови близькості залишилась ще з дитинства. І Ви провалюєтесь у надуманий страх залишитись у світі і житті наодинці в разі, якщо хлопець піде. Проте, треба визнати, що маємо справу з фантазією. Це на рівні раціонального. Однак коріння проблеми міститься на емоційному рівні.
Тому співпраця з психологом, на мою думку, це саме те, що Вам потрібно. До речі, варіант зустрічей онлайн вельми єфективний і доречний.
цитата:
Часто гуляла спілкувалась. Було рвіння щось робити. Зараз все знову пропало
З чим пов'язуєте різку зміну свого стану і настрою?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір.
У віці до 12 років дівчатка емоційно пов’язані з татом. Вони очікують від нього уваги, любові, заступництва більше, ніж від матері. Папа стає непорушною стіною між добром та злом, джерелом спокою, турботи та захисту. У дівчаток у цьому віковому періоді формується здорова самооцінка, вона почувається гідної уваги, поваги і дозволяє бути різною.
Цей момент вашого життя потрапив в капсулу й тільки зараз почав брати своє.
цитата:
В моєму дитинстві тато мало проявляв до мене уваги так як був на заробітках
спираючись на це головною моделлю поведінки була мама, тому тут варто пропрацювати дитячо-батьківські відносини і потрохи відновлювати втрачений шматок дитинства. Цим самим самооцінку та власні кордони.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331760 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Зрозуміло. Дякую що розяснили. З вами можливо якось співпрацювати онлайн?
психолог онлайн
цитата:
Що мені робити підкажіть будь ласка
психолог онлайн
цитата:
В мене нездорова ревність
За ревностью скрываются Ваши страхи, в частности страх потери и неуверенность в себе.
Ситуацию усугубляют и другие Ваши страхи, в частности, про работу.
цитата:
Що мені робити підкажіть будь ласка
Вам нужна индивидуальная психотерапия. И работать надо по запросу уменьшения страхов и развитию уверенности в себе.
психолог онлайн
цитата:
З вами можливо якось співпрацювати онлайн?
Так, моє прізвище є в переліку психологів, що надають послуги онлайн.