Дівчина часто чимось не задоволена
Добрий день
Дівчина часто ображається
Каже ми мало спілкуємося
Я коли можу то приділяю час
А коли зайнятий то завжди претензії чому, де я ?
Чому не пишу не телефоную
На початку знайомства вона була позитивна, цікава, з нею було легко і приємно
А зараз тільки якісь підозри та невдоволення
Що не так? Що змінилося ?
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а Вы пытались с ней этот вопрос обсудить?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331041 для Ольга Владимировна Головченко
Так а що тут ще можна
Я кажу їй що все добре щоб не хвилювалась
А вона каже зрозуміла
А потім знову
"Я їй не пишу" і тд
психолог онлайн
Добрий вечір!
цитата:
Що не так? Що змінилося ?
На це питання зможете відповісти тільки ви і ваша дівчина.
Як Вам здається змінилися ваші відносини за той час, що ви разом?
Що ви відчуваєте, коли ваша дівчина пред'являє вам претензії?
психолог онлайн
Чтобы ответить на Ваш вопрос, надо знать все подробности Ваших отношений. Когда начались, как развивались, какие планы на будущее? Ее семью, Вашу семью и т.д. Без этой информации складывается ощущение, что проблема исключительно в девушке. А так не бывает.
психолог онлайн
Доброго!
Що змінилося?
Ви почали менше приділяти їй уваги. Вона ж про це і сказала.
А Ви, замість того, щоб її почути, почали шукати собі виправдання.
Тож, чому не пишете і не телефонуєте?
психолог онлайн
цитата:
Що не так? Що змінилося ?
Изменилось то, что вы стали мало общаться и Вы не пишете ей и не звоните.
А вот по какой причине это произошло и как можно решить эту проблему - с этим надо разбираться в индивидуальном порядке.