Хочеться зробити морально боляче мамі
Доброї ночі!
Раптом з‘явились думки, що хочеться зробити морально боляче мамі, хочеться задіти її за живе, образити.
Нещодавно, коли ми посварились, мені здалось ніби я зловтішаюсь над нею, хотілось, щоб вона плакала і їй було боляче.
Я не розумію чому так, я ніколи не дозволяла собі сказати їй щось погане, навіть у сварках. Але хочеться кричати, шо я її ненавиджу, хоча я навіть не знаю чи це дійсно так. Скоріше за все, що ні.
Мені хочеться сказати їй все те, що колись вона говорила мені. Хоча й, наші відносини більш-менш надагодились за останні роки. Мені дуже боляче, коли я згадую її минулі слова і я не можу це забути.
Я не можу довіритись їй, не можу розповідати нічого особистого, мені постійно важко або некомфортно це робити. Від її реакції мені стає некомфортно, хоча вона по суті ніяк негативно не реагує.
Будь ласка, підкажіть, що з цим можна зробити?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Доброї, Іра!
Звернутись до конкретного психолога на психотерапію та пропрацювати свої почуття та відносини з мамою.
По іншому, самостійно наприклад, почитавши щось або подивившись, зробивши якість вправи чи техніки - ніяк.
психолог онлайн
Ира, здравствуйте. У меня есть гипотеза, но ее нужно проверять. Обычно такие чувства идут из родовой системы. Чаще всего из непроясненных, но конфликтных отношений бабушки к маме. Грубо говоря, возможно, вы переживаете не свои эмоции, а бабушкины. Для того, чтобы это проверить и растождествиться с бабушкой (если это так) нужно пройти свою расстановку. Группы по интегративной системной терапии или расстановкам есть в каждом городе, как мне кажется. Поищите в интернете группу поблизости.
психолог онлайн
Добрий день. Якщо відповідати на ваше питання, тоді я б рекомендовала книги з емоційної грамотності, там є покрокові інструкції як можна виражати свої емоції не ображаючи іншу людини і зберігати свої кордони. Наприклад книга Клода Штайнера " Емоційна Грамотність".
Якщо дивитись глибше тоді індивіуальна робота, так я ви кажите що хочете сказати мамі все що вона колись казала вам. Це питання вас тривожить і з ним можна працювати. В терапії є багато технік для цього.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня, Іро!
цитата:
Я не розумію чому так
Ви не розумієте, проте підстави є. І вони помітні і вагомі, щоправда, належать Вашому минулому. Ось вони:
цитата:
я ніколи не дозволяла собі сказати їй щось погане, навіть у сварках.
цитата:
Мені хочеться сказати їй все те, що колись вона говорила мені.
цитата:
Мені дуже боляче, коли я згадую її минулі слова і я не можу це забути.
Тобто задавлені почуття накопичились всередині Вас і вже створюють велику напругу. Їм потрібно дати вихід назовні. І не просто дикунським способом - "покаранням мами". Навпаки - цивілізованим. Що означає уміння вимовити їх словами, розгорнути в собі, пропустивши крізь тіло. На зміну цим почуттям обов'язково прийде полегшення, а з ним і нові емоції як результат задоволеної потреби.
Натомість, в реальності напрацювання цієї навички відбувається не так швидко, як людям притаманно хотіти. На цьому шляху, вважаю, доречно співпрацювати з психологом. Декілька сесій здатні суттєво допомгти людині. І Вам, безперечно, допоможуть!