Муки совісті.
Доброї ночі,у мене є хлопець, 1 рік разом, все гарно. Я працюю дизайнером одягу, мені 20 і в цій індустрії я лише 2 роки але росту достатньо швидко.В мене постійно відчуття шо я роблю недостатньо для свого хлопця.В мене є мрія подорожувати, і оце кілька тижнів тому я вирішила назбирати грошей і здійснити свою мрію, відвідати Мілан, столицю моди.Також на днях мені запропонували взяти участь в показі одягу ,який відкриє для мене багато можливостей як дизайнеру, і я дуже стараюсь шоб показати високий рівень на показі.Але мене не покидає відчуття шо я думаю лише про себе, шо постійно вибираю себе, мій хлопець оплачує квартиру, підтримує мене,любить, вірить в мене, і я віддаю також сповна любові йому, доброти.Але я не можу робити банальні речі, приготувати постійно їжу 3 рази в день, як робить його мати,і постійно підтримувати порядок вдома, моя голова постійно зайнята роботою, і здобуттям своєї цілі, і не покидає відчуття шо я не достатньо хороша дівчина для нього.Взагалі важко сприймати себе як дівчину оскільки я достатньо сильна і завжди відстоюю свою думку, і стою на своєму, на моєму фоні він не так ефективно розвивається, як міг би з якось спокійною і стабільною жінкою, хоча він мені цього не говорить.
Мучить совість, в середині відчуття суму і тривоги, шо я надто зациклені на собі, і не роблю все шоб довести свого чоловіка до успіху як говорять всі сімейні психологи, я надто зайнята своїм успіхом.Допоможіть зрозуміти чи повинна жінка стимулювати якимсь діями чоловіка до успіху, чи це справа кожного особисто, і нам лишається лиш підтримувати один одного та любити і якшо людина достатньо цілеспрямована і сильна то вона без підказок всього доб‘ється,
Ще боюсь ,шо буде як в газетах, коли жінка досягла успіху а чоловік від цього впав в бездіяльність і перестав взагалі чимось займатись.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Аліна Юріївна Ярова
Оксана Юрьевна Селезнева
Валентина Віталіївна Гриценко
Анно, доброго ранку!
цитата:
Мучить совість, в середині відчуття суму і тривоги, шо я надто зациклені на собі, і не роблю все шоб довести свого чоловіка до успіху як говорять всі сімейні психологи, я надто зайнята своїм успіхом.
Де Ви зустрічали таких психологів з такими думками?
От коли візьмете на себе зобов'язання покласти життя і здоров'я на алтар успіху чоловіка, тоді і будете шукати поради вищезгаданих спеціалістів. Вони, мабуть, пропагують модель жінки, яка виступає в ролі МУЗИ для свого коханого. Правду кажучи, таких історій в культурі і суспільстві вистачає, АЛЕ головне, що то був їх (жінок) ВИБІР. Ви у цьому "гріху"не помічені))
цитата:
і я віддаю також сповна любові йому, доброти.
Якщо висловлювання щире, то Вам немає підстав собі дорікати.
цитата:
Але я не можу робити банальні речі, приготувати постійно їжу 3 рази в день, як робить його мати,і постійно підтримувати порядок вдома
Та Ви ще й порівнюєте себе з його мамою. Навіщо? Хіба Ви заміна його мамі. Ви в хлопця питали, в якості кого він сприймає Вас? Чого прагне в стосунках? Які в нього думки і почуття щодо спільного життя?
Раджу Вам спілкуватись з хлопцем, щоб бути в контакті з реальністю, а не своїми сумнівами та страхами. Завдяки діалогу, ви зможете краще розуміти одне одного, дійти згоди, розвивати стосунки.
Бажаю Вам успіху в Мілані! І хлопець буде Вами пишатись.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Валентина Віталіївна Гриценко
Здрастуйте, Анна!
Ви розмовляли зі своїм хлопцем про те, що Вас турбує?
Це буде найкращим рішенням.
Ви реально почуєте, що думає хлопець.
Зараз ви лише розганяєте свої фантазії.
Жінки бувають різними. Сильними та слабкими. Хтось любить займатися домом, а у когось краще виходить заробляти. Усе це варіант норми.
Рекомендую Вам переглянути погляди на стосунки чоловіка і жінки, схоже, що вони не ваші особисті, а кимось привнесені.
цитата:
Ще боюсь ,шо буде як в газетах, коли жінка досягла успіху а чоловік від цього впав в бездіяльність і перестав взагалі чимось займатись
цитата:
Допоможіть зрозуміти чи повинна жінка стимулювати якимсь діями чоловіка до успіху, чи це справа кожного особисто, і нам лишається лиш підтримувати один одного та любити і якшо людина достатньо цілеспрямована і сильна то вона без підказок всього доб‘ється
Це дуже шкідливе послання, далеке від психології, більше пов'язане із ізотерикою.
Звісно ми у відносинах друг на друга впливаємо. Але не потрібно переоцінювати вагу цього впливу. Бажання людини досягати більшого залежить від багатьох чинників. Але якщо в нього немає бажання змінюватись, то з цим нічого не поробиш. Ви не повинні робити нічого спеціально.
психолог онлайн
Доброго дня, Анна!
цитата:
я не можу робити банальні речі, приготувати постійно їжу 3 рази в день, як робить його мати,і постійно підтримувати порядок вдома, моя голова постійно зайнята роботою, і здобуттям своєї цілі, і не покидає відчуття шо я не достатньо хороша дівчина для нього.Взагалі важко сприймати себе як дівчину оскільки я достатньо сильна і завжди відстоюю свою думку, і стою на своєму, на моєму фоні він не так ефективно розвивається, як міг би з якось спокійною і стабільною жінкою, хоча він мені цього не говорить.
Ви дійсно думаєте, що цінність жінки полягає у вищеперелічених діях?
цитата:
Які психологи кажуть подібне?
цитата:
Психологи кажуть, в газетах пишуть... А самі Ви, як думаєте?
Звісно, вищезазначені думки мають місце бути, але далеко не кожен чоловік мріє про домогоспорадку-берегиню затишку та хоче тікати від успішної жінки. У такому випадку проговоріть або напишіть один одному Ваші сподівання щодо того, що має робити чоловік та жінка у Вашій парі.
психолог онлайн
цитата:
Мучить совість, в середині відчуття суму і тривоги
Это Ваши страхи и чувство вины.
И если их не проработать со специалистом, то завтра Вы найдете другую причину для
цитата:
відчуття суму і тривоги
психолог онлайн
цитата:
Мучить совість, в середині відчуття суму і тривоги
Это Ваши страхи и чувство вины.
цитата:
відчуття суму і тривоги