Чому мені досі сниться людина з якою не контактую півтора роки?
Я виробив у собі звичку більше не думати про неї. Я викреслив цю людину із свого життя. Немає ніякої інформації ні на телефоні, ні в комп'ютері, яка б могла нагадувати мені про неї. Навіть в соцмережах у мене цією людини немає. Сниться щонайменше декілька разів кожного місяця. Всі сни мають впринципі однакову картину: ми розмовляємо (або вона говорить зі мною) в живу в метра а то й менше одне від одного. Я відчуваю, що у снах дружелюбний і романтичний натяки.
Я більше не думаю про цю людину вже близько року. Я знаю, що з цією людиною все гаразд, а тому немає сенсу беспокоїтись. У мене в буднях багато різних клопіт аби саме вони снилися. Що мені робити? Ці сни ніколи не закінчуються.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго дня.
Скажіть чесно, що Ви відчуваєте до цієї людини?
Те, що людина Вам сниться, означає, що Ви не забули її, а витіснили спогади і почуття у підсвідомість. Витіснення і опрацювання інформації уві сні - цілком нормальне явище. Наш мозок не може обробляти стільки інформації та емоцій у стані бадьорості, тому робить це уві сні.
Але якщо Вам думки про людину заважають, потрібно опрацювати втрату контакту з нею зі спеціалістом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325344 для Мария Валериевна Радченко
Після кожного такого сну я відчуваю те, що відчував під час контактів з нею, тобто любов, закоханість. Але це я відчуваю тільки у момент після пробудження від сну.
Мої сни - це вигадки розуму, несправжні спогади про цю дівчину. Насправді вона ніколи не цікавилась і не намагалась зблизитись.
Мій розум дурить мене і показує її іншою. У ві сні вона має інший характер, дружелюбний до мене, дещо ігривий. В той час як насправді вона не ставилася так до мене. Наскільки я пам'ятаю, такі сни я бачив й під час спілкування з нею.
В будні я зайнята людина і я не розумію чому я бачу саме її у снах своїх, коли вже давно поставив крапку на цій не дуже приємній мені історії.
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
Соломія Лехіцька
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Що мені робити?
Розбиратись, в чому річ.
цитата:
Я виробив у собі звичку більше не думати про неї. Я викреслив цю людину із свого життя.
Це свідоме, вольове рішення. А підсвідомість має на це питання свое власне бачення. В ньому зашиті Ваші мрії, нездіснені бажання, зупинені емоційні процеси. Тобто, поставивши крапку на свідомому рівні, абсолютно не означає те ж саме на рівні підсвідомості.
цитата:
В той час як насправді вона не ставилася так до мене.
Вона ставилась так, як би Вам не хотілось, а хотілось по-іншому. Тому той період можна вважати викликом Вашій чоловічій гідності і впененості в собі. Ймовірно, були задіяні й інші шари Вашої особистості...
цитата:
В будні я зайнята людина і я не розумію чому я бачу саме її у снах своїх
Бо Вас тоді "зачепило" і тепер не відпускає. А що зачепило - от з цим і треба розбиратись, бо воно в середині Вас, не зовні.
Звертайтесь до психолога. Клубок розплутаєте.
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня.
Зігмунд Фройд вважав, що в кожному сновидінні виконується бажання сновидця. Можливо, в вашому житті зараз мало романтики та приємного спілкування. І вам хочеться мати поряд дівчину, яка цікавиться вами та хоче зблизитися. Сновидіння компенсують те, чого бракує в реальному житті, наповнюють енергією, додають сили для того, щоб в день ви були активним і легко досягали своїх цілей.
Карл Густав Юнг вважав, що жінка в чоловічих снах – це Аніма, тобто душа, образ ідеальної Жінки, Муза, що мотивує чоловіка на творчість. Вона символізує все, що пов’язано з емоціями, настроєм, інтуїцією. Це ірраціональна внутрішня сторона психіки чоловіка, вона протилежна раціональній, логічній, інтелектуальній стороні, яка переважає в реальному житті. Ви пишете, що дівчина у снах ігрива та дружелюбна. Це все про вас, а не про реальну дівчину. І ви самі відмічаєте це, що в житті вона не цікавилась вами. Дівчина із снів – це про ваш емоційний стан. Ваша душа наповнена любов’ю та доброзичливістю, ви готові до ігри та романтики.
Іноді такі сни можуть прийти до чоловіка на поворотних моментах розвитку його душі, наприклад у процесі пошуку духовної істини. Вони піднімають людину на новий щабель, що веде до гармонії особистості.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Виктория Николаевна Цуркан
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня
У снах наша психіка опрацьовує те, що її непокоїть. Оскільки ви заборонили собі будь-який ментальний зв’язок з цією людиною свідомо і на яву, то єдиний простір де психіка може опрацювати те, що іі хвилює - сон.
Звідси, сни вам будуть снитися доти, доки ви не дасте собі можливості опрацювати свої переживання поза сном.
Людина - не комп’ютер, ви не можете просто вирішити щось видалити. Особливо, якщо це щось для вас з якоїсь причини значиме.
Думаю, та дівчина могла зачепити вашу самооцінку. Ви так і не змогли добитися її прихильності, то мозок хоче отримати це хоча б у сні.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325351 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Пишу вам відповідь, але я перечитав всі відповіді, тому відповім дещо узагальнено.
Дякую, що відповіли мені. Я уважно читав ваше повідомлення. Ви та інші психологи дали поняття про таке, як працює підсвідомість; до цього часу я не розумів цього.
Я дуже не хочу згадувати про неї і про ту історію, що відбулася. Тому, що кожний спогад мене роздавлює і я перестаю могти виконувати свої поточні цілі. В той час, коли це відбувалося, з своєї сторони, я проявляв хороші людські якості, бо дуже хотів гарних спогадів (з цією дівчиною).
Сподіваюся, наступного року я зможу дозволити собі послуги психологів. Зараз якось важко все складується у моєму житті.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325360 для Виктория Николаевна Цуркан
Можливо я десь бажаю цього (романтику, дівчину). Але як фантазію. Я більше не хочу піддаватись емоціям, особливо любовним, особливо романтичним. Надто багато взамін отримуєш душевного болю, а ще стаєш прив'язаним до людини і думаєш про неї днями й ночами. Коли я закоханий я не можу концентруватись на іншому. Коли я вільний — я думаю і працюю. Після того, як я прийняв рішення не думати про цю людину і відноситись як до малознайомої людини, я почав знову і працювати і вчитися.
Ви мабуть праві. Це все про мене. Я й тоді проявляв якусь ігривість, зацікавленість до неї, та й до інших дівчат та взагалі. Тільки усе це як ви кажете мій душевний стан. Тепер у реальному житті я схожий на зануду, мовчазливий. Ті події внесли корективи у моїй поведінці. Насамперед це пов'язано з тим, що я дуже довго переживав їх у собі. Один час навіть дуже хотів вбити себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325365 для Соломія Лехіцька
Доброї ночі.
Я зрозумів вас, дякую за вашу думку. Та мабуть зачепила.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Страждання, пов’язані з жінкою та любов’ю до неї, стали натхненням для багатьох митців: художників, поетів, письменників. Душевна рана, отримана від байдужої жінки, може бути джерелом для творчих досягнень. Ви також використовуєте свій біль як енергію для діяльності, як паливо для успішної кар’єри. Це ваш вибір на сьогодні. Але може одного дня вам захочеться жити по іншому. І ця дівчина в ваших снах прийшла саме за цим, щоб ви зцілилися і повірили, що відносини можуть бути щасливими, а почуття взаємними, що у стосунках може бути любов, дружба і гра.
Сьогодні ви боїтесь знову отримати удар в серце, уникаєте навіть думок про стосунки, бо душевний біль дійсно може бути надто нестерпним. Схоже, ваші страждання були з вами ще до зустрічі з дівчиною. Можливо, щось трапилось в дитинстві. Стосунки з батьками іноді залишають на серці рани, які не загоюються багато років. Така травма заставляє людину вибирати не тих партнерів, і знову і знову страждати. Щоб вийти із кругу повторення, важливо переосмислити своє минуле: відкрити свої рани, очистити їх, промити та нанести зцілюючий бальзам.
психолог онлайн
цитата:
Мабуть Ви вважаєте, що раціональне вироблення звички та примусове викреслення когось зі свого життя вольовим актом є чимось дуже конструктивним та ефективним і говорить про вміння людини гарно керувати своїм життям? Але це зовсім не так. Наша психіка дуже не полюбляє насильства над собою і відповідає на це різними шляхами, один з яких - наполегливе донесення важливої інформації, якою нехтували з різних причин, до свідомості людини під час сну, коли вольові процеси і сама свідомість знаходяться у виключеному стані.
Про що ж говорять Вам ці сновидіння? Ваші припущення?
психолог онлайн
цитата:
Тепер у реальному житті я схожий на зануду, мовчазливий. Ті події внесли корективи у моїй поведінці. Насамперед це пов'язано з тим, що я дуже довго переживав їх у собі.
Не тільки через переживання у собі, а ще й тому, що через переживання болю Ви свідомо відмовились від важливої частини себе. Від живої частини, повязаної з коханням, відкритістю, дружелюбністю тощо.
цитата:
Один час навіть дуже хотів вбити себе.
А через що хотіли вбити себе? Через нехтування дівчини сформувалось таке погане ставлення до себе?
психолог онлайн
цитата:
Потому что Вы не завершили отношения с ней и они остались в Вашем бессознательном, даже если на уровне сознания Вам кажется, что Вы сделали это -
цитата:
викреслив цю людину із свого життя.
цитата:
Що мені робити? Ці сни ніколи не закінчуються.
Пока Вы не закроете гештальт с помощью индивидуальной работы с психологом, ничего не изменится - эти сны будут Вам также сниться.
психолог онлайн
Доброго дня, якщо взяти сучасну теорії сновидінь, то ваша психіка переживає Ваш важкий момент в житті, щоб потім ви могли більш спокійно відноситись в наступному до подібних випадків.
З іншої сторони сни проекція наших бажань, можливо у Вас зараз немає відносин і цього бажаєте на підсвідомому рівні.
Причин може бути безліч, тому можливо потрібна консультація психолога, якщо це вам приносить дискомфорт.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325386 для Павел Леонидович Басанский
Ви запитали про що говорять мені ці сни. Почну з того, що свої сни я не записую. Яскраві деталі зі снів мені запам'ятовуються. Це її обличчя, її жести та фон на якому відбуваються події.
Картина 1. Дивиться на мене. Тіло та лице повернуто до мене.
Рідко, коли дивиться на мене повернувшись лише лицем. У всіх снах вона схожо одягнута, по літньому, не святково.
Картина 2. Дивиться на мене і говорить. Але я не чую що вона говорить. Ніщо не заважає почути. Просто не можу це запам'ятати.
Картина 3. Я дивлюся на неї. Вона в цей момент кудись дивиться, але не на мене.
У таких снах відчуваю, ніби вона чогось чикає від мене.
Картина 4. Вона обіймає мене або ми тримаємося за руку чи щось таке.
Останній мій сон приснився в той день, коли вам написав:
Гарний сонячний день, жовтий яскравий розмитий фон (сонячного світла). Бачу чітко лише її обличчя, її губи, очі, руки й трохи тіло. Стоїмо посеред вулиці. Вона вирішила обійняти мене. Обійняла мене двома руками за шию, як це роблять часто закохані або коли хочуть танцювати. В цей момент ніби говорить зі мною та водночас пританцьовує таким чином, ніби бажає тихого танцю; можливо це просто нас підшатувало від її сміху. Проте вона обійняла мене так ніби чогось хотіла.
У сні відчував кожний її дотик до мене та жест. Відчував її дівочу задоволеність.
Усі сни мають світлий білий або яскравий жовтий розмитий фон. Сни асоціюється з літом та весною. Саме в цей період і були активні контакти з нею.
Я не знаю що думати з цього приводу. Перед тим, як я зробив собі звичку не згадувати про неї (пів року назад), я вирішив їй написати та мав намір зв'язок знову з'єднати або хоча б нормально розійтись, без ухмилок та мовчання (як вона це робила). Проте вона не просто не прочитала моє повідомлення, вона навіть не відповіла. Між нами не було ніяких сор.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325387 для Павел Леонидович Басанский
Ви запитали чому я хотів самогубство. Тому що ці емоції розривали мене всередині. Я не знав як їх загасити у собі і лише з часом вони якось самі втихли.
Коли мені треба було комусь виговоритись, зненацька мій друг вирішив обірвати зі мною зв'язок. Лише через декілька місяців повідомив, що йому не цікаво дружити зі мною. Іншого друга я не мав. Ну й тоді зрозумів, що це була остання волосинка. Проте не зміг убити себе.
Доповнення від автора
Я вмію дружити та спілкуватись з людьми. Просто у нас було мало спільних друзів і тому він хотів від мене осторонитись. Зробив не по дружньому; перестав брати трубки, відповідати на смс і лише через декілька місяців мовчання вирішив зреагувати.
Доповнення від автора
Я думаю, мій мозок відтворює усе, чого я хотів та чого бракувало, коли контактував з тією дівчиною. Але навіщо? Вона зробила вибір, я зробив вибір (тільки набагато пізніше). Більше того, якщо у цих снах є доля правди, то нічого не заважає тій дівчині зв'язатись зі мною. Я не маю намір бігати за нею знову та тримати біль у грудях, бо вона не хоче помічати мене та посилювати зв'язок. Я нічого поганого не зробив нікому аби взамін отримувати біль.
А щодо відповідей психологів, що можливо я хочу знов відносин. Я надам перевагу мати декілька найкращих друзів і знати напевно, що мені є з ким проводити вільний час, з ким поговорити, з ким розважитись та накого надіятись. І бути вільним.
психолог онлайн
«Я більше не хочу піддаватись емоціям, особливо любовним, особливо романтичним.» - в якому сенсі ви не хочете? Що це означає?
Ви молодий хлопець. У вас вік, коли гормони на піку активності. Для молодих людей вашого віку бажання мати стосунки, спілкуватися з дівчатами та займатися сексом, займає надзвичайно важливе місце в житті. Бо це природна потреба соціальна та фізіологічна.
Таке враження, що вирішили в себе цю потребу заперечити та відмінити. Але це потреба організму. Вона існує і дає про себе знати. Вона не зникне від того, що у вас був певний невдалий досвід.
Це можна пояснити на прикладі голоду як прояву фізіологічної потреби. Ви можете сказати: я прийняв рішення більше не їсти, бо це займає в мене купу часу, потрібно витрачати кошти на їжу і взагалі мені то все не потрібно. Я викину всю їжу з холодильника, все що про неї нагадує, не буду дивитися в інтернеті і ходити в магазин. Все, я прийняв рішення не їсти, бо це мені причиняє страждання.
Але голод не зникне від цього. Як і ваша потреба в стосунках і сексі.
Ви молодий чоловік і для вас не природно забороняти собі такі речі.
Я спершу подумала, що у вас конкретно з цією дівчиною був неприємний досвід, тому ви не спілкуєтеся. Але якщо ви взагалі вирішили з жінками спілкування припинити, то це утопія.
Спілкування з друзями, це добре. Але друзями стосунки не заміниш. Як не можна замінити їжу водою. Всі ваші друзі рано чи пізно знайдуть дівчат, одружаться і розійдуться.
Хоча те, як ви описуєте спілкування з друзями теж дещо насторожує. Ви пишете, що у вас був єдиний друг і він від вас сторонився, бо у вас було мало спільних друзів. Що це за дивна логіка. Ви між собою друзі, то вам і ніхто не потрібен, щоб спілкуватися. Друзям цікаво разом між собою. Друг-хлопець з вами вчинив погано, але ви чомусь з хлопцями не вирішуєте перестати дружити. А з дівчатами вирішили.
Розкажіть загалом. Як складається ваше особисте життя, який досвід спілкування з дівчатами? Також що конкретно відбувалося між вами з цією дівчиною, що сниться. Чому ви вирушили припинити спілкування з нею?
психолог онлайн
цитата:
Проте вона не просто не прочитала моє повідомлення, вона навіть не відповіла. Між нами не було ніяких сор.
Чи не здається Вам, що дівчина має право не читати Ваших повідомлень? Вона не давала письмового зобов'язання. Не клялася на Біблії.
Так, вона може бути не вихованою, не ввічливою. Це її вади. Точно не Ваші. Натомість Ваші вади в тому, що Ви занадто буквально сприймаєте стосунки і почуття. Чому? І, головне, навіщо? Саме питання НАВІЩО може пролити світло на важливі риси Вашої особистості і спосіб побудови близькості. Вірогідно, Ви схильні у стосунках до злиття з людиною, в яку закохані. І саме тому розрив спримаєте так болісно, наче рветься по живому.
Кажучи прямо і відверто, це може свідчити про слабкість Вашого Я. На жаль, сьогодні картина виглядає так. Але це не вирок. Якщо є бажання жити іншим життям, не застрягнути на переживаннях невдалої спроби... А, власне, чому невдалої?! Ця історія відкриває багато питань, над якими було б варто замислистись, а ще краще попрацювати. Тому її можна вважати потенційно корисною і реально тестовою.
Гадаю, Ви не збираєтесь податись в монахи? Якщо відповідь "Ні", то ласкаво просимо в терапію.
психолог онлайн
цитата:
І які це були емоції? Можете їх назвати? Що розривало Вас та хотіло вийти назовні?
цитата:
Так, мабуть Ви вмієте дружити, а також вмієте і любити. Але біда в тому, що Вам зустрілися люди, які цього не вміють - хлопець, який не вміє дружити та дівчина, яка не вміє любити.
Є й ще одна проблема: Ви отримали цей болючий досвід саме через те, что вимірювали інших по собі. Тобто очікували, що якщо Ви будете з ними по-дружньому та з любов'ю, то й вони теж будуть відповідать тим самим. Але це виявилось зовсім не так. Я правий?
Доповнення від автора
Вибачаюся, що залишив розмову без відповідей. Зараз вам відповім.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325422 для Соломія Лехіцька
Соломія.
Ви велику дали відповідь і там декілька окремих моментів на які змушений звернути увагу аби коректно відповісти.
Ви спитали в якому сенсі не хочу стосунків.
На даному етапі свого життя, а саме тепер та ближчий рік не бажаю жодних стосунків. Зрозумійте мене правильно, я вважаю ЦЕ зайвою частиною зараз. Відчуваю, що слабкий для цього. Я рік мучився, бо не міг загасити костер у собі (тепер цього костру немає; він зник). Не спав ночами, бо боліло в грудях. Боліло, бо хотів говорити з тією дівчиною та чути її голос, цілувати та обіймати. Але всьо цього вона не бажала. Після декількох зустрічей, вона пішла в ігнор.
Перед зустрічами ми вже знали одне одного. Справа у тому, що я їй просто був не цікавий, а я намагався вчинками довести протилежне.
В гості йшов як на свято, брав їй троянди (білі!). Можливо вона тоді думала, що все це роблю аби звабити її. Може просто сприймала як компліменти.
Я вважав себе вихованим і мені довпободи були вишукані європейські манери, що популярно у минулому столітті. Красиво одягатися до дівчини, дарити квіти, шоколад. Ніби дрібниці, але приємно це робити.. Мені це надавало натхнення та впевненості. Але скоро я зрозумів, що цього вона не оцінила. А любив її дуже сильно. Її голос, вигляд та реакції мене дуже приваблювали. Боявся їй цього казати, бо і так не дуже до мене спілкуванням була.
Після цього рік був якоюсь нікчемою, безхарактерним.. Навіть спілкуватися було важко через біль. На лиці ніяких емоцій, пустий погляд.
Дещо залишило відбиток. Наприклад перестав виражати емоції обличчям. Тепер часто ніби з кам'яним лицем. Відчуваю, що близькі мене часто не так розуміють через те, що не подаю відповідних їм жестів лицем як це роблять люди. Мені не те б, що важко цього виконати; вони можуть здатися справжніми реакціями, але я не хочу собі брехати. Я відчуваю себе спокійним; інколи злим, але вцілому спокійним. Часто говорю голосно аби двічі не перепитували. Тобто відбувається поєднання грубості у голосі та почуттям розслабленості насправді.
Мені стало складно виражати емоції. Розумію чужі, але складно виражати свої. Коли дивлюся на себе у дзеркалі, моя міміка не зміниться. Як камінь. Емоції свої можу виразити в повній формі тільки коли граюся з собаками та кішками, які у нас є. А ще я підловив себе на думці, що мені не хочеться їх показувати людям.
Доповнення від автора
Коли я змушений був щось згадати аби написати цю відповідь, мені було абсолютно байдуже до тої дівчини. Ніяких емоцій та відчуттів що пізно щось міняти. Цього не відбувається. Мені всерівно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325422 для Соломія Лехіцька
Мабуть мені треба закінчити на цьому. Я нахожуся в ситуації, коли не хочу збрехати.
Як мені краще поступити у цій ситуації? Варто мені відповісти на другу половину вашого повідомлення? Від того, що я не відповім вам повністю мені гірше не стане.
Доповнення від автора
Я помітив, що моє головне запитання переходить у діалог з одразу декількома людьми. І ця розмова переростає в інше. Мені здається, що на цьому треба закінчувати. Історія стара, а сни.. сни не є реальними подіями. Маритися може будь що. Я мабуть перегнув палицю, що так почав описувати що зі мною відбувається. Мені здається мені реально треба уже зупинитися тут. Мабуть і проблеми немає як такої а я з своїх снів роблю тривогу. Костер зник і це найголовніше. Люди, мені здається я справді перегнув палицю. Прошу вибачення.
психолог онлайн
цитата:
І нічого не відповіли...на жодне моє запитання.
цитата:
Мені здається, що на цьому треба закінчувати....Я мабуть перегнув палицю, що так почав описувати що зі мною відбувається. Мені здається мені реально треба уже зупинитися тут.
Не перегнули зовсім, а навпаки правильно зробили - й тим самим наблизилися до відповідей, яких не мали. Але ж перетрухнули через таку відкритість і дали задню... А жаль.
цитата:
Історія стара, а сни.. сни не є реальними подіями. Маритися може будь що.
Це не марення, а відповідь Вашого підсвідомого, якою Ви нехтуєте. І хоча історія стара, але для Вас вона ще не закінчилася, хоча Ви вольовим рішенням і намагалися її закінчити.
цитата:
Не спав ночами, бо боліло в грудях. Боліло, бо хотів говорити з тією дівчиною та чути її голос, цілувати та обіймати. Але всьо цього вона не бажала. Після декількох зустрічей, вона пішла в ігнор.
Так, були не цікавим. Та й вона скоріш за все розчарувала б Вас, якщо б поспілкувалися з нею трохи більше. Бо Ви навіть не знали її глибоко, і те багаття, про яке Ви писали, то була закоханість в образ, який Ви самі ж собі й створили. І який не мав нічого спільного з живою дівчиною. Це був зліпок з Вашої Аніми - жіночої частини Вашої психіки, яка є в кожного чоловіка. А Ви сплутали її з реальною дівчиною. Але таке буває. В мене було подібне в юності. І неодноразово))
цитата:
я намагався вчинками довести протилежне
Більше скажу, що подібні докази доводять те, що Вам в житті бракує довіри й прийняття від близких-рідних, тому Ви й звикли все доводити, бо не вірять. А це травмує душу. Тому Ваші переживання від нехтування дівчини наклалися на ранішні переживання, коли Вами нехтували близькі. Тому й такий нестерпний БІЛЬ, тому й думки про смерть. Тут потрібна психотерапія відносин з батьками. Серйозна.
цитата:
Це також про недовіру до людей. Не тільки й не стільки до чужих, а більше до своїх, до рідних. Бо не розуміють. І не підтримують. Тому краще дистанціюватися - замерзнути та скам'яніти. Так безпечніше.
До речі, мені дуже здається, що це про Вас:
https://upsihologa.com.ua/izbegayuschiy-tip-lichnosti--kontrzavisimost-27bandura.html?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=topicsub&utm_content=psihologiya-otnosheniy