Чому мені все так важко вдається
Доброго дня! В мене з'явилася проблема яку я не розумію чи можливо в мене страх. Ми з хлопцем уже 6 років разом дітей в нас не має . Я живу в місті а він в селі . Він пішов працювати на фуру його практично не має вдома і бачимося ми раз в місяць ( написала це не для того щоб писали мені чи мене це влаштовує) це був його вибір щодо роботи. Справа в тому що внього є свій дім але там потрібно ще купити багато меблів і облаштувати його і плюс іде стройка . Він хоче щоб я жила в нього з його сестрою і родичами переселенцями бо родичі або в його батьків живуть або в його в хаті. Він мені робив пропозиції але це якось було не по серйозному більш схоже на шутки . Я йому кажу а якщо буде дитина то тоді як: всерівно каже що будеш жити з сестрою 🤷 а сестра на 11 років менша за мене. І ще він став з цією роботою думає лише про один секс просить мене присилати йому оголені фото мої 🤦 . Я вже нічого не розумію в мене таке відчуття що я винна щодо його роботи
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Здравствуйте, коли пара розпочинає стосунки, найчастіше гору бере закоханість, прихильність багато тем, які потім відносинах стають проблемними на початку взагалі не обговорюються. Задоволеність стосунками знижується виникає напруження та нерозуміння один одного. Якщо хочете можете дослідити для себе такі сфери стосунків з вашим партнером.
Сфера сенсів, які у кожного з вас сенси життя, в чому вони співпадають, а в чому ні.
Сфера романтики, чи достатньо для вас романтичних проявів?
Сфера цілей, як саме ви бачите цілі спільного життя.
Сексуальна сфера, чи задовольняють і є прийнятними сексуальні відносини.
Хочеться задати вам купу запитань, але кожне з них буде зачіпати іншу сферу життя та сферу стосунків. Можливо для більш якісного результату, варто детально пропрацювати усе з психологом/ психотерапевтом.
психолог онлайн
Інна Грош
Марта Калина
Добрий вечір, Юля. У своєму повідомленні ви дуже багато пишите про хлопця та про його бажання і зовсім мало інформації про вас. Читаючи вас, залишається незрозумілим, що ви самі хочете від хлопця та від стосунків із ним, в чому бачите проблему та чого боїтесь? Ви хочете заміж за нього? Ви хочете жити з його родичами та як вам така ідея? Вам подобається його прохання відсилати йому ваші фото оголені? В чому саме ви винні?
Доповнення від автора
Від хлопця я хочу розуміння , але він мене не чує і все робить як хоче . Ось наприклад: він буде їздити місяцями а сам мені каже що я буду жити з його сестрою то виходить так що я не за нього заміж виходжу а за його сестру і родичі як будто в них не має своїх проблем і будуть сидіти зі мною.
психолог онлайн
Якщо на цьому етапі відносин ви ясно і відкрито кажете хлопцеві про свої бажання, очікування і це між вами ніяк не обговорюється і він наполягає на своєму, виходячи лише зі своїх інтересів та бажань, як ви уявляєте собі ваші стосунки в майбутньому?
Доповнення від автора
Я вже на протязі 6 років кажу йому про свої бажання. Ось ситуація: він приїхав додому на один день а я навіть про це і не знала . Він останнім часом почав мені зикати. Я йому кажу : ти подивися як ти до мене відносишся а він мені у відповідь теж саме 🤷 . Майбутнього не має.
психолог онлайн
Добрий день! Чому чоловік після 6 років частково - спільного проживання з вами не хоче оформити стосунки? Відповідь проста: тому що всі його потреби задоволені. Побут, інтимна близькість, догляд за сестрою, спілкування і проживання з родичами– усі складові ЙОГО життя. Але при цьому немає жодних зобов'язань.
Це дуже зручна для чоловіка форма стосунків. Чоловік відчуває, що такі стосунки можна будь-якої миті припинити.
Жінка в цій ситуації задовольняє лише частину потреб: вона має все, але не має чоловіка. Саме жінки у такій парі всіма правдами та неправдами тягнуть стосунки. Їм соромно дивитися в очі оточуючим, дуже вже багато в ці відносини вкладено. Найчастіше якщо жінці все ж таки вдається поставити штамп, новоспечена сім'я швидко розвалюється. Як тільки жінка свою потребу закриває, на перший план виходить взаємна втома, і розлучення стає неминучим. Щоб прийняти правильне рішення, запитайте себе «ЩО Я ХОЧУ ДЛЯ СЕБЕ?».