ну муляє воно мені..
доброго дня
спробую коротко...
може це і не суттєво для цієї платформи ,але хочу ваш '' вердикт ''
Був період коли мені був симпатичний один мужчина , він часто '' муляв '' в моїх думках ,в онлайн форматі , а потім на практиці вживу він декілька раз '' муляв '' в мене перед очима але ...з іншими панянками .
Так як ще почуття не втихомирились я продовжувала контакт з ним списуючи це на помилку , ну всі ми помиляємось. Далі коли ситуація повторювалась я це стала сприймати як ВИБІР!! . Около 5 місяців я не проявляю ініціативу так само і він . Бо і тут пишу про нього в минулому часі '' був ''. В мене дійсно немає бажання запитати як було раніше ' привіт , як справи ?'
Але ці місяці він муляє онлайн на початку я вважала що видалити з друзів це інфантилізм , місто невелике зустрінемось! Так же і він не видаляє. Так ось сьогодні мене відвідала думка що людина муляє як мозоль і нічого такого видалити її з онлайн
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Доброго дня. Якщо - нічого такого, то "просто" видаліть) Чи не просто?)
Чому видалити із "друзів" - це інфантилізм? Можливо, навпаки? Навіщо мати в "друзях" тих, хто насправді зовсім не друзі?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня
Трохи сумбурно ви написали і важко зрозуміти, що саме було між вами і чоловіком. Я зрозуміла, що він викликав у вас симпатію і ви бачили його в інтернеті, а потім вживу - з дівчатами.
Далі ви спілкувалися онлайн, але спілкування припинилося? Що саме ви списали на помилку і чому це було помилкою?
Чому ви так наголосили на слові вибір?
Ви впевнені, що хотіли б саме видалити і припинити спілкування? Можливо, вам навпаки, хочеться продовження спілкування, але більш близького?
По хорошому, може вам взяти декілька зустрічей з психологом та розібрати в цьому на індивідуальній роботі?
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Не дуже зрозуміло чого Ви очікуєте від психологів платформи.
психолог онлайн
цитата:
Був період коли мені був симпатичний один мужчина
Ну, був. Так що з того? Ви ж чекали, напевно, ініціативи від нього, проте він
цитата:
декілька раз '' муляв '' в мене перед очима але ...з іншими панянками .
Тобто віддавав перевагу іншим. А це мало викликати у Вас якісь почуття, які саме?
цитата:
Так як ще почуття не втихомирились я продовжувала контакт з ним
І психологам, і, здається, собі спробуйте звичними словами описати, в чому полягав той контакт, чим він бів наповнений, яким змістом?
цитата:
Около 5 місяців я не проявляю ініціативу так само і він
Суцільна тиша з обох боків. Так?
цитата:
В мене дійсно немає бажання запитати як було раніше ' привіт , як справи ?'
От тут все навпаки. Навіть не намагайтесь заперечувати, бо бажання вилазить крізь Ваші слова назовні і тому добре помітно.
цитата:
місто невелике зустрінемось!
Розкрийте власну фантазію - що трапиться в невеликому місті в разі зустрічі?
цитата:
Так ось сьогодні мене відвідала думка що людина муляє як мозоль і нічого такого видалити її з онлайн
Мозолі видаляють зазвичай в кабінеті лікаря-косметолога, з мозолями психологічного характеру розбираються на зустрічі з фахівцем цього напряму.
психолог онлайн
Если
цитата:
людина муляє як мозоль
то что мешает его удалить из контактов?
психолог онлайн
Добрий день. Що таке "муляв"?
І які у вас до нього почуття?