Чоловік не розуміє мене
Не можемо порозумітися з чоловіком. Він не хоче щоб я займалася своїми улюбленими справами, а тільки приділяла йому увагу і дитині. На себе вільного часу не маю. В мене взагалі психологічне вигорання. Нема вже бажання займатися собою, нема ніякої мотивації. Вбиваю час в телефоні
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго часу доби!
Але Ви знайшли сили написати пост до психологів - це вже багато для того, щоб вийти з цього стану.
Щоб допомогти Вам зрозуміти в якому напрямку Вам треа рухатись - додайте ще інформації.
цитата:
Він не хоче щоб я займалася своїми улюбленими справами, а тільки приділяла йому увагу і дитині.
А чим саме Ви хочете займатися, що це за справа?
Скільки років дитині?
психолог онлайн
Добрий день, nik176.
Погоджуюся з Вами, що це дуже важливо рівномірно розподіляти час і ресурси. Яку допомогу хотіли б отримати від психологів?
цитата:
Він не хоче щоб я займалася своїми улюбленими справами
Які саме це справи?
цитата:
а тільки приділяла йому увагу і дитині.
А Ваш чоловік допомагає Вам у догляді за дитиною? Які прояви уваги щодо себе він би хотів з Вашого боку?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Щоб порозумітися з чоловіком, варто працювати над цим питанням. Удвох прикладати для цього зусилля. Наприклад, якщо чоловік не достатньо зважає на вашу потребу займатися улюбленими справами та мати вільний час, найкраще буде все таки пояснювати свої потреби йому, планувати спільно час на сім'ю та на себе, домовлятися про це з ним і так шукати порозуміння. Якщо у самих це не виходить, то найліпше звернутися на парну терапію. Додайте більше інформації до Вашого питання, тоді можна буде відповісти Вам і порадити щось більш конкретно.
психолог онлайн
По какой причине муж не хочет, чтобы вы чем-то занимались?
И как это выражается его нежелание?
Какие у вас отношения?
Какой возраст ребенка?
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
В мене взагалі психологічне вигорання.
Співчуваю Вам. Скажіть, відколи почали помічати ознаки емоційного вигорання?
цитата:
Напевно, його бажання якимось чином виражається назовні. А яким саме чином? Він диктує? Сварить Вас? Б'є? Спокійно висловлює своє бажання? Як...?
цитата:
На себе вільного часу не маю.
Тобто Ви підкорюєтесь його тиску? А що заважає приділяти увагу власним потребам? Залучати його до виховання дитини і турботи про неЇ?
цитата:
Вбиваю час в телефоні
Це Ви таким чином виражаєте помсту чоловікові? Чи себе караєте?
психолог онлайн
цитата:
Как давно такое началось или так было всегда?
Ваш муж постоянно оказывает на Вас давление или когда-то было по-другому?