Ревность,обіда,душевна біль
Доброго дня я в шлюбі 11 роКів,є і хороше і погане у стосунках но почалися проблеми коли була вагітна чоловік знайшов іншу почав із міняти я случайно в його телефоні побачила переписки фото з іншою де в білизні,він просив прощання я простила через 3роки тепер знайшов іншу ще раз фото розмови записані переписки я з ним говорила він просив прощання опять казав що то його вина що більше не буде,а в мене душе болить плаче тяжко на душі мені,і тепер я не знаю що робити прощати чи ні,бо набридає уже таке ставлення до мене,він каже що мені потрібно змінити свій характер що я вперта та дуже сильно ревную.дайте будь ласка хоть щось що мені допоможе.дякую
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Добрий день! Дуже співчуваю!!!! Чого б Ви хотіли зараз у своєму житті?
психолог онлайн
цитата:
тепер я не знаю що робити прощати чи ні
Если Вы до сих пор не ушли от мужа, следовательно, хотите быть с ним.
цитата:
мене душе болить плаче тяжко на душі мені
цитата:
дуже сильно ревную
Однако обида и страхи, которые скрываются за ревностью (в частности, страх потери мужа), будут мешать Вам адекватно реагировать на ситуацию.
цитата:
що мені допоможе
Вам поможет работа с психологом.
В результате которой, Вы успокоитесь и уменьшите свои страхи и у Вас появится уверенность и вера в свои силы.
В результате, с помощью специалиста, Вы выработаете "правильную" стратегию и тактику своего поведения, чтобы было так как Вы хотите, и семья была сохранена.
психолог онлайн
Людмила Віталіївна Паламарчук
Доброго дня, Ylia.
цитата:
Доброго дня я в шлюбі 11 роКів,є і хороше і погане у стосунках но почалися проблеми коли була вагітна
Мабуть з першої зради минуло вже декілька. Тоді ви вирішили, що можна пробачити. Але, здається, чоловік не цінував ваші стосунки настільки, наскільки цінували їх ви. Проблеми, які виникають у відносинах - наслідок внеску обох партнерів. Як видно з вашого допису, у чоловіка теж є претензії до вас і вашої поведінки в них. Звісно, що добре було б звернутись до сімейного психолога і розібратись як можна зберегти все гарне, що в ваших стосунках було і розвивати їх далі. Можна навіть звернутися самій, якщо у вас є щире бажання спробувати змінити щось у цих стосунках на краще. Але якщо раз за разом чоловік демонструє зневагу вашими почуттями і відверто своєю поведінкою доводить, що він не припиняє діяльності, яка їх руйнує, то варто замислитись: а чи варто продовжувати, сподіватись і кожного разу знову й знову не отримувати бажаного, тим часом знищуючи себе зсередини?
цитата:
дайте будь ласка хоть щось що мені допоможе.дякую
Ніхто з сторонніх людей не може знати, що напевне саме вам допоможе. В певній мірі це шлях спроб і помилок. Щось підходяще в одній ситуації буає зовсім не прийнятне в іншій. Читайте дописи, беріть для себе те що саме вам здається прийнятним. А краще - зверніться за допомогою до конкретного спеціаліста і у співпраці з ним пошукайте те, що зможе вберегти сім'ю від розпаду, або дасть вам шанс на більш щасливе життя, ніж є зараз. Навіть якщо для цього треба буде прийняти факт, що в теперішніх стосунках рятувати вже нічого.
психолог онлайн
Добрий день, Yulia 29.
Картина наступна: у ваших стосунках немає бази - взаємодовіри (Ви переглядаєте його переписки на телефоні і т. д.), яка грунтується на прицидентах (чоловік реально фліртує з жінками, просить пробачення, а потім знову зраджує, що означає, що він не зрозумів причини своєї поведінки, не змінив її, тому він просить пробачення лише на словах). Все це триває роками.
цитата:
він каже що мені потрібно змінити свій характер що я вперта та дуже сильно ревную.
Типова стратегія абюзерства: чоловік перекидує відповідальність за власну поведінку на Вас, нав'язуючи Вам почуття провини. По Вашому опису, Ваші ревнощі не безпідставні. Для стосунків дійсно потрібна співпраця двох партнерів, але помітно як Ваш чоловік спритно все скидує на Вас. Він не хоче працювати над цими стосунками, він навіть елементарно не бачить проблему, то як він змінить свою поведінку? На жаль, це нереалістично, Ви і самі це бачите.
цитата:
опять казав що то його вина що більше не буде
Поведінка маленького хлопчика, якого зловила мама на крадіжці цукерок і він сказав, що більше не буде).
цитата:
бо набридає уже таке ставлення до мене
цитата:
а в мене душе болить плаче тяжко на душі мені
Орієнтуйтеся на це. Чому терпите?
психолог онлайн
Добрый вечер. Я посоветовала бы Вам переключить внимание на себя, как-бы сложно это не было. Полюбить себя, уделять себе больше времени, начать себя баловать на сколько это возможно. Увлечься чем-то новым или старым делом, приносящем радость, удовольствие. В психологии есть прекрасные техники, такие как "Соперница" и "Работа с тенью", которые выведут Вас на новый уровень.
психолог онлайн
Доброго дня! Скільки ще ви готові терпіти, якщо чоловік буде продовжувати зраджувати? Можливо, прийшов час розібратися чому ви продовжуєте терпіти таке ставлення і застрягли в стосунках, які не влаштовують. Було б корисно звернутися на індивідуальну консультацію до психолога, якщо дійсно хочете змін та знати вихід.