Глибока криза і відчай
В мене страшенне відчуття безвиході.
Ситуація така. Я весь час була людиною для якої на першому місці сім'я. Так склалося що через ментальні проблеми я не можу знайти роботу. І подумала що так як чоловік заробляє, можу займатись сімєю. Зараз загострились проблеми з чоловіком. Він каже що хоче розводитись, що я для нього тягар. Що повагу треба заслужити. Що я своєю турботою на нього давлю. Я роблю величезну кількість зусиль щоб йому було комфортніше зі мною.
Раніше ми сварилися. Він говорив на емоціях образливі речі і я все списувала на емоційність і необдуманість. Але кілька тижднів тому він спокійно сказав що не кохає, ми занадто різні і треба було зразу розходитися ще коли ми зустрічались. А він не міг наважитись і мене кинути.
Я не хочу кидати його бо дуже кохаю. Не знаю кажуть що то криза 7 років може бути. Але від того знання не легше.
Коли він сказав що не кохає, та розмова закінчилася тим що він ридав в моїх обіймах, бо сказав що йому страшно залишатись самому. Я думаю що він нічим не горить тому шукає емоційного наповнення таким чином. Але в будь якому випадку мені нестерпно. Бо він і не кидає мене і не цінує. Каже що жити зі мною нормально і він може так прожити до старості, як його батьки.
Він важко переживає конфлікти і дуже ретельно оберігає свої границі. Каже що егоїст і йому так добре. Що лиш я проблема. Каже що конфліктів не має бути, а раз вони є то треба розводитись бо вже за 7 років мали вичерпатись. Каже що ніколи не зміниться і не хоче заради нас.
Він хоче щоб я взяла на себе відповідальність в цьому рішенні. Але не я його маю приймати!
Скажіть чому люди можуть жити з іншою людиною, задовольняти свої потреби але не відчувати вдячності і цінності? Невже треба втратити все щоб відчути цінність? Це стається з тими людьми які живуть по інерції і так як легше? А як бути мені?
До психолога на консультацію. він відмовляється йти. Я не працюю тому теж не можу.
Порадьте як бути в такій ситуації, так як живу в безвиході і відчаї.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Как давно у вас проблемы в отношениях?
Есть ли дети и какой возраст? Если нет, то по какой причине?
цитата:
Що я своєю турботою на нього давлю. Я роблю величезну кількість зусиль щоб йому було комфортніше зі мною.
О какой именно заботе речь? (которая давит на мужа)
Что именно вы делаете для мужа, чтобы ему было комфортно с вами?
Просит ли муж это делать для него?
Что ценного в отношениях?
Чем вас привлек муж?
психолог онлайн
Лилия, добрый день!
Расскажите о Ваших отношениях. На сколько я поняла, вы вместе 7 лет. В браке? Есть ли дети?
цитата:
Так склалося що через ментальні проблеми я не можу знайти роботу.
Что Вы имеете ввиду под ментальными проблемами?
цитата:
Що я своєю турботою на нього давлю.
Как Вы заботитесь о нём?
Дополнение от автора
Дітей немає. Одружені 3, а живемо 7. Дітей немає через житлові проблеми. І бажання пожити для себе.
Ментальні проблеми це неконтрольована щоденна нудота місяцями під час пошуку роботи.
Я для нього роблю роботу по дому, вислуховую тоді коли йому треба, завжди підтримую коли він звертається, вчуся і змінююсь щоб приймати і поважати його таким як він є і не ранити своєю недосконалістю. А ще проявляю ніжність, обіймаю, приношу йому чай, нагадую про те що час обідати коли він запрацювався і ще багато таких дрібниць.
Дополнение от автора
Цінним є те що в нас багато (як на мене) схожих поглядів і він єдиний хто мене підтримує як фінансово так і морально.
психолог онлайн
цитата:
не ранити своєю недосконалістю.
К этому пункту возникло удивление.
Чем вы мужа можете ранить? О каком несовершенстве речь?
Чем именно, по мнению, мужа вы на него давите?
Что из вашей заботы ему не нравится?
Обращались ли вы ранее на сайте с темой тошноты и поиска работы?
Была просто подобная тема
психолог онлайн
цитата:
То-есть, поиск работы вызывает у Вас тошноту? С этим можно было бы разобраться благодаря индивидуальной работе со специалистом. Всегда можно найти помощь по своему бюджету.
цитата:
Я для нього роблю роботу по дому, вислуховую тоді коли йому треба, завжди підтримую коли він звертається, вчуся і змінююсь щоб приймати і поважати його таким як він є і не ранити своєю недосконалістю.
Муж Вас об этом просит? Ему это важно?
Дополнение от автора
В нас завжди були сварки але таке загострення останні кілька місяців. Просто раніше я легковажила його словами а зараз розумію що більше бути в такому вічному напруженні від його емоційної несиабільності не маю сили. Я вже хочу займатись налагодженнням справ з роботою, хочу тратити сили на розвиток себе як особистості, хочу нарешті розібратись в важких стосунках з батьками і мені треба партнер по житті а не ще одна величезна проблема.
психолог онлайн
цитата:
Я вже хочу займатись налагодженнням справ з роботою, хочу тратити сили на розвиток себе як особистості, хочу нарешті розібратись в важких стосунках з батьками
Каким образом муж мешает вам все это делать?
психолог онлайн
Что Вас удерживает в этих отношениях?
Дополнение от автора
Я досить тривожна. Тому проявляю зайву до нього увагу (дзвоню, турбуюсь, запитую). Я вважаю що це мій прокол через який не хочу щоб він страждав.
Чоловік не просить ні про що, ніколи. Він каже що треба розраховувати виключно на себе у всіх питаннях, завжди.
Єдине що просить це не чіпати його і не проявляти турботи. Але це все по його настрої. Одного дня радий, дякую а на інший за це ж кричить.
На сайті зверталась на тему нудоти. Я знайшла шлях оминути. Працюю онлайн на себе. Але поки без доходу.
Питала що йому важливо в житті, яка його мета. Сказав отримувати задоволення. Так він і пояснює свою залежність від новин, вживання алкоголю (не надмірне), цукру, небажання розбиратись в собі і приймати рішення. Думаю якби я була радикальна в якомусь з питань то була б вже за бортом.
Заважає налагоджувати життя тим, що все починається з дому. Якщо ми сваримося то я не можу ні про що більше думати. Я не вмію переключатись і "забивати". Особливо в питаннях стосунків.
Тримає мене в стосунках його підтримка фінансова і моральна. Я не маю більш близької морально людини.
Дополнение от автора
Ще я його раню необдуманими словами. Коли критикую його рішення на емоціях, іноді зовсім не справедливо. Стараюсь вибачатися в пояснювати потім все
психолог онлайн
Добрый день!
Вам нужно перестать угождать мужу, а заняться собой, делать то, что Вы хотите.
психолог онлайн
То есть вы хотите более извилистым путем - не собой заниматься и своими проблемами, а мужем и тем, чтобы его поменять. А тогда вам станет спокойнее и вы начнете решать свои проблемы.
Увы, так не сработает. Вначале стоит все же заняться собой, а потом и муж либо подтянется, либо нет.
Если муж содержит вас, то возможно вам стоит обратиться к психологу самой.
Тем более, что похоже, что муж сказал про развод, да сам боится одиночества.
А зато если вы направите энергию на себя, а не на мужа, то может и вопрос развода не будет стоят и отношения станут чуть спокойнее.
Дополнение от автора
Як можна в щось інше вкладатись морально якщо в місці де мені має в першу чергу бути спокійно і комфортно мені не так?
Так я знаходжусь 24/7 вдома поруч з чоловіком який при кожній найменшій можливості дає згадати що я ходжу по лезу.
Як я можу на цьому фоні будувати ефективно бізнес чи життя? Я можу короткостроково відволіктися типу фільм подивитись чи книгу прочитати але як будувати великі плани я не уявляю.
Дополнение от автора
Я його не хочу міняти, навпаки вчуся приймати і розуміти повнісю
психолог онлайн
А зачем вы проявляете чрезмерную заботу, если муж вам говорит, что его это напрягает?
Да, вы находитесь дома с мужем, но можно попробовать разойтись по комнатам и заниматься своими делами. Вы же, судя по описанию своей заботы, постоянно возле мужа и заняты его настроением и состоянием, даже про покушать ему напоминаете, как будто он дитя малое.
Чем вы заняты весь день?
Вы написали, что работаете онлайн, но пока без денег.
А что это за работа?
И почему без заработка?
Дополнение от автора
Тому що якщо не нагадаю про їжу, то його болить голова і він голодний ходить і зривається на мені. Останнього разу так мене обматюкав бо я забула їжу поставити в холодильник. А він думав що я то зроблю.
Якщо в нього поганий настрій то він стає дуже агресивний.
Я просто люблю як вмію. Якщо каже що йому неприємно то стараюсь не проявляти турботи.
Малюю для свого магазину дитячих товарів. Замовлень немає бо потрібно ефективно налаштувати процес, вкластися фінансово для реклами а в мене немає сили, можливо достатньо мотивації та і своїх фінансів.
Дополнение от автора
Скажіть будь ласка на скільки ефективним було б поїхати на невизначений термін і пожити самій? Далі від цивілізації і чоловіка. В мене є велике бажання втекти від світу. До якого я регулярно повертаюся останні кілька років
психолог онлайн
Не знаю, как от цивилизации, а вот от мужа было бы неплохо съехать. Чтобы никто не материл вас и не трепал нервы.
Вы писали, что ценное в отношениях его поддержка моральная. Маты по поводу еды и холодильника вряд ли можно назвать ценной поддержкой.
А вы хотите уехать. А куда? На что жить будете?
Возможно есть смысл рисовать что-то ха деньги для других магазинов?
Тогда хотя бы финансово вы не будете зависеть от мужа
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я досить тривожна.
Як на мене, то саме із цим треба працювати в першу чергу. Як? - як завгодно: хоча б з психологом з поліклініки або з центру соціальних служб для молоді. Словом, шукати варіанти і можливості. Це перше.
цитата:
Тому проявляю зайву до нього увагу (дзвоню, турбуюсь, запитую).
А от як Ви лікуєтесь об чоловіка, вгамовуєте свою тривогу через надмірну увагу й турботу про нього. А якби його не було вдома півроку (скажімо, відрядження), то як би виходили з ситуаціі, чим би собі зарадили?
цитата:
Я вважаю що це мій прокол через який не хочу щоб він страждав.
Усвідомте, що це не прокол. Це хибний стиль поведінки. Проте добре, що Ви самі цей факт визнаєте.
Написали - не хочу, щоб він через цей прокол страждав. Так? А що Ви робите задля цього? От, дійсно, що саме?
цитата:
Єдине що просить це не чіпати його і не проявляти турботи.
Ви дослухаєтесь до його прямо вимовлених прохань? Чи пропускаєте їх повз вуха?
На рівні стосунків, коли одна людина надмірно вторгається в особистий простір іншої або дошкуляє повсякчасною увагою, то вона неминуче буде викликати негативні почуття, моживо, навіть відразу.
Тобто, до чого я веду? На мій погляд, доцільно звернутись до психолога і разом з ним розібратись, яку модель існування Ви намагаєтесь реалізувати, що Вами рухає, до чого прагнете?..
психолог онлайн
цитата:
Вы пишите, что очень тревожный человек, поэтому со своей тревогой Вы справляетесь через своего мужа, он это чувствует.
цитата:
Возможно, Вам лучше поработать со специалистом, чтобы разобраться в себе, ведь от себя не убежишь, куда бы Вы не поехали. Из Вашего рассказа видно, что Вы в себе неуверенны, поэтому так опекаете своего мужа. Когда Вы сможете опираться на себя, а не только на мужа, то и интереса с его стороны будет больше к Вам
Дополнение от автора
Зрозуміла. Дякую за відповіді і ваш час.
психолог онлайн
цитата:
Ситуація така. Я весь час була людиною для якої на першому місці сім'я. Так склалося що через ментальні проблеми я не можу знайти роботу. І подумала що так як чоловік заробляє, можу займатись сімєю
На первом месте у Вас должны быть Вы, потому что о Вас можете позаботиться только Вы сами и никто другой. Будете интересны себе и тогда Вам не нужно будет угождать мужу, искать его любви, он ее сам Вам будет давать и искать Вашего внимания. Если Вы не уверенны в себе, то он это будет чувствовать и транслировать это Вам