Страх за серце
Мене звати Антоніна. Мені 27 років. Останнім часом живу у постійному страху, що в мене серйозні проблеми з серцем..Дуже боюся, що воно зупиниться...Буквально кілька місяців тому я стала відчувати короткочасні ниючі болі в області серця. Віднедавна серце болить майже постійно, незалежно від того, чи займаюся я певними фізичними навантаженнями, чи знаходжуся у стані повного спокою...Окрім цього, серце в мене постійно шалено б'ється, з неймовірною швидкістю, ніби готується випригнути з грудей, при цьому інколи буває відчуття, що його хтось або щось легко здавлює... Я постійно чую серце в горлі, у вухах, на шиї. Аби порахувати пульс, мені достатньо просто порахувати кількість пульсації шийних судин за хвилину...
Вчора в ночі в мене стався взагалі невідомий напад: прокинулася від того, що серце шалено билося, викликаючи задушливий кашель, мене всю просто трясло від страху невідомості..
Була в кардіолога, проходила УЗД й ЕКГ, окрім тахікардії нічого не виявляють... Запевняють, що все добре... Але ж мені і далі погано....
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрый день, Антонина!
Вы описываете симптомы панической атаки. Почитайте про дыхательные техники, они помогают справится с начавшейся ПА. А вот разобраться с причиной возникновения можно на психотерапии, это эффективный способ избавится от панических атак.
психолог онлайн
Доброго ранку! Ви пишете "Останнім часом живу у постійному страху, що в мене серйозні проблеми з серцем". Які події відбувалися на той момент (або перед тим моментом), коли почалися такі симптоми? Що могло спровокувати біль у серці? Ви пережили якийсь потужний стрес?
Дополнение от автора
Доброго ранку, Алло Григорівно!
Такі симптоми проявилися близько кількох місяців тому... Справа в тому, що з цього року в мене почалися серйозні проблеми на роботі... Минулого року нервувати теж доводилось, але не до такого ступеня. Можливо, це є просто відгуками довготривалого стресу.... Я вже і не знаю.., що думати... Мені просто страшно...
психолог онлайн
Так, думаю, що Ви праві щодо свого припущення... Адже "непрожиті" стреси переходять на рівень психо-соматики. Тобто, починають "нагадувати" про себе через наше тіло. Так, як це відбувається, на мою думку, у Вас. І тоді потрібно за допомогою психолога "повертатися" до больової ситуації, і "проживати" її правильно. Тим паче, що зараз процес роботи з фахівцем спростився за допомогою можливості спілкувати онлайн. І ефективність консультацій від цього не залежить...
Дополнение от автора
Зрозуміла! Дякую!
психолог онлайн
цитата:
Я вже і не знаю.., що думати... Мені просто страшно...
Рекомендую Вам позаботиться о себе и не откладывать обращение к специалисту.
Дополнение от автора
Маш! Подскажите, с Вами возможно поработать?
психолог онлайн
Да, можете написать мне в личные сообщения. Или посмотреть мои контакты в профиле.
психолог онлайн
Добрый день. То, что вы описываете похоже и на невралгию, и на панические атаки. По-этому, если у невролога и кардиолога всё в порядке, рекомендую работу с психотерапевтом.