Як побороти фізичну перевтому?
Доброго дня шановні психологи
Підкажіть будь ласка чи можна вважати фізичною перевтомою або емоційним вигорянням стан,коли все роблю через силу? Від прибирання в кімнаті,догляду за дитиною до роботи,котру давно хотіла. Також хоббі не приносить задоволення. Раніше допомагав відпочнок за містом. Зараз не хочеться навіть лежати і нічого не робити не приносить задоволення.
Що можна зробити в цій ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Наталия Павловна Венглинская
Игорь Владимирович Ульянич
Вікторіє, тут важливо розглянути всі сторони ситуації: що призводить до перевтоми фізичної, емоційної, як Ви поповнюєте свій ресурс та в які «дірки» «витікає» енергія, можливо непомітно для Вас.
При цьому на першому місці все ж медична сторона – чи все добре зі здоров’ям, і це важливо перевірити у лікаря.
Чи допомагає Вам хтось в роботі по дому, в догляді за дитиною?
Чи не вимагаєте Ви від себе, щоб «все було на найвищому рівні» в побуті, на роботі?
Скільки реального часу у Вас є на повноцінний відпочинок?
Чи дозволяєте Ви собі відпочивати?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
нічого не робити не приносить задоволення.
що спровокувало цей стан?
психолог онлайн
Доброго дня Вікторіє! підкажіть, будь ласка, як довго тримається Ваш такий стан і з якого моменту все почалося?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Підкажіть будь ласка чи можна вважати фізичною перевтомою або емоційним вигорянням стан,коли все роблю через силу?
Так, можна вважати, але потрібно пройти медичне обстеження у лікаря, аби відкинути соматичні причини.
цитата:
Від прибирання в кімнаті,догляду за дитиною до роботи, котру давно хотіла. Також хоббі не приносить задоволення. Раніше допомагав відпочнок за містом. Зараз не хочеться навіть лежати і нічого не робити не приносить задоволення.
Що можна зробити в цій ситуації?
По-перше, з*ясувати причини настання такого стану. Ви особисто з чим пов*язуєте?
По-друге, звернутись до психолога, щоби спочатку дослідити сценарій Вашого життя, особистісні особливості, характер й т.ін. Тобто, хто Ви? Як зайшли в цю точку свого життєвого шляху? Чому? Навіщо? Які є варіанти виходу з тупика?
Я би Вас спитав - що відбувається на рівні особистого життя? Чи є стосунки? Чи задоволені Ви ними? Хто може реально Вас підтримати та допомогти?
Який взагалі на сьогодні сенс Вашого життя?
психолог онлайн
Добрий день! Іноді внутрішня війна набагато виснажливіша від фізичного навантаження.
Ваш стан з опису схожий на депресивний.
Чи маєте ви змогу відвідати психіатра і психотерапевта?