Чи потрібно відпустити образу на них? Змінити ненависть на щось інше, переступивши через себе?
Доброго дня, так вийшло, що весь шкільний період пройшов під негативним впливом дівчат, які постійно принижували. З самого першого дня ми не знаходили спільної мови, я завжди намагалася старися на уроках, проявляти себе, отримувати хороші оцінки, я ніколи не приховувала, що 3 дівчат мені НЕ подобаються: їхня поведінка, відношення до інших. Вони часто шукали, те, за що можна причипитися, привід і постійно його знаходили. Вони що перерви обступали мене, говорили багато поганого, принижували, так наче це приносило їм задоволення, говорили про близьких мені людей, кожний урок, коли мене викликали я чула насмішки, коментарі, негативні фрази, які говорились не мені про мене, це все було, бо я просто їм не подобалася, також вони були так би мовити популярними в класі, тому всі хотіли з ними спілкуватися. Після цього всього практично весь клас не говорив зі мною, ніхто не допомагав, адже такі дівчата, як вони краще знають, їм видніше. Під час таких розмов тривалістю у перерву я старалася тримати планку, не перегинаючи її, я не здавалася, не падала духом, але з часом я зрозуміла, що це все дуже відобразилося на мені, і хоча з-зовні я як справжній боєць, всередині всеж залишилася маленьким циплятком, що боїться всього в свою адресу . Деякі з цих дівчат почали дружити з моїми хорошими знайомими, а інколи і не просто дружити. Я знаю, що час від часу вони переглядають мої сторіники, дивляться сторі і я постійно відчуваю, не чуючи, ці образи в свій бік.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
цитата:
ЧИ ПОТРІБНО ВІДПУСТИТИ ОБРАЗУ НА НИХ?
Добрый день. Зачем Вам это? Вы собираетесь с ними дружить, Вас с ними как-то сталкивает жизнь? Если люди унижали Вас, зачем Вам идти с ними в контакт? Если Вам плохо.
психолог онлайн
Доброго дня! Так, згодна з колегою - обирайте тих, з ким Вам хочеться дружити і хто ставиться до Вас дружелюбно. А що стосується образи... Судячи з того, що Вас турбує їх думка, Ви свої образи не відпустили... Я б радила Вам одну-дві зустрічі з психологом, щоб розібратися в причинах такого ставлення до Вас, щоб нарешті стати вільною... Адже тягнучи їх за собою, навряд чи вдасться вибудувати кращі нові стосунки...
психолог онлайн
цитата:
ЧИ ПОТРІБНО ВІДПУСТИТИ ОБРАЗУ НА НИХ? ЗМІНИТИ НЕНАВИСТЬ НА ЩОСЬ ІНШЕ, ПЕРЕСТУПИВШИ ЧЕРЕЗ СЕБЕ?
У вас є образа та ненависть до дівчат. Вони завдавали вам болі. Це те, що вам і наразі не дає спокою.
Уточніть, будь-ласка, що ви маєте на увазі, коли кажете "переступити через себе" і що це вам дасть?
психолог онлайн
Добрий день
За почуттям образи стоїть багато інших емоцій і почуттів. Є також різниця «мене образили» і «я образилася».
Коли ви кажете переступити через себе, через які свої почуття переступаєте?
Дополнение от автора
Під "переступити через себе" я маю на увазі шукати якісь хороші сторони ситуації, що склалася, якось відпустити це, можливо відпустивши цю ситуацію коментарі інших людей чи критику буде легше сприймати. Скоріше за все переступаю через старах і злість, через власну образу, невпевненість у собі, розчарування у "друзях".
психолог онлайн
Ксения Шалимова
цитата:
Скоріше за все переступаю через старах і злість, через власну образу, невпевненість у собі, розчарування у "друзях".
Переступити через почуття неможливо. Їх можна подавить-витіснити, але вони будуть так чи інакше впливати на ваше життя. Їх треба виявити і прожити. Це відбувається у контакті з психотерапевтом.
психолог онлайн
цитата:
Під "переступити через себе" я маю на увазі шукати якісь хороші сторони ситуації, що склалася, якось відпустити це, можливо відпустивши цю ситуацію коментарі інших людей чи критику буде легше сприймати.
Смотря что Вы подразумеваете под словом "переступить". У Вас есть негативный опыт. Вы о нем знаете, тревожитесь. Если Вы сделаете вид, что ничего не произошло - значит ценность этого опыта для Вас была нулевая. В этом случае, в будущем с Вами может произойти то же самое. Помните пословицу про грабли, лежащие на дороге? Один раз споткнулись, запомнили что тут грабли, в следующий раз пошли другой дорогой. Или ходите и ходите по граблям, постоянно чувствуете боль и безысходность. Будете ли Вы жить счастливо зависит от того, принимаете ли свой опыт как ценность, а не как ошибку *попробую снова, и снова, и снова*. Если Вы не меняетесь, Ваши действия не меняются, то и результат не изменится.
психолог онлайн
Доброго дня! Прочитала ще раз Ваше питання, потім Ваше доповнення... Знаєте, чи не обманюєте Ви саму себе, коли вважаєте, що тільки варто захотіти, як одразу через все "переступиться"?... Адже, якщо б так було, навряд чи Ви стали писати звернення до психологів - Ви б вже давно забули про всі свої образи... Як на мене: з одного боку Вам вже дуже болить ситуація, а з іншого - Ви підсвідомо від неї тікаєте.. Тому, що сама ситуація - верхівка "айсбергу", потрібно дати відповіді на питання: чому до Вас так ставилися? Чому Ви їм дозволяли так до себе ставитися?