Панічний страх зради
Доброго дня. Зустрічалась з хлопцем 1 рік, це були перші відносини, дізналась про зраду від дівчини, до якої він пішов. Розійшлись, в мене з'явилось багато друзів, хлопці пропонували зустрічатись, відмовляла, нічого не відчувала до них. Проходила курс гештальт-терапії, вчилась слухати себе і відчувати, що хочу, змінилась, стало байдуже, більше не відчувала ніякого болю про зраду. Через пів року з'явився колишній, вирішила дати шанс,спробувати знову. Пройшло 4 місяці наших зустрічань і я не розумію, що сталось зі мною. Я втратила той свій стан, яким насолоджувалась. Можна сказати, я насолоджувалась собою, це було внутрішнє відчуття, що я єдина, кохана, неповторна, знала чого хочеться і як собі це дати. А зараз це пропало, я шукаю цей стан і ніяк не можу в нього повернутись, щось заважає.В поведінці хлопця до мене нічого не змінилось Але відтоді почались проблеми з хлопцем:з'явились ревнощі з моєї сторони,(наприклад бачу що сидить у соц. мережі з кимось говорить, значить абсолютно точно, що з коханкою і тому подібне), недорозуміння, і саме неприємніше-мені хочеться постійно контролювати його і влаштовувати істерики.Тоді я починаю провокувати конфлікти. Сама прекрасно все розумію, а зупинитись не можу. Більше не хочу такого.Як повернутись в свій внутрішній комфортний стан, чому я не можу в нього повернутись? Як вирішити проблему з ревнощами, оскільки відчуваю, що просто починаю себе накручувати і це все більше і частіше в моїх думках?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Татьяна Янушевская
Доброго дня.
Коли ми опиняємось в ситуації, яку наша свідомість котує як небезпечну, організм і психіка починає реагувати на це відповідно. Зрада хлопця виявилась для Вас травматичною (до речі Ви так і не написали, як реагували на неї), можливо, підсвідомо Ви чекаєте, що це повторитисься і, як наслідок, перебуваєте в постійному напруженні.
Як варіант: спробуйте уявити, що це знову повториться, що Ви робитимете в цій суації, що відчуватимете, як будете з цим справлятись? - спробуйте прожити цей момент. І коли знову почнуть з"являтись тривожні думки щодо хлопця, визнавайте їх, кажіть собі, що розумієте їх причину і знаєте, що робитимите, ящо це навіть станеться, подякуйте мозку, що переживає за Вас і посилає їх, та це всього лише думки. Проаналізуйте ситуації, коли саме вони з"являються - це дасть Вам можливість більш усвідомлено дивитись на ці ситуації.
Якщо ж це все ж таки не дає Вам спокою, то краще звернутись на індивідуальну консультацію до психолога і з ним порацювати над зменшенням тривоги і зарядженності цих моментів і поверненням Вам бажаного стану.
психолог онлайн
Добрий день! Можливо, Ви не дуже довіряєте своєму хлопцеві? З певних причин...Можливо, є проблеми в самооцінці? Можливо, після психотерапії ви змінилися й по-іншому сприймаєте світ?
психолог онлайн
Доброго дня! Ревнощі бувають двох видів. Перший: коли немає довіри (а він уже зраджував). І другий, зовні безпричинний, з'являється тоді, коли ми "злипаємося" з коханою людиною, отже підсвідомо вважаємо її своєю "річчю". Таке собі дуже споживаціьке ставлення, яке немає нічого спільного з коханням... У мене суто професійне питання, Ви з ним у близьких стосунках? І якщо так, як швидко це сталося? Дякую.
психолог онлайн
Доброго дня.
Перше кохання - це найщіріші стосунки, принаймні ми всі очикуємо, що все буде прекрасно.
Але зрада залишає незаживаючу рану. І коли хлопець зраджує все, що між вами було - ви більше не можете довіряти йому. Страх, що все це може повторитися стоїть між вами і не дозволяє наблизитись.
Дайте собі відповідь на ці питання:
Що спонукало вас знову зустрічатися з ним?
Який досвід ви недоотримали в перший раз?
Ревнощі - це душевний біль. Чому ви спричиняєте його собі?
В методиці "Духовная інтеграціоніка" є практика "повернення частки душі", яка допомогає розв'язати стосунки з будь-ким.
Подумайте, чи потрібно Вам знову і знову створювати для себе проблемні стосунки.
Успіхів Вам!
психолог онлайн
Доброго дня, nikd1ee.
Якщо я вас добре зрозумів, то у вас зникли почуття в цілому щодо стосунків - "хлопці пропонували зустрічатись, відмовляла, нічого не відчувала до них.", "Я втратила той свій стан, яким насолоджувалась.", "А зараз це пропало, я шукаю цей стан і ніяк не можу в нього повернутись, щось заважає.". Це схоже на емоційне оніміння. Воно виникає тоді, коли ми стикаємося із чимось травматичним та непрожитим. Зокрема при втраті стосунку, особливо за умов описаних вами - це сталось раптово, ви дізнались про це від третьої особи (іншої дівчини), і це була зрада. Тому природньо, що психіка захищає себе, і відмовляється відкриватись, щоб знову не бути зраненою; особливо якщо первинна рана ще не загоєна.
Простої відповіді як цього позбутись із життя, на жаль, дати не можу. Але можу порадити попрацювати із фахівцем (психологом, психотерапевтом) над такими речима як "травматична втрата" та елементи "постравматичного стресового розладу". Це в жодному разі не діагнози - це просто орієнтири того, із якими 'мішенями' можна працювати для вирішення того, що вас турбує.
В цілому бажаю вам чуйності та бережності до себе! ::smile::