Хлопець хоче змінити мене
Доброго дня, зустрічаємось з хлопцем вже тривалий час, проте одного разу розходились тому що йому не подобалось як я спілкуюсь з іншими по сторонніми людьми, та мало завжди говорю. З часом він сам повернувся до мене, але зараз він знову за це говорить. Він хоче щоб я завжди говорила, неважливо що, але щоб говорила, а мені це не так просто дається. Якось сказав що він до мене повернувся з надією що я змінюсь.Підкажітьбудь ласка як поступити а даній ситуації щоб зберегти стосунки?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрый вечер!
Почему он сам не говорит, а Вас просит? Возможно, что это его проблема и не совсем понятно, почему Вы должны это делать
психолог онлайн
Вы же не радио ..что бы говорить постоянно лишь бы что, и не робот.
Вас партнер или принимает такой какая вы есть или нет.
Он может сам поменяться если хочет больше разговаривать, но то что происходит по отношению к вам- манипуляция.
Что для вас ценного в отношениях?
Чем они дороги вам?
Дополнение от автора
Справа якраз в тому що він завжди багато говорить тому і хоче щоб я була як він, так само він легко знаходить спільну мову людьми а мені це дуже важко дається
Він хоче щоб я була відкрита і комунікабельна, я б і сама не проти такою бути, але ж змінити себе не так просто
психолог онлайн
Дивіться, якшо ви сама хочете бути більш відкритою і комунікабельною, це одна справа.
Тоді краще звернутися до психолога очно або онлайн і індивідуально попрацювати над таким запитом, це вирішується.
Якщо вас влаштовує яка ви є- ви маєте право такою бути.
Хочу донести до вас, що ви особистість, зі своїм внутрішнім світом і характером.
Та маєте право на власну ідентичність.
Якщо хочете змін, все у ваших руках.
психолог онлайн
А Вы сами этого хотите? Возможно, что Ваш парень много говорит и Вы хотите, чтобы он был более молчалив как Вы?