Починаю ненавидіти свою 2 річну дитину
Останні часом я замінила що я до своєї дитини стала байдужа вона мене нервує любим своїм вчинком він стає дуже капризним і коли він мене виведе я неможу контрольованим свою агресію до нього в мене така стається тільки з дитиною я тепер його взагалі нелюблю подумую вже відати в дидом його бо вже терпіти його неможу поможіть буть-ласка
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день. Де батько дитини? Які у вас з ним стосунки?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго вечора
Розкажіть будь ласка, що загалом відбувається в житті?
Після чого, після яких подій ви почали помічати що стали агресивною?
Які стосунки з батьком дитини?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, как давно Вы в таком состоянии? Какие отношения с мужем? Вы хотели ребёнка? Есть ли кто-то, кто может Вас поддержать?
психолог онлайн
Доброго дня, nik557.
Гнів - це емоція, яка еволюційно призначеня для того, щоб сигналізувати нам про певні нереалізовані потреби та порушення наших особистісних меж. У цій ситуації я б Вам рекомендувала уважно прислухатися до себе, щоб зрозуміти, про що сигналізує Ваш гнів: втому, виснаження, незадоволення інших потреб (немає часу на себе, особистісний саморозвиток і т. д.), погіршення стосунків із чоловіком тощо. Бувають випадки (і неодноразові), коли жінка починає гніватися на власну дитину, адже це не лише зміна фізіології, але і звичного способу життя.
"Спочатку вдягніть кисневу маску на себе, а потім - на іншого". Потурбуйтеся про себе, щоб Ви змогли потурбуватися про свою дитину.
Як зараз проходить Ваш звичний день? Чи Вам допомагає чоловік у догляді за дитиною? Які у Вас з ним стосунки? Коли Ви помітили, що починаєте гніватися на дитину? Які у Вас стосунки зі своїми батьками?