Як і до кого звернутися
Доброго дня. Якщо коротко: давно підозрюю в себе синдром Аспергера/соціофобію/шиз.розлад (вже ставився під питання шизоїдний розлад в псих.лікарні рік тому, але не підтвердився, а зараз знову виникають проблеми, особливо із спілкуванням), але як звернутися до психотерапевта, тим більше під час карантину, з таким припущенням, не знаю. А зараз віддаляюся від людей, тому навіть до магазину вийти важко і неприємно. Рятує хоча б дистанційне навчання. А лікарів, які розбиралися з діагнозом тоді, боюсь і стараюсь не згадувати взагалі
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрый вечер.Попробуйте обратиться не к психотерапевту, а к психиатру за подтверждением либо опровержением предполагаемого диагноза. Если не подтвердится, стоит пройти полное клиническое обследование- некоторые заболевания могут вызывать похожие симптомы. Если и там ничео не выявится, нужен психоанализ с последующей психологической корректировкой.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Очень важно проконсультироваться сейчас с врачом, чтобы понять, что с Вами. Возможно, что Вам нужна будет медикаментозная поддержка. Медикаменты снимают симптом на какое-то время, но не работают с причиной. Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально к психоаналитически ориентированному психологу или психоаналитику
психолог онлайн
Здравствуйте
Сначала нужно все таки обратиться к психиатру , а патом пороботать с психоаналитикам
Сегодня можно записаться и онлайн
Можно и для начала обратиться к психологу если есть симптомы как вы говорите , то он обязательно вас направит к психиатру , но очень часто бывает что человек сам себе ставит такие диагнозы, и они не всегда верны, нужно очень глубоко пороботать
Рекомендую обратиться на индивидуальную консультацию
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня
Дуже було б добре, якби ви не підозрювали у себе нічого і не ставили собі самостійно діагнозів, особливо за допомогою інтернет-джерел.
Якщо у вас є якийсь дискомфорт і проблеми, які вам заважають нормально жити, то справді потрібно звернутися до хорошого лікаря. А вже він зможе поставити діагноз або спростувати наявність психіатричних захворювань. Але до вибору психіатра потрібно справді серйозно підійти. я розумію про що ви говорите і чому боїтеся. але не всі такі. є справді чудові лікарі і хороші люди водночас.
До психотерапевта вам теж обов'язково потрібно звернутися. Такі проблеми як у вас мають вирішуватися комплексно: з одного боку, якщо є потреба, то медикаментозно, з іншого - за допомогою психотерапії. вам зовсім нема чого боятися звернутися до психотерапевта, це його робота, він ніяк вас не осудить. Якщо у вашому місті немає - працюйте онлайн, за одно будете себе безпечніше почувати, бо не потрібно виходити з дому.
Ви справитесь, у вас точно вийде. Менше витрачайте часу на пошук у себе симптомів і діагнозів, а більше з любов'ю ставтеся до себе, вірте. що все вийде, піклуйтеся про себе так, як би ви піклувалися про найдорожчу людину в житті.
Ви не єдина людина в світі з такою проблемою. таких людей багато і професіонали знають як вам допомогти.
Дополнение от автора
Дякую, спробую звернутись до психіатра
психолог онлайн
Даже вовремя карантина возможно работать онлайн. Кроме обращения к врачу Вам нужна психотерапия. Медикаменты не работают с причиной, а только снимают симптом