Прийняття себе
З самого дитинства я маю симпатію до своєї статі. Мені не подобаються всі слова які на це вказують, тому мені не хочеться себе ідентифікувати таким чином і вішати на себе якісь ярлики. Хоча можливо мені просто страшно назвати себе геєм, а все інше просто виправдання. Тому що я навіть вимовити це не можу.
Довгий час я надіявся, що це пройде. Мені здавалося, що всі хлопці через це проходять. Але я дорослішання і це не проходило. Я зміг це прийняти для себе тільки тоді, коли мені виповнилося 20. Але я й надалі нікому про це не розповідав. Трохи пізніше у мене зявилися відносини, а через короткий час інші. Я був щасливий. З часом я поділився цим зі своїми друзями, пізніше зі знайомими, мені ставало дедалі легше з цим жити.
Приблизно через рік мої батьки почали задавати мені запитання, чи я часом не гей. Ці запитання викликали у мене дуже сильний дискомфорт, я змінював тему, казав що ні, але аони питали знову і знову. Пізніше мама побаяила мене з моїм тогочасним хлопцем. На наступний день ми з нею поговорили. Вона сказала, що звісно не рада, але не засуджує мене, просто боїться за мене, мою безпеку і майбутнє. Мені й досі неприємна ця розмова, але виключно через те, що мене наче розсекретили. Після цього ми більше не піднімали цю тему і поводимося так, наче нічого й не було.
Здавалось би все більш менш окей. Мама знає, друзі і деякі знайомі теж. Але мені все одно страшно. Страшно шо дізнаються інші родичі, знайомі з університету, що вони розкажуть ще комусь. В той же момент мені хочеться зробити камін-аут. Таким чином поставити крапку в цій історії, але зновк ж таки, мені страшно, я не хочу щоб всі про це знали.
Іноді я думаю що не достойний життя, що я жахлива людина. Не знаю що з цим робити і як бути.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
М, доброго времени суток!
цитата:
Страшно шо дізнаються інші родичі, знайомі з університету, що вони розкажуть ще комусь.
І що може бути після цього? Як це вплине на Вас?
Взагалі, чому Ви вважаєте, що треба про своє особисте життя комусь доповідати?
Маю думку, що Ви абсолютно праві - Ви ще сам себе не прийняли. І, підозрюю, що проблема саме не в тому, що треа комусь щось доповідати, а в тому, що треа домовитись з собою. Самоусвідомлення - я пропоную Вам попрацювати над цим або самостійно або з психологом. Дати право собі бути таким як є без дозволу або затвердження когось.
Мудрості Вам та подбайте про себе!
Дополнение от автора
Ну не то щоб доповідати, просто не хочеться повторити досвід з мамою, коли тебе ловлять на гарячому. А все життя ховатися, не могти відкрито з кимось зустрічатися і проводити час теж не хочеться.
Після цього може бути що завгодно. В тому числі й не прийняття, осуд, висміювання, агресія.
Досить важко бути тим ким ти є, коли суспільство в своїй більшості негативно налаштоване до тебе. А ти в свою чергу відчуваєш себе неправильним.
Яким чином я маю домовитись з собою і про що?
психолог онлайн
цитата:
коли тебе ловлять на гарячому
"на гарячому" - це саме Ваш погляд? Тобто так Ви бачите своє особисте життя?
цитата:
не прийняття, осуд, висміювання, агресія
А якби Ви вибрали дуууууже страшну дівчину - думаєте всього цього не було би?
цитата:
коли суспільство в своїй більшості негативно налаштоване до тебе
Ви думаєте суспільству є діло до того, що відбувається у когось в спальні?
цитата:
Яким чином я маю домовитись з собою і про що?
про це
цитата:
А ти в свою чергу відчуваєш себе неправильним.
Розберіться спочатку - Ви поравильний чи нє? Що особисто для Вас входить у поняття - бути правильним.
психолог онлайн
Добрий ранок! Оточуючі ніби-то сприйняли Вашу автентичність з повагою. Але Ви ніяк не можете домовитись із собою. Що Вам у цьому заважає?
психолог онлайн
Доброго дня
Дуже багато залежить від вашого сприйняття цієї ситуації.
Що станеться якщо інші дії дізнаються?
психолог онлайн
цитата:
я не хочу щоб всі про це знали
Добрый день. Хто ці всі?
цитата:
Досить важко бути тим ким ти є, коли суспільство в своїй більшості негативно налаштоване до тебе
Ви вважаєте, що суспільство може бути негативно налаштованим лише до гомосексуалістів? У гетеро не буває проблем із суспільством? Я про те, що бути тим ким є взагалі складно у суспільстві. Знайти собі безпечне середовище задачка для кожного з нас. Але, якщо я вірю в те, що я маю право бути собою і є ним, даю собі право жити так, як відчуваю, то хто і в чому мене може тоді розсекретити?)
І той сором, що ви відчуваєте, як на мене, лише верхівка. Деталі у особистому кабінеті психотерапевта.
Можете ще раз сформулювати ваше питання до психологів?