Складна ситуація. Як витримати?
Доброго дня! Прошу вашої допомоги. Складна ситуація, не знаю як витримати, як себе захистити? Підкажіть будь-ласка!
В дитинстві я була жертвою насильства з боку батька. (хоча в порівнянні з іншими історіями насильства, про які я читала, в моєму випадку це було далеко не найбільш жорстоким і жахливим)
Більше ніж торік я дуже гостро переживала цю ситуацію. До того часу в мене було заперечення травми (вдавала що все було норм, батьки хороші, вони для мене були великим авторитетом, старалась не думати і взагалі не говорила про це ні з ким). Отже, рік тому в мене проявився ПТСР. Було дуже важко. Я поділилась своєю історією з сестрами і чоловіком. Близько пів року я була в стані ПТСР, який перетік в ГТР. Зараз в мене соматизована депресія. Я більш-менш нормально функціоную, з тривогою і безсиллям справляюсь, хоча буває важко.
(Діагнози мені не ставив психіатр чи психотерапевт, я визначила їх самостійно, вивчивши детально симптоматику (я сама навчалась по спеціальності «медична психологія», і в цьому трохи розбираюсь). Можливо я помиляюсь, думаю це зараз не суттєво, просто не хочу витрачати ваш час, описуючи деталі, бо їх дуже багато, і я не зможу помістити історію в ліміт знаків на сайті.)
Відколи з чоловіком розмовляли про це, ми жодного разу не бачились з моїми батьками.
З батьком я з того часу кілька разів спілкувалась по телефону. З ним не піднімала жодного разу тему того, що було в дитинстві. Спілкування з ним буває чисто формальне, бувало щире, ділилась з ним своїми деякими переживаннями, зверталась за підтримкою.
Батько з мамою розлучені. Мама проживає в нашому рідному домі. Я з чоловіком – в іншому місті, в домі чоловікових батьків. Зараз батько знайшов жінку і збирається з нею орендувати житло для спільного проживання.
Батько подзвонив мені порадитись щодо квартир/будинків в моєму місті. Тобто він розглядає для себе можливість проживати в одному місті зі мною. Він не говорив про це, але я думаю, що це може передбачати наші зустрічі з ним, походи в гості один до одного і т.д., тобто живе спілкування. Я боюсь цього спілкування.
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Більше хвилююсь не за себе, тому що при розмові з ним автоматично включається доброзичливий тон і фільтри (жодного разу з ним не торкалась теми насильства в дитинстві і навряд чи буду).
Більше хвилююсь про те, як може поводитись в спілкуванні з моїм батьком мій чоловік.
Також я абсолютно не хочу бачити свого батька поруч з моїми дітьми.
Мій батько в спілкуванні легка, приваблива, доброзичлива, чарівна людина, але при цьому я все пам’ятаю, що було в дитинстві, і забути/перекреслити/прийняти за норму я це не можу.
Щодо всього – не знаю, чи варто мені щось обговорити з чоловіком?
Чи варто мені з батьком підняти тему насильства?
Я не хочу нікому завдавати болю, але боюсь не витримати.
Підкажіть, будь ласка, як з цим справитись?

психолог онлайн
Добрый день!
Я бы Вам рекомендовала обратиться за консультацией к врачу психиатру и не ставить себе диагнозы, а за тем за терапией, чтобы разобраться в Вашей травме
психолог онлайн
Добрый день
Самолечение-это плохо.Давайте будет откровенны. В любой сфере, самолечение только усугубляет процесс.
Нет ничего страшного обратится к психиатру и проговорить с ним вашу симптоматику.
Относительно ситуации :
Вы имеете право на личные границы и дистанцию. Ту которая вам комфортна.
Вы не обязаны общаться и подпускать к себе близко человека который применял насилие по отношению к вам. Даже если это ваш отец.
Я советую обратится в первую очередь к психологу и проработать пережитую травму.
И только после этого, будучи психически и морально устойчивой, поднимать эту тему с вашим отцом.
психолог онлайн
Доброго дня! Рекомендую звернутись до фахівця і пропрацювати травму. І згадується фраза про самолікування: «Сам собі психолог - це як сам собі стоматолог: боляче, незручно і можуть бути ускладнення».
Успіхів Вам!
психолог онлайн
Стоит обратиться к психиатру и психотерапевту, чтобы разобраться с вашим состоянием, переживанием и принять решение, которое будет вам комфортно.
Хочу сказать, что вы имеете полное право не хотеть общаться с отцом, не давать ему общаться с вашими детьми. И если вам важно, то говорить о теме насилия с отцом, нужно.
Но я бы очень рекомендовала работу с психотерапевтом, который специализируется на этой темой. Чтобы нормализовать ваше состояние
Дополнение от автора
Всім дякую за відповідь!
цитата:
Дякую Вам за рекомендацію, планую звернутись найближчим часом, коли з'явиться така можливість. А поки що доводиться розбиратись самостійно, не бачу інших варіантів.
цитата:
Дякую, я розумію. Постараюсь найближчим часом звернутись цим до фахівця. Я не займаюсь самолікуванням. Моя "самодіагностика" - це, на мій погляд, така собі раціоналізація, щоб витримати і справитись, поки немає змоги звернутись до лікаря.
цитата:
Дякую, згодна.
цитата:
Дякую за підтримку.
цитата:
Успіхів Вам!
Дякую. Сподіваюсь, найближчим часом знайти таку можливість для себе.
цитата:
Згодна, дякую за рекомендацію.
цитата:
Дякую. Справді для таких розмов буде краще звернутись попередньо за професійною допомогою. Навіть пишучи про це тут на сайті і не вдаючись в подробиці, я почуваю себе дуже слабкою і ранимою, в такому стані подібну розмову не витримаю.
Всім дякую за допомогу!
психолог онлайн
Это большая ошибка ставить себе диагнозы через интернет.
Дополнение от автора
цитата:
Это большая ошибка ставить себе диагнозы через интернет.
Дякую. Я зрозуміла.