Завершив відносини мужчина, після 1,5неймовірних місяці
Добрий день
Зустрілись на сайті знайомств, йому 35, мені 27. Почали спілкуватись активно, кожного дня бачились, гуляли у парку з кавою, на природу, на рибалку. Переїхав у мій район житловий ( у пішій доступності). Все ніжно і красиво, сказала йому через місяць, що з‘являються емоції і хотіла б побачити віддачу. Мали конструвну розмову і він сказав, що поки у нього глибоких почуттів. На наступний день, пішли гуляти, фото, обговорювати відпустку спільну, але під кінець вечора сказав, що ми не сходиться у сексі (все класно, але він не зможе себе реалізувати як він хоче, при тому що ніяких коментарів не було що щось не так).
Я хотіла продовжити відносини і пропонувала якось змінити і він категорично проти.
На наступний день, написав, « я їду в гості до друзів, хочеш зі мною? Я під будинком, чекаю 5 хв, сюрприз як ти і хотіла» я відповіла, що зайнята сьогодні, він відписав «ок»
Не розумію його. Для чого це все? Я б хотіла відновити відносини. Чи взагалі варта і як зрозуміти його слова?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрий вечір! Важко відповісти, чому він так себе поводить. Можливо не відчуває себе безпечно у стосунках, тому тримається на відстані (через призму якось негативного попереднього досвіду стосунків дивиться на теперішнє, що Ви знаєте про його попереднє життя, його стосунки з батьками?). Це перший раз, коли між вами виникли непоразуміння? Чи були якісь тривожні дзвоники і раніше?
психолог онлайн
Як я зрозуміла, ви не так вже давно і добре знайомі і не знаєте, хочете серйозності, але його поведінка певним чином вас дивує, тому, ви не знаєте чого від хлопця очікувати і загубилися що вам робити з цими стосунками далі. Що ж, причин такої поведінки хлопця може бути багато. Оскільки він один, можна зробити очевидний висновок, що в минулому і нього стосунки так і не складалися. Тому цілком вірогідно, що причину можна шукати тут. Але, повторюсь, це може бути що завгодно: і страхи перед серйозністю, або втратити перед вами обличчя показавшись в чомусь неспроможним (якщо в минулих стосунках були якісь звинувачення зі сторони дівчини в неспроможності), може розрив попередніх серйозних стосунків був для нього надто болючий, тому ваш намір щодо серйозності взаємовідносин його лякає, а може бути і таке, що він має сумніви щодо Вас (можливо в нього є певні критерії підходящості кандидатури дівчини), ще одним варіантом може бути і те, що хлопець не мав намір це знайомство перетворювати у серйозні стосунки. Але це лише догадки, і таких гіпотез може ще бути багато. Щоб робити якісь певні висновки щодо причин його поведінки потрібно набагато більше інформації.
Дополнение от автора
а як створити безпеку у відносинах? Він розповідав тільки про 2 стосунки ( 3 роки і 1,5 роки), але їх було більше, і коли я розпочинала питати, то він переводив мову і я не поверталась до цієї теми. Про батьків тільки найніжніші спогади.
Так, це вперше, він сказав у неділю, що не хоче мати відносин через проблему, яку я написала вище, але у понеділок написати про друзів. І не розумію, для чого кликати на знайомство з друзями ще одними, якщо день перед тим він завершив відносини? Чи він просто хотів мене взяти як знайому за компанію? І більше не писав сьогодні
Це вперше непорозуміння, ну як непорозуміння, він просто вирішив все закінчити і все
Це дійсно завешення чи просто якась пауза? Я не розумію зовсім, що робиться
Дополнение от автора
А якими питаннями можна дізнатись причину? От наприклад, якщо у нього болючий розрив відносин - то як я зможу дізнатись, якщо він не хочу говорити на ці теми?
Я маю на днях з ним побачитись і забрати деякі речі, але навіть не представляю як вести діалог. Я хочу зробити так, щоб він зрозумів, що завершення відносин - це помилка і щоб ми продовжити їх.
Зовсім не знаю, що робити
буду вдячна за допомогу
психолог онлайн
Спробуйте з ним поговорити спокійно і знайти відповіді на свої питання. Без претензій і очікувань, говорячи від першої особи " я відчуваю...", "я хочу зрозуміти".
психолог онлайн
Згодна з коллегою в тому, що вам варто сісти і поговорити, запитати все, що ви хочете прояснити, означивши для чого це вам потрібно.
Дополнение от автора
він у неділю сказав, що потрібно завершити відносини через сексуальну його нереалізованість і я питала у чому ж причина, він сказав, що от в цьому і причина.
І це була незсмислова розмова, бо він казав через слово, що його нереально переконати і я пішла.
Просто якщо я підніму ще раз розмову, то він може так само відповісти
Як правильно формувати питання, щоб можна було його повернути? Чи чоловіки категоричні ?
психолог онлайн
"Просто якщо я підніму ще раз розмову, то він може так само відповісти
Як правильно формувати питання, щоб можна було його повернути? Чи чоловіки категоричні ?" Ви не можете вплинути на рішення хлопця. Що будете робити, якщо він знову відповість те саме? Якщо не запитаєте, які - і +?
Дополнение от автора
"Що будете робити, якщо він знову відповість те саме? Якщо не запитаєте, які - і +?"
Думаю, що буду просити до "побєдного", бо не хочу змиритись з цією думкою. Потрібно заспокоїтись і тільки тоді зможу говорити, але коли я буду спокійна, а я не знаю, може через тиждень, я зараз хочу змиритись з думкою, що ми не разом. І не знаю, як зробити, бо через тиждень він уже привикне без мене і ця розмова буде не актуальна.
А плюси мінуси, у чому потрібно запитати? У відносинах чи іменно у сексуальному плані?
Дополнение от автора
ось і продовження історії
Через 3 дні, я написала, що потрібно відвести деякі речі ( які я позичала у друзів для нього), він сказав, що давай відвезем сьогодні, я запропонувала на суботу. Потім через декілька хвилин написав "як справи взагалі" я сказала, що норм, на роботі, а ти як і і прийшла відповідь - все чудово, якщо хочеш можем піти кави попити/прогулятись. І для чого він це пропонує, якщо вирішив він завершити відносини? Чи він хоче відновини відносини чи як це зрозуміти? То до друзів поїхати, то кави попити після розставання
психолог онлайн
Ми не можемо знати напевне, проте можливо він обдумав свою позицію і змінив її...і це може значити, що він хоче поговорити і відкритись щодо питання про секс. Можливо в нього екстравагантні уподобання і йому соромно про них зізнатись, або що. Ви не дізнаєтесь, поки він сам не скаже.
Дополнение от автора
Не думала чесно з цієї сторони. У мене у голові тільки те, що це просто прогулянка і нічого більше. Поговорити про все і тільки не про розставання.
Просто якби я не написала з річ яку треба забрати, то так і була б тишина і ніхто б не побачився.