Втрата інтересу/безсоння і багато іншого
Доброї ночі! Останнім часом почала помічати за собою, що я не можу заснути раніше 2-3 ночі - приходиться слухати музику чи пити заспокійливі пігулки, щоб розслабитися і перестати дратуватися через дрібниці, а зранку я не маю ніякого бажання просинатися; втратила інтерес до роботи - хоча я працюю всього 8 місяців і це робота, яку я дуже довго шукала; не маю бажання спілкуватися з людьми, хоча не можу поскаржитися що я асоціальна - до карантину постійно була задіяна у всіляких волонтерських заходах, відвідувала концерти, гуляла з друзями і це приносило задоволення, а зараз дратуюся від уваги і опіки інших.
Постійно згадую минулі помилки і картаю себе за них.
А ще не втратила інтерес до любого роду відносин.
Це почалося до карантину, але після нього все стало тільки гірше - те що я закрита з рідними в чотирьох стінах і не маю можливості подорожувати/їздити кудись тільки погіршує моє самопочуття і мої відносини з людьми.
Виникає якась апатія до всього.
Як з цим боротися?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
цитата:
Доброї ночі.
Після яких поій змінився ваш стан?
З якими думками ви лягаєте спати?
Треба розбиратися з яких причин з"явилася апатія та схоже підвищена тревога...
психолог онлайн
Доброї ночі. Наш звичний світ змінився. Зараз дуже багато людей переживають подібні почуття.
Ізоляція і карантин - це випробування для всіх нас. Мільйони людей опинилися, як і ви, в подібному становищі. Проблема ще в тому, що соціальні кризи ворушать наші минулі травми, які підсилюють і без того негативний стан. Якось вплинути на нинішній стан справ ми не в силах. Зробити щось, що наблизить закінчення карантину, теж не можемо. Тоді залишається спробувати змінити своє ставлення до ситуації, повернути себе собі, відновити контакт з тілом, з почуттями. Згадати те, чим любили займатися раніше, що приносило задоволення. Побудувати план дня, це допомагає структурувати себе і свій простір. І якщо складно впоратися самостійно - звернутися за підтримкою до психолога або психотерапевта індивідуально.
психолог онлайн
Пётр Алексеевич Соколов
Добрий ранок! Як довго триває Ваш стан? Сходе на депресію, чи властиві Вам депресії - коли пригнічений настрій триває більше 2 тижнів? Спробуйте відволікатись від негативних думок - яка від них користь? Шкода? І свідомо почніть, не чекаючи гарного настрою, робити для себе
То, що приноситиме задоволення! Якщо є можливість, йдіть на терапію!
психолог онлайн
Добрий день. Те, що Ви наразі описуєте максимально схоже на ознаки депресії. Вам має сенс шукати психотерапевта, як і було написано вище, майже всі наразі працюють онлайн. Подбайте про себе.