Я даже не знаю
Как бы сказать все наверное началось с децтва тогда мама искала себе нового папу нашла мужык не плохой по явился сын 9 лет назад и дочка 1.5 года от роду да вот только менч не кто не хотел принимать в свою семью и жил я с бабушкой в другом городе я рос бабушка не справлялась со мной вечно твердила я не твоя мать что бы давать тебе деньги и кормить тебя казалось бута бы я не кому не нужен и зачем я здесь рас только убытки правдо дед меня любил и тот в мои 7 умер от синьки в 16 лет я ушел с техникума и просто сушетвовал буквально через пару месяцев познакомился с девушкой она жила с бабушкой как и я и она была сирота и вот спустя 2 года 2 месяца и 2 дня мы растались
Смысл жизни утрачен я начал употреблять наркотики в надежде убить все чуства но они как наз
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброе утро! Сочувствую Вам!!!! У Вас сложная жизнь, но наркотики плохой способ что- то изменить в лучшую сторону!!!!! Какую помощь Вы хотели бы получить? Где и с кем живете сейчас? Чем занимаетесь?
психолог онлайн
Співчуваю, але наркотики не вихід( Щоб полюбити і прийняти себе, це довга і важка робота з психологом чи терапевта. Можливо тоді можна буде завязать міцні стосунки без взаємних обід та маніпуляцій.
психолог онлайн
Доброго дня, Данил.
Дуже Вам співчуваю, помітно, скільки у Вас було травм у житті (відторгнення мамою та бабусею, відсутність батька, смерть дідуся, який Вас любив, розлучення з коханою). На жаль, наркотики - це лише самодеструкція, яка проблем не вирішить, а лише створить додаткові, щоб відволіктися від старих (заглушення психологічного болю). Так, як Ви написал сюди на форум, то я бачу, що Ви готові бротися із своєю залежністю та знову почати будувати щасливе життя. Які у вас плани на майбутнє? Скажіть, будь ласка, чи Ви звенрталися в наркодиспансер та до психолога-психотерапевта?Ответ отредактирован автором 04-05-2020 16:10:20
Дополнение от автора
живу 1 помощь помочь понять чего я хочу от себя по поводу наркотиков это легкие наркотики типа фена и срок употребления не больше 5 дней так что не вижу смысла в диспансере
психолог онлайн
цитата:
Насправді, Ви чомусь прийшли до наркотиків як до копінг-стратегії, тому із цією ситуацією необхідно працювати комплексно: соціально-психологічний компонент - психолог-психотерапевт (самопізнання, аналіз, чому Ви обрали саме цю стратегію, пропрацювання дитячих травм, побудова цілей у Вашому житті тощо) + психіатр (зменшити Ваш стресовий стан на біологічному рівні за допомогою спеціального підбору заспокійливих препаратів (до конституції, Вашої ситуації тощо), адже, якщо Ви перестанете вживати легкі наркотики зараз - не факт, що Ви, через деякий час не впадете у депресію та не почнете їх використовувати знову).